ברוכים וברוכות הבאות לפרק הארוך בהיסטוריה של הפוד וכנראה גם לאינטרו הארוך ביותר! (פיצוי על האיחור עם הפרקים).
הפרק הזמנתי את החברה הכי טובה שלי והכי ותיק, מעצבת הפנים עדן גרנט, לדבר על מה הופך מישהי לחברה הכי טובה, על חברויות שנגמרו והכי חשוב- על דגלים אדומים!
לפייסבוק של עיצוב פנים מאת עדן לחצו כאן.
רוצות לתמוך בפודקאסט ולהצטרף למועדון החסות- הבאד הביצ׳ז?
קנו לי כוס קפה וקבלו הטבות אקלוסיביות כמו כניסה לקלוז פרנדז ופרקים לא מצונזרים.
לתרומה חד פעמית לחצו על Support ולתרומה חודשית בעבור הטבות שוות לחצו על Membership
לעוד פרטים כנסו לאינסטה של בנות או הצטרפו הצטרפי לקבוצת הוואטסאפ של הפודקאסט!
האינסטגרם האישי שלי
עדן (00:00.078)
אני יותר מרגישה את הכינה שלך כל פעם שאני מתייגת חברה כאילו בפייסבוק בדברים שלא יהיו אלוונטים לה בקטע של אימהות בגן דברים כאלה והיא אומרת לי אני לא אשכיר לך זה צובד לי בלב שאת מתייגת אחרות לא קשורה לזה
אני חייבת להיות קשורה להגוד. שלום, בנות. מה קורה? הנה, הנה, אני עובדת. כבר פעם עם הרבה אנרגיה. אני חושבת שפעם קודמת שקלטתי את האינטרו, אז…
כן, כן, היינו
רעות (00:35.598)
היו אנשים מחוץ לחדרון הקלטות הזה שאני מקליטה בו כאילו יש משרד מחוץ לחדר ואז הייתי מאוד כזה מודעת לכך שיש אנשים ונסיתי להיות שקטה אז אני מקווה שאהבתם אותו בכל מקרה אבל רגע, first things first מי שחדש או חדשה פה ברוך הבא לפודקאסט בנות אנחנו ממש ביישורת האחרונה של הפרקים לעונה השלישית אבל אל תדאגו יש מספיק פרקי עבר שתוכלו לעשות להם בינג'
ואה, אני ראות דרך אגב, אם אתם רוצים ללמוד עליי עוד או על הפודקאסט, אז הלכו לאינסטגרם בנות הפודקאסט או לראות נקודה שוגר. ותקשיבו, לאחרונה הבנתי כמה שהפורמט של הפודקאסט הוא לא כזה ברור, בארצות הברית זה הרבה יותר נפוץ, כי מצפים שאם יש פודקאסט רעיונות, אז זה מראיין, ומהן כזה, בלאנק קנבס, כאילו לא באמת אכפת לכם יותר מדי.
מי המרעיין, אתם רק רוצות שהוא יהיה מראיין טוב ואתם רוצות להקשיב למומחה או לסטנד-אפיסט שמגיע להתראיין אבל שוב, גם לכל מי שחדשה וגם למי שעדיין לא מכירה כמו שצריך כל פרק מתחיל עם אינטרו שלי, אוקיי? ובאמת בגלל שלאחרונה אני ככה מפתחת את העונה הרביעית שתהיה ממש פרוטקאסט חלש לגמרי מזהלתי סקר גם בספוטיפיי וגם בסטוריס באינסטגרם ושאלתי מה אתן יותר אוהבות
את האינטרוס, שזה הרבע שעה ראשונה של הפרק שבא אני חופרת, או את הרעיונות, או שניהם. והתוצאות היו כמעט חצי-חצי לטובת האינטרוס, כאילו שעומדים מפני עצמם, ולבין התוצאה של אני אוהבת גם את האינטרוס וגם את הרעיונות. אבל באמת היו מעט שבחרו כאילו אני אוהבת את הרעיונות. ובואו, כאילו בוא נודע באמת, אני בחיים לא התאמרתי להיות מראיינת טובה, אני לא לוקחת את זה אישי, כן?
ואני דווקא כן מחמילי שאתם נשארות במאזינות לפודקאסט דווקא בגללי ווי, עכשיו כזה כל מי שחדש פה אז כזה אתם אומרים רגע, אז למה אני בעצם מקשיב לפודקאסט הזה? אז תשאלו את שמרית! היא אמרה לעצמה בדיוק את אותו דבר בהתחלה, ועכשיו היא מחורה ואגב, מי שעדיין לא עשתה בינג' ולא מכירה אז שמרית היא דמות פיקטיבית, אוקיי? כמו כזה החבר הדמיוני שיש לנו בילדות אז היא בעצם דמות פיקטיבית, היא מייצגת אתכן המאזינות המטריפות שלי
רעות (02:52.686)
ואם כבר נדברים על מאזינות, אז רציתי להגיד תודה למאזינה צעירה, אלכס המושלמת, שהצטרפה לפני שבועיים וכתבה לי ככה. רציתי להגיד לך שאת נדירה ומה שאת עושה כל כך חשוב לא רק לנשים בגיל שלך, אבל גם בשביל בנות, בנות 20, אני בת 23, כי את מעלה נושאים סופר חשובים והכרחתי את חברות שלי להקשיב. תודה.
וכולנו עלינו מברית המועצות לשעבר וביידיוק דיברנו על זה שלאף אחת מאיתנו אין באמת דמות מבוגרת לדבר איתה על כל מיני דברים שקשורים למין כי אין, זה לא מקובל בחינוך אבל את מעלה נושאים כל כך מדויקים וחשובים שזה משהו ללמוד ממנו לא רק לצחוק בקיצור חשבתי שיהיה לך נעים לדעת את זה אהההה
בעלי עכשיו כזה להגיד, יקירה, תודה, אבל במקום זה אני אהיה פשוט אתנטית ואני אגיד לך, פשוט תפסיקי להיות מושלמת, יבלתי נסבלת, אוקיי? טוב, עכשיו שכבר עברו עשרה ימים בבנסקו, הגיע הזמן לאינטרו שככה סוקר את כל מה שהיה פה, את כל מי שהיה פה, אז תתכוננו להרבה שמות קוד, כן? וכבר באינטרו הקודם ככה רמזתי לכן, יותר נכון הבאתי את מורת רוחי לגבי בנים, או גם בנות, אני בטוחה שיש, שפשוט…
לא מנשקים טוב ושמתי לכם כזה סקר ושאלתי האם אפשר להתגבר על בעיה כזאת ואפלב אפלא תקשיבו תקשיבו היו תשובות די מאוד עדות כמה אמו שלגמרי אפשר להתגבר על זה כזה מישהי כתבה הערתי לבן זכר שהוא מנשק עם מלא רוק אהההה
וואו, כאילו באמת מעניין אותי איך אפשר ככה לשפר את הפרודקשן של הסלייבה, you know? כאילו, אני לא יודעת איך זה עובד בדיוק כזה. תפיק פחות רוק, פחות, פחות. עוד מישהי כתבה, אה, רגע, רגע, זו אותה אחת, היא כתבה ככה. בנוסף, יצא לי לומר לאדון אחר, אוי, שיט, זה כאילו אומר שהיו לה שניים שלא מנשקים טוב, איזה בסה. למרות שגם לי היו כמה, ושניים מהם היו איטלקים, כאילו, just saying, סבבה?
רעות (05:09.038)
אז היא כותבת, יצא לי לומר לאדון אחר שאני פחות אוהבת מלא מלא מלא מלא לשון והוא הבין וקיבל והשתפר וואו, איזה שיחות קשות, אני מתה! עוד מישהי כתבה, ברור להגיב, אני מאוד אוהבת נשיקות והוא נשק מהר, ממש על ספיד אז אמרתי לו, מה קורה? לאן אתה ממהר? תן להנות ואז היא השתפר כי הוא הבין שזה חשוב לי
וואי, אתם ממש כאילו ממש מעודדות אותי. אני לא חושבת שבסיטואציה שלי היה לי את המוטיבציה להעיר. עוד מעט אנחנו כמובן נחדור לפרטים וקצת תי.מ.איי, כי למה לא כמובן? כן היה לי מישהו שהיה לו ממש בעוד באינטימיות. כאילו ממש היה אפשר לראות שהוא בלחץ מכל מגע. תמיד איכשהו אני יוצאת עם בנים כאלה. בקיצור הוא היה מנשק מאוד בלחץ. ממש נשיקו את…
כאילו, תפתח קצת את הפה, כאילו, תשחרר קצת את הפה. זה לא עזר, אני לא אשכר, הנה, אני נותנת קונטרה לכל הסיפורים עם ה… זה לא ממש עזר, כי זה באמת נובע ממשהו מאוד מאוד פנימי, יש לו בעיות אינטימיות, זה היה קשה לו, וממש, המשך נולצה.
כבר דמיינתי את עצמי שכאילו כל חיי אני אנשי ככה ואני אתרגל לזה וזה יהיה הנורמה שלי, איזה דיכאון אז נפרדנו, לא בגלל זה אבל נפרדנו אבל רגע רגע, למה אנחנו מדברות על ישראלים? בואו שניה נחזור לבן סקו ועל הבחור שלא נשאק טוב פה, אוקיי? תתכוננו שניה כי כל האקשן קרה ביומיים הראשונים אבל היו מלא דמויות, חלקם כבר התפוגגו נגיד הדדי האמריקאי שדיברתי עליו בפרק הקודם
אז לא רק שלא ראיתי אותו שוב, אין לי אפילו תמונה שלו. שבואו, חצי מהסיטואציה ומהרצון שלי להיות איתו, כאילו, אני חייבת תמונה. אני חייבת לשלוח לחברות, אני חייבת לעלות לביטשז. אם לא אין תמונה, לא קרה הדבר, לא קרה הפרטות, אתם מבינות? בקיצור, אז אין, אז בואו נשכח שנייה מהדדי האמריקאי, אבל ערב אחד היה מסיבת בריכה פה.
רעות (07:33.134)
היה ממש כיף תקשיבו באמת הייתי in the zone אתם לא הייתם מזהות אותי איך אני חופשיה שאני בחו… אין דברים כאלה אני מדברת עם כולם אני פרטטת עם כולם יש כזה מיין וייב של כולם רלוונטים ובו בעת אף אחד לא שזה הווייב האהוב על אחת כמוני שכולה דיבורים ולא מעשים אתם מבינות? זה לא כאילו אני פרטטת עם כולם אבל אני לא רוצה כלום מאף אחד אתם מבינות זה זה אני כאילו במשפט אוקיי? בקיצור אז אחרי המסיבת בריכה
כולם המשיכו לאיזה בר. אבל אתם מכירות את החותכן הסטרילית? כאילו, אם אתם רוצים שאני אצא לבר, תנו לי להתקלח, להחליף פגדים, עניינים, אבל בואו, אם את כבר חוזרת לדירה, באיזה עולם אתם חוזרות ממסיבה שהתחילה בשבע בערב עד חצות, נגיד? באיזה מצב אתם חוזרות לבית, מתכרחות, חופפות, מהפסוט את השיער, שמות פיג'מה, ואז יוצאות לעוד מסיבה. אין מצב, נכון? כאילו בואו, גם פומו לא עובד עליי, אני כאילו, הצטלנות זה נאמבר-אנד פ
אחרי זה זה פורמו כל השאר אבל באמת ראות של חול זה לא ראות של ישראל כי אתם יודעות באמת בואו אני לא יוצאת וגם איזה הידיד הצרפתי שבצאריה כתב לי וגם איזה חברה שהכרתי שמה אמרו לי בוי בוי עכשיו כן היה לי מאוד כיף במסיבת בריכה אבל בארץ אני אומרת יופי היה כיף נהנת יאללה לך לישון בחול אני כזה רגע רגע הכיף יכול להמשיך ואל תשכחי שבארץ אין לך כיף אין לך כיף אוקיי אז נחשו מה עשיתי
זרמתי. כן, כן, תקשיבו, זרמתי לי כמו סלמון, בנהר, תזדנבי. רק שהם סוחים בכיוון ההפוך, כן? אבל זרמתי. בקיצור, אשכרה, איבשתי שיער עם פן, התאפרתי ויצאתי למסיבה הזאת. מי זאת? מי זאת? שניה, שניה, בואו נעשה מחיאות כפיים בבקשה, לקוחות שהיו לי, ותפיכה על השכם, אם אתם ברמזור, אתם יכולות למכו.
אגב, פתיחה צוגריים, פעם אחרותי הקטנה, קיבלה, איך אומרים, כנס, שהיא רקדה והסתת תנועות של גל עם היד תוך כדי נסיעה. שימו לב, אתם מבינות על מה אני מדברת? שכזה, עושים גל מצד ימין לצד שמאל, מחיית כף. גל מצד שמאל לצד ימין, מחיית כף. היא רקדה תוך כדי נהיגה, היא קיבלה על זה דוח. אין יותר בשמזל מהדברים האלה. בקיצור, נחזור הסיפור.
רעות (09:56.014)
אז
היה איטלקי אחד בנפולי, היהו עם העצמות לחיים, עם המבטא, המטריף. אני אלה שוב תמונה שלו לקלוס פרנס כדי שתבחינו בין האיטלקי בנפולי להיטלקי של בנסקו, סבבה? האיטלקי בנפולי הוא היה… איך נזכיר את זה? הוא היה הסקס הכי ציבורי שלי, בואו נקרא לזה. מי שזוכרת הפסקנו באמצע כי היה חם מדי, כן? אתם מבינות? אתם מבינות מה זה התחממות גלובלית? אתם מבינות למה זה חשוב למחזר? כדי שיהיה לי סקס טוב, נו באמת!
כאילו, תחשבו על זה מנקודת מבט שיווקית. אם לגרטה, השווית את הפוסטמה הזאת, הפריפלסטיין הזאת, אם היה לה טיפה סכל, היא הייתה מציגה את כל הקמפיין שלה, האינוויירמנט שלה, היא הייתה מציגה אותו ככה, אתם מחזרו, ואז כזה חץ של תוצאה, סקס טוב יותר, בלי צורך במסגן. אתם מבינות, אתם מבינות הנקודה? כאילו, נכון, הסלוגן חלש, אני אעבוד על זה. בינתיים, לכל היצירתיות בקהל, שלחו לי רעיונות, סבבה?
אתן תשלחו לי את הקופירייטינג, אני אעצב לנו כזה בקנבה. סבבה? בקיצור, אז לאו עם הסקס החם, נקרא לו האיטלקי מנאפולי. אבל בואו נתרכז באיטלקי הנוכחי. לא, אנחנו נקרא האיטלקי הקרח. סבבה? רשמתם? שימרי את התוסם העקב? כן? אוקיי. אז נקרא לו האיטלקי הקרח, שכן, דובר הרבה על החוסר ניסיון המיני שלי. עם קרחים. מי שהייתה בערב לייב בזמנו זוכרת, אבל למי שלא, אל תדאגו, הנה, הנה, אני מזכירה, מה אתם דואגות? אוקיי?
אז אני אזכיר, לי אין ניסיון מיני עם קרחים, אוקיי? היה לי איזה אחד, השולט, הוא היה כרח, ובגלל החוסר, ניסיון המיני שלי, היו כמה פשלות, בוא נגיד ככה. למשל, כשגבר יורד לך, אז אני רגילה להשתמש בשיער כמנה כזה להכוונה, אתם מבינות? כזה מושכת איפה לימין, מושכת איפה לשמאל, למעלה, למטה…
רעות (12:19.214)
הם סיימים את העבודה, הם נראים כמו הבובות טרול האלה של שנות התשעים? אוקיי, יש לכם את האימיד? שמרית, את זוכרת איך שמעונה היה ככה בצעירותכם לפני שהתחילו המפרצים? כן? אוקיי. אז ככה אני רגילה, ופתאום באמת אני עם הקרח הזה. והקרח הזה היה אוהב לרדת, אוקיי? אבל לא אוהב לרדת בקטע טוב. וכן, יש דבר כזה אוהב לרדת לא בקטע טוב, רגע, אני אסביר, פתיחת סוגריים מסולסלים שנכנסים בתוך המרובעים, שנכנסים בתוך המשולשיים, בסדר?
הוא היה מאלה, שהלכו לאומן פיתוי ואז כשהם יוצאים עם בנות, הם יגידו להם שלרדת זה הדבר האהוב עליהם. אין, אין על כוס. קרמברולאו כוס, כוס. הוא יוכל כוס. אוקיי? היה לי גם פעם יזיז כזה בקורונה שאמר לי כזה לפני ששכבנו, אמר לי, אתו תראי, אני יותר אוהב לתת מאשר לקבל. יאללה, חרטטן, שמענו עליך. ברגע שאתם מקבלים, אתם יודעים רק לקבל, סבבה?
אבל בואו, למה אני אומרת שיש סוגרה של בנים שאוהבים לרדת? כי למעשה, הגברים האלה, למה הם כל כך אוהבים לרדת? הם חייבים לרדת לך על ההתחלה של האינטראקשן, של הזה, של האינטרקורס, סבבה. למה? כי הם רוצים שתיגמרי. ואז יש שתי תוצאות. קודם כל, תפיכה על השכם, גרמתי לה לגמור, אני מרגיש אחלה גבר. אבל גם, תוצאה השנייה זה, שעכשיו הם יכולים לזהין בלי הלחץ של…
אוי, הבחורה רוצה לגמור, אני רוצה שהיא תגמור כי אני חייבת תפיכה לשכם ואז אני קורא מה מתעסק בזה ואולי זה יכול אפילו להביא לחרדת תפקודית וכל זה, אוקיי? אתם מבינות מה זה הסוג הזה של גבר שאוהב לרדת אבל הסוג הפחות טוב, אוקיי? עכשיו, אני שניהה פה תחתות סוגריים לגברים שמאזינים שימו לב איך אני בתור אישה יכולה גם להתלונן על זה שגבר יורד יותר מדי, אוקיי? שימו לב, זה כישרון חבל על הזמן, אוקיי? לא, אבל זה באמת זה…
זה מזכיר לי את ניר ואגר בחתונה משל פעם, אתם זוכרים? שניר היה מרעיף עליה מחמאות ואז כביכול צופה מהצד היה אומר, מה, מה את מתלוננת? הוא כל היום מביא לך מתנות אבל אני לגמרי ראיתי את הצד שלה לגמרי ראיתי, אתה מתקדם 20 שלבים לפני שאנחנו שם אז זה אותו רעיון בערך, אוקיי? כאילו אני בטוחה שמי שהייתה עם גברים כאלה יודעת על מה אני מדברת הוא לא עכשיו אוהב לרדת לך כי הוא חווה עונג מזה שאת מתענגת כן, גם, יכול להיות, כן?
רעות (14:42.446)
אבל הוא רוצה את ההישג הזה. הם באים חדורי מטרה לסקס, הוא רוצה לשמוע אותך גומרת והוא לא ירגע עם לו, אוקיי? וכבר אמרנו, אמרנו כל העונה הראשונה, בנות, לא נכנסים לסקס עם מטרות. אמרנו או לא אמרנו? תודה רבה. בקיצור, סגרתי כמה סוגריים כבר, אנחנו חוזרים לסוגריים הרחבים יותר, אוקיי? אנחנו חוזרים עכשיו לחוזר ניסיון מיני מקרחים. אז באמת, אם היזיזה היה שולט, הקרח…
לא יכולתי להשתמש בשיער כדי לחוון ימינה, שמאלה, למעלה, למטה ואז כשהגעתי לשים מה שנקרא פשוט מצאתי את עצמי פופופופופ
אז חברה שלי, יש לה בן זוק עריח, והיא אמליצה לי להשתמש באוזניים כדי לחבן, אוקיי? תמיד גם שהם קריכים, אז יש להם קצת אוזני פייפר, אז אתם יודעות למה, זה מאלוהים. אלוהים אמר, אתה תקריח, אבל כדי לעזור לבנות כמו ראות לחבן אותך, אני אתן לך אוזני פייפר, אוקיי? כדי שתוכלים יד על כל האוזן, וכמו בהגה. סבבה? יש? יש לנו את זה? אין, אין. באמת כאילו, הפוטקסט הזה באמת חינוכי, באמת לימודי.
אין מה להגיד. טוב, אבל הנה, אני סוגר את הסוגריים האחרונים, כי כאילו, מה הקשר לאיטלקי? רבות. הנה, הנה, אני מבראת לכם את הקשר, סבבה? כאילו, האמת שאין קשר, חוץי זה שהוא קרח, אוקיי? ובדרך כלל זה לא הסגנון שלי, בואו. אבל הייתי אייפה, כן, כן, אתם זוכרות, אני לא שותה, אז זה לא אומר שאני לא עושה טעויות, אני עושה טעויות, פשוט אין לי אלכוהול להשים בו את הטעויות שלי, אבל באמת, אני הייתי אייפה.
וכשאני אהיפה זה כאילו אני שיקורה, סבבה? בואה כזה חכם ועם גומות חן שכבר למדנו בפרק הקודם כמה זה בעיה אצלי זה באמת פטיש, כן? אבל הכי חשוב בנות הוא היה פרו ישראל, אוקיי? ואתם חייבות להבין היו פה כמה אישוס בכנס, כן? כי מסתבר שהיו פה כמה אנשים ובמרכאות ענקיות אני שמה את זה היו פה כמה פלסטיניים או ככה הם הגדירו את עצמם, כן?
רעות (17:06.51)
שבכלל אחת מהם אמרה שהיא עובדת בגן חיות אז אחת הישראליות שאלת אותה רגע איפה את עובדת? מה כאילו בגן חיות באזה? אני לא יודעת אולי כן יש למצב לכאילו תדעו ואז היא אומרת לא אני עובדת בספרי איזה ספרי בנות? ברמת גן! היא פאקינג עובדת ברמת גן! איזה פלסטין ואיזה נעניים באיזה סרט את חיה יואו אתם לא מבינות איזה הצבים וכאילו ככה הם הסתובבו בכנס ואפילו אחד מהם עד עובר בכנס וכל ההרצאה שלו הייתה
על איך אני מסתובב בעולם בתור פלסטיני שוב אני מזכירה הם לא מאז, כן אלא ערבים ישראלים מישראל עם דרכון כחול עם תארים מאוניברסיטת חיפה, אוקיי? פלסטיניים הם לא, סבבה? והוא מאז לעשות שיחות על איך הוא מסתובב בעולם עם זהות פלסטיני אוי אוי אוי אני בטוחה שהוא טס לחול ואף פעם אמא שלו לא אמרה לו כמו שאמרו לי ועדיין אומרים לי מאז שהייתי ילדה כשהטסה לחול אל תגידי שהיות יהודיה
תלבשי איך אומרים בגדים עם כיתוב בעברית שחס וחלילה לא הפגעו בח אני בחיים לא שמעתי בן אדם שהוא כביכול מאזה הם לא מאזה כן אבל נגיד כביכול מאזה והוא מסתיר את הזהות שלו כי הוא מפחד כן? ואני פה בכנס בבולגריה צריך כל הזמן שאני אומרת לאנשים מאיפה אני לנסות לקרוא את הפנים שלהם לראות אם הם נגדי עכשיו ורוצים כאילו לצאת עליי אוקיי אז בוא בוא די לה את מסכנות הזאת
במיוחד שאתה ערבי ישראלי נשמה בוא נרגע, אוקיי? בקיצור עזבו, אני באמת, אני לא רוצה להגנס לזה אני מנסה לשמור על הפודקאסט קצת נקי מתוכן של מלחמה כדי לאפשר לכולנו את האסקפיזם הנורא רצוי וחוץ הזה אוקיי? אז בואו נחזור שניה לאיטלקי, סבבה? אז תבינות שאחרי כל הארנט הזה לפגוש מישהו פרו ישראלי וחכם ועם גומות חן והיה לו כזה זרועות וחזה ועניינים
והיה מאוחר, והייתי אהיפה וכזה לאט לאט כזה חזרנו לרחבה כשהיה בריא ומדבר יותר ממני כן אז אמרתי כאילו סביבה שאתה חכם אבל כאילו די בוא נלך יעני לרקוד אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לצוזות שלי במוזיקת אלקטור לרקוד ואז חזרנו והיו נגיעות והיה כזה חמוד אז התנשקתו ואמרתי כזה יאללה בקטנה ממילא עוד יומיים כולם עוזבים כן רק שמע הוא מבחינתו נדלק עליי כן
רעות (19:29.326)
ואז גם במסיבה למחרה די התרחקתי כי ניסיתי לצוד את ה-Daddy, את האמריקאי, אבל לא קרה איתו כלום. ואז שוב מגיעה שעה מאוחרת, ויש מוזיקה פתאום איתית יותר, אז אנחנו רוקדים ביחד, והוא כזה ג'נטלמן, ותמיד הוא מלווה אותי כזה הביתה בחושך. אז כמובן ששוב אנחנו מתנשקים, אבל עם כל ה-Bacho Bacho, אוקיי, עם כל ההתנשקויות, הנשיקה לא הייתה להיט. כאילו…
כאילו, הייתה בסדר, אבל הבעיה הייתה יותר ב… איך אני אגדיר את זה? בפוזיציה של הגוף שלו, אוקיי? כי הוא היה כזה קוראה עם הרגליים, עם כף קוראה, אוקיי? כאילו, קצת כזה מקפל את הרגליים ואז הברכיים כזה פונות החוצה, ותוך כדי הוא מחבק את כל כולי ונשען קדימה. אז אני כולי עם הגב אחורה, ובאיזשהו שלב כבר, לא יודעת אם תקשיב, כואב לי! כאילו, כל נשיגה איתו, היה צעד בדרך להקמת. באמת, אני לא יכולתי, לא יודעתי ביותר מה להעשות.
וגם למה אתה קוראה? אתם זוכרות שיש לי קטע עם בנים שקוראים ללידה? כן? מי שזוכרת עם היווני השני מטר ששכב על השפה שלי אבל הוא היה צריך לקרוא כזה לקפל את הרגליים כי היית קצרה לו? ווואו, כאילו, אם הלאה כמה בנים הזכרנו באינטרו הזה אני מקווה שאף אחד פה לא סופרת, כן? המספרים פה היו אלארמינג, אוקיי? בקיצור כבר בלילה לאחר מכן אמרתי לו, תקשיב, כאילו סקס לא יהיה פה אבל המשכנו להתראות כי הוא כולו כזה חמוד וסבלני ואמר לי
שזה בסדר מבחינתו, to take things in my own time. אבל הוא לא הבין שזה לא קשור, זה לא שאלה באמת של זמן. אני כאילו לא רציתי לשכב איתו, והאמת שגם קצת כזה נפתחתי אליו ואמרתי לו שמאס תחילת המלחמה לא עשיתי סקס, ואני לא שכה לכן, אני כאילו אני קצת בטראומה, ואני לא יודעת איך זה הולך להיות, אז אני לא רוצה לשכב סתם עם מישהו שאני לא מכירה. כאילו אולי, אולי, אולי יקרה פה משהו, אבל אני בספק.
אז כאילו באמת עברתי לו שלא הולך לקרות כלום, אבל הוא מבחינתו היה כזה חמוד שהוא מבחינתו לא אכפת לי פשוט כאילו to hang out with you ולהמשיך לחכות אבל הדעתי שיהיה ציפייה בסוף, כאילו גם אם זה לא לסקס הוא רוצה לפתח פה איזשהו משהו בבנסקו, כן? הוא היה שולח לי עוד העוד כל בוקר והוא התחיל כזה לרמוז שנכון, הוא גר שעתיים מפה בסופיה אבל הוא בקושי עובד, כאילו לא יודעת יש מצב שהוא עשיר, אני לא בדיוק הבנתי או שהחברה שלו די מפעילה את עצמה
רעות (21:53.646)
אנשים הבלתי נסבלים האלה בקיצור, אז הוא די רמזי כזה שהוא מבחינתו יכול להישאר פה בבנסקו הרי כולנו עובדים מרחוק ושנמשיך כזה להכיר אחד את השנייה ובואו, כאילו זה סטנריו חלומות כן? כזה רומן שמתחיל באם אין טיול ושניכם אבל באותו מקום מספיק זמן כדי לפתח את זה למערכת יחסים וזהו, כאילו תוך שנה יש לי ילדים מתלכיים שאוכלים ג'כנון כאילו אתם קולטות הסיטואציה? זה באמת סטנריו חלומות כן?
אבל לא מה לעשות זה לא עובד ככה זה הסנאריו חלומות עם הבן אדם הלא נכון ובאמת שהרבה גם חברות שאלו אותי, אבל מה אכפת לך לשכב איתו? למה לא שכבת איתו? אם את כן נמשכת אליו סך הכל אבל לא, באמת אני לא אשכב עם מישהו בזרימה אני כבר לא שם כמובן תמיד יש את הכוכבית הקטנה, נכון? את האקספשן לכלל מי שזוכרת אותו אתם זוכרות? שמרית אני אזכיר לך? זה ככה אני לא אעשה
א', ב', וג', אלא אם כן, he's dead hot. אוקיי? יש תמיד את היוצא מן הכלל. אבל פה זה לא היה סיפור, ובאמת בשנתיים האחרונות, למעשה אחרי שחזרתי מברצלונה ומגרן קנאריה, ואחרי הקורס איטלקית שלי, אם אתם זוכות, ואז התחלתי תקופת יובש, נכון? אבל זה הייתה תקופת יובש גם כי אני מאוד כזה במודעות. ולפני כן אני שואלת למה. למה או למה? כאילו למה לשקב איתו? את נמשכת אליו? כן.
קטנה,
אז אני לא הרגשתי צורך לחזור לקנות את הדבר הזה, אוקיי? אז באמת אני שואלת את עצמי הרבה שאלות לפני ההחלטות כאלה, כאילו, למה את עושה את זה? כדי שיהיה לך עוד סיפור לפודקאסט? הרי כבר הוכחתי שאין צורך נשמות, תראו, זה איטרו ארוך, אוקיי? בלי שום סקס ושום נעליים, כן? אבל הנה, די, בואו נסיים פה, ובאמת מי שבמועדון הביט'ז אני מעלה לכם תמונה שלו שצילמתי, במיוחד בשבילכן.
רעות (24:20.014)
ומי שרוצה להצטרף מוזמנת בלינק בתיאור של הפרק בכל מקום
טוב, אז קבלו אותה. היא מעצבת פנים ואמא לשלושה למרות שהיא בגילי. אתם אולי מכירות אותה כחברה הכי טובה שלי, עדן בגינברג, ברוך הבא לפוטקאסט בנות.
תעשי שוב כי אני לא יודעת נגריים
עדן (24:47.47)
אני לא נשאר
עדן גרנט, או מייגאד בחיים לא יצא לי המילים העצמת מילים האלה מהפה בחיים לא, מה את אשכה מציגה את עצמך, אומרת היי כן, נכון לך אני עדן גרנט נעים מאוד
לא, מי אומר את השם והשם-משפחה שלו? אני עדן, היי. אם צריך שם-משפחה, אז אני אומרת, כן, גרנט.
או מייגאד איזה הזוי זה השינוי הזה, אז כן למי שלא הבין היא שינתה את השם של המשפחה אבל יש לזה
כשהתחתנתי לפני עשר שנים, כן? שלא תבינו… כאילו, זה קרה עכשיו.
רעות (25:18.19)
לי עדיין בעלה רשום בתור פישמן ועד בכלל זה
גם שינה את השם משפחה. שינוי ביחד. לא, אין יותר מדי מה לספר. פשוט החלטנו לעשות שינוי ביחד, כי נראה רגיש כזה מאוד עולם ישן כזה לשנות לפי הבעל, וזהו, חלטנו.
תספרי, תספרי שניה כזה
רעות (25:36.622)
כאילו לא קיבלתם את השם אחד של השני, יצרתם שם משפחה. יצרתם שושלת חדשה בעצם. דיוקן, זהו. איזה הזוי זה לא, אבל אני לגמרי בעד, אני חושבת שזה פתרון יפה לכל הבעיה הזאת של לקחת של מאוד משפחה. לא, פתרון, אני מעלה את זה בתור בעיה, למה שאני אגעת את המשפחה שלך? אני כאילו אמרתי לאקס לי, אפילו אם אתה קנדי, אני נראית לך כמו ראות קנדי? לא.
שלנו, לכל המשפחה
עדן (26:04.206)
אולי זה… אני רואה אם זה היה כן את נשנה.
תודה רבה, תערו לך. כן, האמת שלמדתי, כשלמדתי בבראון הייתי עם הנכדות.
של קנדי. כן, אני לא זוכרת אם היו אחיות או תאומות, לא יודעת מה. כן. בקיצור, אז כן, היום פרק, פרק עם חברתי עדן, הצעת שבאחד האירועים לייב, מישהי באה לחברה שלי, שעכשיו היא כבר לא חברה שלי, אחת המאזינות באה לה, כן, ואמרה לה, את חברה של ראות? וואו, איזה קטע, איך זה להיות חברה שלה?
אזוי, אבל… זה אזוי גם להיות חברה שלך, ולמה שמישהי תגיד, אבל דבר כזה… נכון!
אני חושבת שזה היה חמוד, זה פשוט היה כזה, היא חושבת שזה בטח כזה מצחיק וכיף והיא לא יודעת את האול. עברות שלי זה חכבות. החפירות. הפודקסט התהלכיל הרבה לפני והוא בקבוצות הוואטסאפר יערן. כן, עדיין, זה לא פותר, כן.
עדן (26:48.91)
שיחה
כן
החפירות הן לא רק בפודקאסט
עדן (27:02.478)
עוד די מה זאת אומרת
וכמה קבוצות וואטסוואט בוז באינסטגרם ובפייסבול.
כן ודיוק זה הכסם של החברות שהשיחות מתנהלות במועצה בקבוצה
וכמה מישורים, אחד מהשמעים? ושזה בסדר להיות בכל כך הרבה מישורים בו…
ואימא, אם אתה יכול להתקווה את אז כאילו, זה לא היה מנה להתקווה. כן. בקיצור, וגם אולי חלק מכירות אותך, כי את דמות מאוד דומיננטית נקרא לזה, בקבוצה של הטרשטאו.
עדן (27:35.182)
נכון, אבל זה רק לביטשי, זה הרוב לא לביטשי.
לבית'ז מי שחלק מהבית'ז אתם יכולות לברוש את עדן ואת הדעות הלא מסוננות כאילו אני הפכתי להיות כזאת פוליטיקי קורקט בגלל הפודקאסט ואתם בקבוצה
יש שם אנשים מפגרים. בסדרות, לא בקבוצה.
בסדרות בסדרות ואנחנו באמת אומרות את כל האמת ובגלל זה זה גם כניסה על קלביצ'ס כי אני לא יכולה לתת לכל העולם להיכנס ולראות אותנו מלכלכות רעה ליוצא מאיתנו
הם מביאים את זה על עצמן. בוי, זה לא בארץ.
רעות (28:07.79)
נכון, כל… לא, אבל גם אנחנו דומות על חתונה מ…
כן, אבל זה כבר לא היה הרבה זמן.
אז מי שמכירה מהקבוצה, עכשיו אתם תשימו פנים לכל ובאמת לא סתם הבאתי אותך, היום רציתי לדבר על פרנצ'יפס, על בי אפ אפ, על פרדות ועל הדגלים האדומים את בעצם הבטיקה, החברה הכי בטיקה שלי, לא רגעת, רגעת, היא היא האחרה אפ אפ, כולם לאט לאט נשרו ורק על הרחזיקה מעמדת
יאללה, בואו נעשה את
חליק כמה מאד
עדן (28:44.142)
לא, לא, יש גם את הורית.
לא, לא, כן, האחיב התיקה, זוהדה, אנחנו קרות מי… כן, מאז שעברתי בעצם למסרט. מה חשבת עליי בהתחלה?
לא הכרתי אותך, לא. היא זוכרת, תגידי, אני מגירה אותך איזה איש. כמה? 17, 18?
מה זה, איזה עצוב שאנחנו בגיל הזה שמכלל אפשר להגיד את זה, או מוי גאד, זה קצת מחליא אותי הדבר הזה של… מה אלה, אנחנו כבר חברים עשרים שנה…
כן, זה עזוי. עזוי, עזוי. אני מרגישה שאני עוד בת 20, אז אני מכירה אותך 20 שניה, לא הבנתי.
רעות (29:20.142)
כן כן, את גם נראית כאילו אני תמיד כאילו שאתם רואים אותה בתור אמא זה הזוי כי כאילו איך את אמא ואת נראית ככה, כאילו היא נראית יותר צעירה ממני כלבה, בקיצור אז עברנו הרבה בהחלט, למה אבל האבסדנט שלנו היו כאילו יותר כאילו מלואו כאלה
תודה
כן. אני רואה לי זה גם היה מגורמים חיצוניים ולא ספציפית בינינו.
כן אני כבר לא כזה זוכרת אני כן אני כבר לא זוכרת כן אבל אבל התעברת וראית אותי עם חברות חדשות ואני פתאום לאט לאט לצערי נהנצתי לראות אותך עם חברות חדשות ועברנו כן זה גם איזה איש כי אנחנו לא גרות באותה עיר
בלס-או-צ'אט בתירבים, שוקר.
עדן (30:00.142)
ויוצאי חודשים שאנחנו לא אוהב פגשות בכלל.
נכון גם אתה היית בחור, היה איזה תקופה שהיית בארצות הברית ואז אני הייתי כן אז באמת חברות שנשמרה
ועוד כבר נדבר יום. רע. –בתובע ולרע. אבל לא רק בטלפון, גם בטלפון, גם ב-WhatsApp.
כאילו אני אומרת אף פעם לא מתלוננים עליי אף פעם לא מתלוננים שאני לא שומרת על קשר
זה נכון. זה האספקט מאוד חשוב של חברות.
רעות (30:30.126)
נכון נכון ואני תמיד אומרת הלוואי שמישהו זה ממש יחמי לי אם מישהו תגיד לי וואי כאילו לא ראיתי אותך מלא זמן כן נכון אבל זה מחמי לי זה מחמי לי למה כי אנשים בדרך כלל נורא נכנסים למגננה שאומרים להם כזה מה איפה את לא רואים אותך ואני כזה לא זה רק אומר שהבן אדם רוצה לבלות איתך איזה כיף
לא ראיתי אותך מעל הזמן
עדן (30:50.382)
תלוי. למה? האם נכנסים לזה כבר עכשיו? אני חושבת שרבה פעמים יש כאילו כוונה חד-צדדית כאילו, שנגיד מישהו מנסה להתפגש וכאילו עד זאת שדוחה, אבל הרבה פעמים זה בגלל…
זה בגלל הבן אדם שנגיד טוען למה אנחנו לא שומעים על קשר
כן, כזה. כאילו, זה לא רק צד אחד.
זהו יש לי חברה שהאלה שלה עומנה כבר מעל גיל שנה שאמרה לי את זה אוי זה ממש לא בסדר שאנחנו לא מתראות ממש לא הפעילה את זה עליי ואמרתי לה כן בואי ננסה אבל זה כן דורש ממני כל הזמן לבוא אליה כי היא מתינוקת
בלה יש הבדל בין לבוא לבין נכונות, להראות שכן רוצים. כן, אבל אני מדוע… אומרת בואו ניפגש ולא נפגשים בפועל וזה, כי אף אחד לא באמת מספיק אכפת לה, אז יש שני קצת מ…
רעות (31:35.63)
אז זהו, אז אני ממש הראיתי נכונות וניסינו כמה פעמים ואז שוב, התצעות, התצעות, התצעות. כן, כן, זה פשוט לא יצא. אתם יודעים, ילדים תמיד יותר קשה. אבל רציתי לשאול אותך בעצם מה מגדיר בעינייך, מה הופך חברה לחברה טובה למישהי שהיא ככה your ride or die bitch כזה.
וגם הרטענכונות כאילו היא אמרה לך תבואי בואי
עדן (31:59.694)
נראה לי שהכי המפתח ממש זה האדדיות
זה נשמע יותר טוב באנגלית איזה כיף שעכשיו אני כאילו לא במיעוט כי מדברת על רין בדיוק כמוני
בקיצור העדדיות שזה כאילו באמת לא יחסים של רק את מדברת, רק אני מקשיבה. כי לפעמים את מקשיבה תוך כדי שאת במחשב ובעוד שמונה ותלפים דברים. אבל, את מולטיטסקר, אז את מהירה יערות סבבה. אז אני, אני לך.
חג את זה עליי.
רעות (32:34.446)
בדיוק הייתה לי שיחה עם מישהי על המחשב והיא ממש לא היא לא היא מבחל, ענתה לי על משהו אחר כן, לא אבל כן צריך כאילו אני חושבת
שר זה נראה לי כאילו כמו במערכת יחסים של בני בני זוג זה עניין של תקשורת אי אפשר רק שצד אחד מדבר רק שצד אחד עושה חותרה למפגש רק שצד אחד יש גם מעלים שרק ראים
זה מרגיש… כן. כן, שרק את כזה תמיד מנסה להיפגש, אני לפעמים מרגישה את זה מחברות שכזה, וואלה, אני אחת הכיפיות להיפגש איתם, כאילו, אם את לא… אם עברנו חודש ולא ראית אותי ואנחנו גרות באותה העיר והכול בסדר ואת כאילו לא מתגעגעת עליי, זה מוזר, משהו בח מוזר. כן, ואת רמקה, ואת לא כזה עסוקה, את עובדת רגיל, משהו בח מוזר. כי איך את מפרדפת את עצמך? מפרדפת את הילה שזה אני.
דרווקא.
עדן (33:20.782)
חב משוואי
כן אני חושבת שמה שהופך חברה לחברה טובה מבעיניי זה שאני יכולה להתקשר לחבר כלבה כמו שאדיר מילאור שמתי שאני בנסיעה נגיד הנת היא אומרת לי אני ממש צריכה לנקות הבית את פנויה וכאילו היא יודעת אני יודעת והיא יודעת שמה שהיא מנסה להגיד זה אולי יש לך עכשיו על יחי מישהו או אולי את עכשיו גם צריכה לנקות הבית, האם היא יכולה להתקשר ושתינו פשוט נהיה בטלפון
כן, ככה אנחנו עושות תמיד. כאילו בטלפון, אני, חצי מהשיחות שלנו זה שאני בדרך לילדים ואתה למחשב.
כן, אלה לפעמים התקשרת אליי שיש לה כולה חמש דקות נסיעה לחדר כושר הייתי התקשרת אליי אין ספור פעמים, איפה את
כן? לא, לחדר הכועש שיר לא.
עדן (34:00.91)
זה היה מזמן שהיה רק יש לחדר כושר רחוק, עכשיו אני כבר… עכשיו הוא דקן השיחה, השחקות. אני בדרך לחדר כושר, בואי נדבר מהם. לא מעלים. ותמיד זה… טוב, נדבר אחרי זה, בחזור נדבר ואז אנחנו נדבר.
נכון, קבלגן נכון
רעות (34:16.621)
אתה לא, זהו, זה גם הידיעה הזאת שאת יכולה לנתק לבן אדם. זה כזה, אם התקשרתי לך כמשווה מבלי בנסיעה, ואת צריכה ללכת, כזה, טוב, אל תחזרי אליי. כן, לא צריך. צורך, אין צורך. שום דבר לא דחוף גם.
אני חושבת שאתה
עוד אביב, גשקן
רעות (34:37.966)
לפעמים אני שומעת שיהיה לנו על מה לרחל אני ממש מצירה את זה רגע את זה אני אשמור שיהיה על מה לרחל אה תדאגי נו בסוף זה אולי יוצא בפרודקאפ
נכון, ואני לא תמיד זוכרת.
בסוף היא אומרת לי, אבל סיפרתי לך שכך וכך ולא
יש מלא קבוצות וואטאפ חברים אני כאילו ברודקסטינג מי לייף כאילו בצורה אין דברים כאלה אני כן אגיד שעוד משהו שאני חושבת שאני מאוד אוהבת שאני יכולה לחזלש חברה טובה חברה שאני יכולה לחזלש אותה
כן, די, לא קרה כלום כאילו, זה לא שעכשיו אנחנו איזה… בדייטים או משהו כזה.
רעות (35:11.374)
אם קרה משהו ואני צריכה לתמוך בח, אז אני לא הבטל, אבל בוא נגיד את הדל דרך השלילה.
בוא נגיד שעד לפני שעה לא ידעתי אם תגיעו לו
הכל פה זה… אבל אני חושבת שאם נלך על דרך השלילה…
וגם שאני יכולה להגיד לך שבסופו מסתדר, גם אם בנית על זה עכשיו.
יש לך כאב ראש אפילו. בואו נלך להגיד על דרך השלילה, שנגיד אני חושבת שחבר שהוא לא כזה ברמת טובה, שהוא סתם חבר רגיל מבחינתי, זה בן אדם שאני לא יכולה, שאם אני קובעת איתו אני יודעת שאני קובעת ואני לא יחזלשה לפני. כי כן, יודעת שאנחנו לועד כדי כך קרובים. אז דווקא שאנחנו קרובים, זה שאני מחזלשת אתכם, זה אומר את זה.
עדן (35:50.158)
זה אומר שכל טוב, אומר איך תכנסים תאהבה. בריאה. מה להגיד לך? כן.
ושאני יכולה… עוד משהו שחשבתי בהקשר של אמאות, של ילדות או חברות שנמצאות בחו'ל, זה שיש לי חברות שאני יכולה להדבר איתן שלושה חודשים, כי הן עוברות איזו תקופה, או שהן עם חבר חדש, נגיד, שאנחנו מדבר על זה גם בתקנים המדומים, אז הם בהאנימויס פייז, או שהן ילדו כרגע, אז ברור, אני אדבר ואני אבוא ואני אבקר, אבל אני לא אדבר על… וואי, היה לי דייט והיה ככה… אני אעשה את זה אולי כדי… את יודעת, כי אם כאילו, אם שאני אמרת לך, אדבר על…
למרות שאחמתים דווקא לעשות את זה, אבל…
עדן (36:21.646)
לסיבור את השעמום שלה.
כן כאילו בואי את צריכה שכדת אני אספר לך על הבולבול האחרון אין בעיה כן הבולבול האחית שאת רואה ממש טעה אני לא שואלת מי רוצה לשמוע אני פשוט משמיעה אבל לא אני חושבת הקטע הזה של כזה מהן להיפרד לתקופה ו
כולם פשוט
עדן (36:35.822)
זה בטוח
עדן (36:41.614)
כן, זה ממש לג'יט לדעתי. כאילו, יש חברות שלא חייבים כל הזמן להיות בקשר 24-7 ושהן ידיים היו חברות טובות, ויש לי כאלה גם שעברו נגיד להרים אחרות, בעיקר נגיד… לא. מה? גם מהלימודים, נכון, יש לי חברות מהלימודים שאנחנו שומעות על הקשר כבר… עצוב להגיד איזה עשר שנים. פעם אחת.
יש לך בעלימודים?
רעות (37:00.814)
מה תמיד?
ובשנה אתם יתראות ב…
אפילו יותר, זה היה איזה שלוש, ארבע פעמים בשנה. שזה מגניב. עכשיו בגלל המלחמה מלא זמן לא התראינו. אפרופו, אני צריכה לשלוח לעוד מודע. אבל כן, זה נחמד, כאילו, גם כל הזמן הזה אנחנו לא בקשר יומיומי, אנחנו לא מדברות כמעט אלא אם כן יש משהו ספציפי שצריך. כן, אם אני צריכה משהו ממשי אחת הבנות שזה התחום המומחיות שלה, אני אדבר איתה. ואם אני לא ארגיש לא נעים על זה שדיברתי איתה, למרות שהיית צריכה משהו, לא. כי הם חברות כאילו…
תודה רבה.
רעות (37:33.39)
פה יש איזשהו אתגר. לנו יש איזה חברה שהיא מאוד מאוד מרצה ואז אנחנו איך שהוא ילדה והתנתקה שזה היה מוזר כי אני עדיין באתי אחרי שהיא ילדה והכל היה בסדר וחשבתי שזו עוד חברות שכזה תתנתק ונתכנס שוב ולהיות באחד והיא פתאום מתקשרת עלייך out of the blue או פתאום שולחת שאלה ולפעמים את פשוט רוצה להגיד לה כזה פשוט תגידי מה את רוצה את מבינה כאילו די…
אני מספיק חברה נכון אני לא יודעת אם אנחנו נמשיך להיות חברות כי באמת התנתקה אבל כאילו אם מצחה משהו שקשור ללא יודעת מה אני אעזור לך חוטיאם מה אתך לפתוח עמוד פייסבוק לאיזק אני אעזור אין שום בעיה אבל אל תעשי לי את הסיבוב
שר, הבנתי לך
עדן (38:14.382)
ראונד אנאראונד וסמול טוק וכן.
איפה את עובדת, מה זה משנה אנחנו לא נדבר אחר כך שוב
או גם אם כן, אבל זה לא הבנתי למה שאת רוצה, אתה רוצה משהו ספציפית, get to the chase.
והתקשרה לשתיים מאיתנו ואז כולם נקרא טוב, אבל מה היא באמת רוצה? גם אם את רוצה לחדש קשר, אין לי בעיה, הנה נגיד החברה של יסחה שלא התראית איתה הרבה זמן, אז היא אפילו הצירה על זה, לעשות איזושהי validation למה שקורה פה של זה לא בסדר שאנחנו לא התראינו הרבה זמן, זה לא וואי איך אני מתה לחדש איתך את הקשר, אין לי בעיה, תגידי
חייזה. -כן, לגמרי.
רעות (38:49.134)
אבל כאילו להתעלם מזה זה קצת אפילו הוא כזה… אני לא נתפס עם אגרסיב, אני לא רוצה להגזים, אבל זה… איך את מתעלמת מזה שלא דיברנו שלתיים ואת פתאום פונה עליי, אוטו פטבלור? כן, עכשיו שוב, עם אורית, שהילדה, וזה, אנחנו לא נדברת את זה חצי שנה, ופתאום תדבר איתי ותשאל אותי מה קורה איפה את בעולם, אין לי בעיה, כי אנחנו באמת חברות טובות, אבל איתה, זה לא הייתה סיטואציה. קצר, זה תחום כזה… אפור. אפור, כן.
כן, על דברים כאילו שלא…
עדן (39:10.926)
אוקיי.
לגמרי. יש לי חברה, כי הייתה לי חברה שנגיע לזה, אבל… כן. שלא היה בנוח כלא שצוחקים עליה, גם אם אנחנו צוחקות אחרי בינינו. אז אני רוצה שתהיה לי חברה שאני יכולה לעשות את הצחוקים, גם אם זה על חשבונה, גם אם זה על חשבוני, וזה יהיה בסדר.
נה, פרגע
רעות (39:35.982)
חייבת כאילו, להתפקד מה כבר כל כך כאילו כי יש נגינג כשאת יורדת על בן אדם בצורה שלא
לא, ממש לא כזאתי, היה הכי… ברמה של אפילו כאילו סתם השתקרה טיפה ואני ועוד כאילו מישהו שהיינו שם כזה, אז אמרנו לצררק, כן, הייתה שיקורה כזה ואז היא אמרה, אני מאוד לא מעריכה את זה, שתחקתם עליי. כן, מה זה אנחנו חברות? אחרי זה אמרתי לה, תקשיבי, אני לא…
דה, לא יכולה עם הכבדות הזאת…
עדן (40:05.422)
אף פעם לא הייתה לי חברות שאי אפשר לצחוק אחת על השנייה בקטנה גם זה לא אני לא מור כאילו יורדת עליה או משהו כזה
זה לא כמו להגיד כן שוקר את ואחרוניקים בגלל זאת רווקה טה טה טה טה טה וכאילו ממש לרדת על הבן אדם האדם האדם האדם
אז הולכים לתת פעם. הולכים פעם. -אז הולכים הולכים לתת עוד -אז עוד -אז הולכים עוד פעם.
מעניין אם כאילו על מה זה לוחת לך, אתה קואליסטית לשר, אני לא יודע
לא לא נראה לי. לא יודעת? לא, אבל זה היה מוזר.
רעות (40:32.11)
באמת, אני גם מסכימה לגמרי, אם את חברה טובה, יכולה גם להגיד לך מה שאני רוצה, כמובן אני תמיד באת סנדוויץ' מחמאות, זה לא שאני כל היום הולכת ומתאמתת עם חברות שלי. אני לא… זה כאילו… אני לא בן אדם שכל היום והולך ועומד, אני לא מאלה שאומרים, האמת זה האמת וחייב להגיד אותה. לא. יש לי דברים שאני מתתת מתחת לשטיח, אוקיי? אני לא כל היום מימוטים מימוטים, אבל…
גם אני לא חושבת שכל אחד חייב להגיד את הדעה שלו בדברים שלא קשורים אליו
לא, זה כאילו, זה too much גם, כאילו, לא צריך כל דבר קטן. אגב, הפריע לי שאמרת, בסדר, נו, הדברים קטנים אין צורך גם. עצם העובדה שהיא אמרה את זה… זה מרחיק ממך את החברות. מרחיק? זה מרחיק. אני ארגיש שאת עכשיו ידידה שלי.
רעות (41:26.446)
אני, יש לי עוד
זה אבל כן, אחת לא קלט. כן? איך אפשר להיות בקשר טוב עם בן אדם כזה? איך אפשר? עם בן אדם שככה הוא מרגיש.
אם אני לא יכולה לרדת עליי איך אני אגיד לך דברים הרבה יותר כאילו פופה כן אני חושבת שעוד משהו שעצלי מסמן כזה איי חברה טובה זה שיש לי ברכב ובמועדפים בשיחות למרות שאת יודעת יש כאלה שהם בוואטסאפ אז הם לא
כן
עדן (41:52.622)
אצלי ברכב זה תמיד בשיחות האחרונות. יש לי באייפון אז זה לא מתחבר אוטומטית לא… אבל אני לא מסיפה אקטיבית, אני הוספתי כשהקיבלתי את הטלפון ומאז אותה רשתי… לא, שהוספתי אותו רויחית.
כן, אבל אין לך מועדפים באייפון. אבל את שם שמה, אני מוסיפה לשם.
רעות (42:06.894)
לא אז אני ממש מוסיפה לא נגיד אפילו הבוס שלי לשעבר הוספתי כי הייתי מתקשרת עליו הרבה אבל כן בדרך כלל כאילו שזה אנשים שאת מתקשרת אליהם שהם הופכים להיות חבר כלבה שאת מתקשרת שזה לא רק וואטסאפ אז אני מוסיפה ועוד משהו זה שמבחינתי חברה טובה זה שלא משנה כמה אני ברע
אוקיי יש הרבה פעמים קורה חברות שלי מתוודות בפניי ואני כאילו מצטערת I can't relate שלא משנה כמה רע לי בין אם זה ברווקות שלי בין אם זה לא יודעת מה לא משנה כמה רע לי אני תמיד אוכל להתגעות בה כאילו נגיד אני מובטלת ואין לי עבודה והיא ממש כאילו קיבלה קידום וכל זה
זה עדיין, נכון, חד משמעי, זה ממש חשוב כאילו לדעתי שאפשר יהיה, כאילו, שזה שאחרים מצליחים לא מוריד אותך. נכון.
עכשיו אני כן אומרת צריך להיות פה, צריכה להיות רגישות. כאילו אם אני ואת באותו תחום למשל, אם שתנו מעצבות פנים, ואני עכשיו כאילו, nailed the big client, ואת רק עדיין מדשדשת, אני אזכיר את זה, אבל אני לא אשוויץ בזה. אני לא כאילו, throw it in your face כזה.
נכון נכון למרות שכאילו מבחינתי אני ברגשה לפחות רגעיית כאילו אני ממש מרגישה שאני כאילו זה שמישהו אחר מסליח לא אומר שאני לא אצליח בעתיד זה לא מוריד אותי זה לא אז אני ממש שמחה בשביל חברים חברות וואטאבר שהולך להם טוב
רעות (43:29.646)
אז אולי זה ה… שכאילו אני מרגישה שוב כי אני מרגישה שאני לא רילייטבול כי אני לא מכנה אני תמיד תמיד כאילו אני שומעת עכשיו פה איזו קדושה זה לא רילייטבול להגיד שאני תמיד תמיד מפרגנת אבל אולי זה… אני לא מרגישה שזה מוריד ממני ולו במעט אבל כן אני חושבת שוב בגלל זה הזכרתי אם אנחנו באותו תחום כי זה קצת שונה כן אבל אני כן אגיד שלפעמים יש קינאה
יכול להיות שיש איזו צביטה בלב, אבל זה לא גורם לך, לי לפחות, לגרוע מהתגובה שלי כלפי…
כי גם אם את מרגישה טיפה
וגם אני יכולה להגיד וואי איך אני מכנה בחייזה כיף לך. אין כאילו, בבקשה אני איזה… אבל באמת הכיף והשמחה זה מהלב כאילו, זה לא… נגיד, בשוקר, אני מכנה כל הזמן שהיא טסה לחו' כל הזמן. זה לא גורם, בסדר, אני אתוס גם עד איזשהו. עם ילדים ואני כבר יבא. כל הילדים שלי יובה.
ושלא יגרה מזה
רעות (44:20.206)
אבל זה לא קורה
רעות (44:24.462)
מה זה מתישב? כל ילד של עדן אמרתי לה טוב אולי את הילד הבא נעשה ביחד ואז אנחנו יודעות מה יקרה אני איך לבחיתו לי
נוכר מדי מה שנקרא.
לא אני כן חושבת אבל שיש מקרים מסוימים נקרא לזה אולי רווקות או ילדים שנגיד אני כן זה קצת מאצבן אותי שנגיד את ברווקות מאוד רווקות רווקות שבורה אני אבל אני לא מחשבת עצמי שבורה לא אבל אני רווקה שבורה אפילו ואני אראה מישהי מתחתנת ואני אקנה אני לא אם זה חברה שלי אני באמת אשמח בשמחתה
8 קילוואט
רעות (45:05.55)
אני וגל היינו שתינו רווקות באותו זמן והתחלנו לצאת עם שני בנים כמעט באותו זמן, בפרשך חודשיים והיא התחילה לפניי, אתה הייתך שמחת בשבילה? נכון, זה כאילו, אני, לא רוצה כאילו לעשות שיימינג לאנשים שמקנים זה ברור, זה לגיטימי שיתת שביטה בלב
אוקיי. ברור, רוצה לחיקף בעולם.
עדן (45:22.126)
גם אם רוצים את זה לעצמך, זה לא גורם מההסלחה שלהם כביכול.
זה קשה לי, זה קשה לי שיגידו לי מה, אני לא יכולה שהיא כזה, לא, אתה אפילו will brag, כזה, תראה את הריליישנשיפ שלה, למה אני רק רואה את עזבי, יש לי פרודקסטרית אמריקאית שאני וגל לא אהבות ואני אומרת לה, איזה חלק אני שמחה בשביל עד שהיא בקשר סופסור, אני כולה שמחה, אני מעושרת בשביל מישהי שאני פשוט לא מגיעה. אני בטוחה גם שהמאזינות, ויש הרבה רב הגדולים, שאם אני אהיה במערכת יחסים, הם הכי שמחו בשבילי בעולם, גם אם יש סביבה.
כן, יאללה
עדן (45:54.862)
חד משמעי.
אבל אני אקח את הצעד יותר רחוק נגיד הייתה לי חברה שאמרה שהיא מנסה להביא ילדים ואז הייתה חברה שנכנסה לרעיון ואפילו בטעות ואז אני אומרת זה הפרו… הן חברות כן ואז כאילו קני אמר לי שזה צובט לה בבטן אבל היא לא זה לא שהיא לא שמחה בשבילה היא פשוט אמרה אבל היא בכלל אפילו לא רצתה את זה, היא לא נסתה ועצלי והאני כאילו מנסה ולא…
אוקיי. הם היו חברות ביניהם גם? אוקיי.
עדן (46:18.446)
כן. אבל זה נראה לי הולך לנקודה קצת אחרת, שזה משהו שאתה ממש מנסה ואתה לא יכול, ולמישהו אחר זה בא בקל כך קלות. זה לא הצלחה בעבודה, זה משהו, נקודה רגישה כאילו. גם אין לה סיבה, כי יכול להיות סמך בשבילה, כי לא בטוח שהיא רוצה את זה, את מבינה?
אבל אני כן אגיד לך שיש לי חברות רווקאות שאומרו
רעות (46:40.366)
לא אני כן חושבת שהיא רצה ובסוף היא כן שמחה אבל זה כאילו, אתה יודע את זה מציב לך איזה שהיא מראה אבל אני כן יכולה להגיד לך שיש לי חברות רווקות שיש לי חברה שהיא פוליאמורית והם אמרו לי איך היא יש לה שתי מערכות יחסים ולי יש אפס וזה היה מירה כזאת שאמרתי קודם כל יש מלא סיבות אני לא אפרה
יש הרבה סיבות, וגם עם סיבות כאילו בקטע של היא לא רוצה כנראה, לאו דווקא רוצה משהו רציני. כי היא לא צריכת לעצמת. גם לצורך העניין, זה לא אומר שאותה בחורה שרצתה קשר רציני, רצתה את אותם קשרים שיש. נכון.
של אנשים שונים אחותי גם בו יש לנסיבות
רעות (47:15.47)
אז בואי את רוצה שתיים כאלה את יכולה לקבל אותם אבל לא אני כן חושבת שיש לי פעמים את הקינה הזאת שוב אני אומרת אם אני חברה אמיתית אני כל כך אני לא רוצה שעכשיו איזה שנה אגידו מה אני מקנה זה לא אומר שאני לא חברה אמיתית אבל אני לא יכולה אני כל כך שמחה בשביל הבחורה
בוא נקרא לזה קינה פרגון. קינה קטנה בלב, אבל שמחה גדולה בשביליו אחורה השנייה.
אגב אני גם כאילו מקנה, אני מאוד קנאית אבל הכינה שלי היא שונה נגיד אם את אומרת לי שאת הלכת לבית קפה עם חברה או מה שכבר עשינו הלכת נסעת לירדן עם זוג אחר עם חברה אחרת I gave you I gave you hell
מה? לא… תשמעי, את, אין לך ילדים. בואי תביאי ילדים, יהיה לנו על מה לדבר. אדם… וגם, אני אמרתי לך, תבואי איתנו. מוזמנת להיות עם הילדים. מוזמנת לצאת איתי בערב. ולא, היא לא רצתה. ואמרתי לה ולא להיות חברה, לא הורתל. גם חביבת הפודקאסט. אגב… הם אמרו, אולי נשא אחרי. כן. אבל בסופם לא נשא, נשאו. זה היה…
אני כן אגיד שאני…
רעות (48:14.126)
והם לא רצו, ואז הם אחרותי…
עדן (48:24.91)
אני יותר מרגישה את הכינה שלך, שהיא אומרת לי כל פעם שאני מתייגת חברה כאילו בפייסבוק, בדברים שלא ילוונטים לה, בקטע של אמהות בגן, דברים כאלה, והיא אומרת לי, אני לא אשכיר לך, זה צובט לי בלב שאת מתייגת אחרות.
אני כננת למה במה מצחיק, עד את תיגה, חברות אחרות ולא אותי איך את מעזה לתייג בדחק, מישהי מאוד… אני חייבת להיות קשורה על הכל אז כן, אני מאוד כנעית, אני לא אשכר, יש פעמים שאני… על כוס קפה, אני מקנעה, אם היא יושבת עם חברה על כוס קפה, אני ממש… כן, אבל בפעמים שהיא מציינת את זה, אני כזה, יואו, זה… אתה בואי לפה, אני קרוא אותך את קפה, מה…
לא קשור על את זה
עדן (49:08.942)
כשהייתי הולכת עם חברה להליכה. את זוכרת? כל הזמן…
הולכת לה עם חברות להליכה
אז בי שאני צריכה ללכת, לנסוע חמשים דקות כדי ללכת איתך, אבל פרטשולי.
כן, לא אז באמת זה קינה שאני חושבת שהיא גם היא מאוד מחמיאה אני לא אשכר שהתברות על בחיים לא קינתם לי בחיים הם לא אמרו אהה שוקר את נושאת את זה וזה זה יופיל אחרי זה כיף
למה? לכל אני אומרת לך איזה יופי, איזה כיף
רעות (49:37.39)
לא. מה? בכללי, כאילו לא יודע, דווקא כמעני טעסה עם מישהו ספציפי.
כי מחפת לי מהמישהו ספציפי, זה לא גורם עם מקומי.
הנה אתם מבינות, אני לא, אותי זה כן גוריה אז כן אני חושבת שזה כאילו איזושהי קינה שהיא בריאה אבל בכללי אני חושבת שבאמת החברות בוא נגיד ככה את המערכת היחסים הכי ארוכה שלי את יודעת? זה אהה תכנוע אני חושבת אותה זה מה אני חושבת את זה מה אני את זה זה מה חושבת את זה מה חושבת את זה מה אני חושבת חושבת זה מה אני חושבת אני חושבת
וואו, חוץ מההורים שלך. זה לא מעריך, קציר. היא קלוקלת, קלוקלת.
רעות (50:13.39)
אבל תחשבי על זה שאנחנו צעירות, אנחנו לא מבינות את זה ואנחנו נגיע לזה בתגלים האדומים. למה? נכון, נכון, אתה דגת. אבל שאנחנו בגילי ה-20, את לא חושבת על זה, את לפעמים תמכרי, טוב, אנחנו נגיע לזה בתגלים האדומים, בסדר, בסדר? טוב. אבל זה לא מקובל, נגיד, חברות שנלך, נגיד, לטיפול זוגי. את מבינה? במערכת נכנסים של שנה, את אלחי לטיפול זוגי.
תומרי כנחנות צעירות.
עדן (50:35.374)
נכון, כי לא יודעת, אני חושבת שהרבה פעמים אנשים חושבים על מערכת יחסים של בין בני זוג, כמשהו שהוא life long, ובין חברות זה אוקיי, מקסימום אחת, וואט דאר.
ובואי נודע באמת יש בנו נשים שהתגרשו בגיל 50 ועדיין יש להם את החברה שהייתה איתם מהצבא אז כאילו בואו נעשה
זה נראה לי הרבה יותר משמעותי, הרבה פעמים. בטח שאתה צעיר ושיש הרבה מערכות יחסים בין בני זוג, יש לך בני זוג חדש, אחד אהב, את השני…
בדיוק ומי מכיר אותך אם לא כמו חברה טובה אני גם מרגישה שבתל אביב יש איזה שהיא כאילו הנה נגיד אני ואורתל שגרנו אחת מעל השנייה והיינו הולכות כזה אפילו הלכנו לחופשה עם הכלבים ביחד שסקרתי איזה מלון וזה היה כמו אמאות חדות אחר שתאמרתי לך שאתה בא אני אקח אותך זה היה מלון ידידותי לכלבים ומאז הבלוג קצת ירד אבל כן לא אז זוכרת שכתבתי
וואי, אז קצת קינטיק, כמעט. ולא לקחת אותי עדיין. עוד לא לקחת אותי.
עדן (51:35.694)
מה לקסותי לדובהי
לא, לירדן כתבתי, את זוכרת? ואמרתי להכין לי לירדן, אם אני אסגור ירדן אז אני אקח אותך כאילו בחינם. בקיצור, אז כאילו אני מרגישה שלפעמים זה תלוי באיזה עיר, נגיד ניו יורק, תל אביב, אז זה יותר כאילו נפוץ באמת כאילו להסתמך על חברים, כמו בפרנץ באמת.
כן. לא, הבניין שלכם גם הכי פרנס.
אחי פרנצברג, גם אחי בית זונות עד שאני הגעתי והוצאתי משם את כל האווירה המינית. כאילו היה שם… אני פשוט שואבת את האנרגיה המינית. אבל כן, כאילו באמת, מישהו במילויים, אני מוציאה להם את הכלבים, נינעתי מחוץ ללדירה, באים, עוזרים לי, כאילו כל הבניין נפגשים, זה באמת בניין קסום שאורתה לכניס אותי אליו, ועכשיו… כן. אבל אני כן מאמין שהשלווייב הזה היה כאילו טיפה יותר נורמטיבי.
תודה, אתה עובד
רעות (52:28.686)
לעשות כאילו להשקיע במערכות יחסים אולי זה גם יותר בריא כי אין לי את אותן ציפיות שיש לי מחברה מאשר מבין זוג אבל לי באמת יש לי יש כאילו ואני לא מודדת את זה שיהיה ציפיות אבל אני כן מתייחס לחברות שלי כמו lifelong
לא, חייב כאילו שיש תמיד, לדעתי, איזשהן ציפיות. לא מצפה מאותותם דברים מחברה כמו שאת מצפה מבן זוג, אבל תמיד יש ציפיות. ויכולות גם להיות תחזבות מחברות וכאלה.
פרידה מחברה בעיניי הפרידות שהיו לי עד כה יותר כאבולים מחברה מאשר מאבני זוג שלא יהיה לכם ספק אולי לא בחיתי באותה רמת
יש איזה ריל באינסטגרם שהוא שואל אותה מה הרומן אמפייר שמי שלא מכיר את הטרנד הזה הרומן אמפייר זה כזה שאומרים שגברים חושבים על האמפרייה הרומית לפחות פעם ביום לא משנה זה אומר לה מה הרומן אמפייר שלך וכאילו הרומן אמפייר שלה זה שהיא חושבת על החברה לשעבר שלה על חברה הכי טובה לשעבר שלה כאילו פעם בי היא נזכרת בה וכאילו נצוות הלב כזה זה קורה לי זה קורה לי
אוקיי. ולכתש זה קורה.
רעות (53:33.294)
זה קורה לי כי גם כאילו בוא נגיד אנחנו היינו שלישייה של חברות הכי טובות ואז בעצם זה קורה לי גם
נכון. רק על זה בזמן תיכון וגם אחרי. כן.
תשתסנו בחו' ביחד, עשינו הכל ביחד ואז היא עברה לדרום אבל מבחינתי היינו שלישייה ואז כאילו אם אני מדברת איתך אז זה יקרה לי ואם אני איכשהו נזכרת בתיסה שעשינו או אם אני מדברת על בלוגינג כי גם היא בעולם הזה אז זה תמיד ויש עדיין כאילו כן אז זה קורה אני כן נזכרת וכן כואבת את זה כן במיוחד שלה סתם אבל זה עלה לי איזושהי שאלה שכאילו
כאן זה היה ממש סתם.
רעות (54:13.678)
אני כן, אני אגיד לך מה הקטע המציפיות. אני חושבת שאם את רייד או די, זאת אומרת, לא משנה מה, את תעשי הכל בשביל החברה, תסיע הדלע שבו אני אדע לך. כן. את לא יכולה לצפות את אותו דבר מהבן אדם השני. נכון. זאת אומרת, אני נגיד מאוד אמוציונלית, את יותר בן אדם קר. נכון. אני לא יכולה לצפות מבן אדם שהוא יהיה בדיוק ברמת הפעה שלי.
לא דווקא ורמת השקעה, גם כאילו מבחינה אנרגטית אני חושבת, הרבה פעמים כאילו את… את באיזשהו כזה משהו מאוד פשנט על משהו, ואני כאילו… איזה דגה.
וגם אפילו במקרה שקורה משהו, אוקיי? נגיד, הייתה לי חברה שאני לא הייתי החברה הכי טובה שלה, היא לא הייתה החברה הכי טובה שלי, אבל אני הייתי החברה הכי טובה שלה מסתבר. ואז כל פעם שהיה קורה משהו, אז היא ממש עושה מזה דרמה, היא באה לתמוך בזה, ואז שאלה קוראים דברים, אני לא יכולתי להיות שם באותה מידה, אני לא יכולה להתפנות עכשיו לשם… כי אני לא החברה הכי… אני לא… את לא חברה הכי טובה שלי?
היית פנויה רגשית לעוד חברה ש… כן, לח היא לא הייתה חברה…
כן, אז אני תמיד אומרת כאילו, אתה לא יכול להיות לפעמים באותה המה, אבל גם שזו חברות שהיא אותו דבר, כמו שאת אומרת את זה, אנשים שונים, אבל כן, יש לי איזשהן ציפיות, נגיד אחת הציפיות שלי, נגיד אמור טל, שהיה לנו, הייתה איזה, קודם כל הייתה איזה בחורה אחת שלא באתי לה בטוב, וגם היה לה ריסטינג ביץ' פייס, ובואו נגיד את זה, אני בחיים לא אומרת את זה, בחיים לא תשמע אותי, הייתה קנאית. אני בחיים, אני לא סובלת את זה, זה מגיה הזרזר מבחינתי להגיד את זה. מה, את מקנה?
רעות (55:42.67)
אבל היא הייתה קנאית, הייתה באמת היא הייתה מסתכלת עליי היא תסבלת ואני אמרתי להורתל, אני הזרתי אותה שזו בחורה סרוטה וכאילו תחשבי על זה ככה אם אני ואת חברות רוב הסיכויים שאת החברות שלך שאני לא מכירה אני אוהב כי את אומרת יש אנשים שאת יתחברי להם ואני בכלל לא אמרתי להם כזה, אנחנו נוסעות למסיבת רווקרות שלך בחו' ועדיין נתחמת
ויש כאלה,
עדן (55:57.998)
לא, דווקא
עדן (56:07.886)
דווקא מסביבת מרווקות זה הכי לא כי צריכה להיות עם הבן אדם 24 שפת
את אומרת, עד כדי כך ברמה כזאת שאני לא הסתדר, שאני לא אוהב…
לא מה זה לא תסתכל בלעותו הבן, חשבתי שאתי בסדר עם זה, אבל לא תהיה לך כיף, לא נראה לי ש…
לא לא להסתדר. אני לא חושבת שיש לי חברה אחת שאת לא תסתדר איתה.
כי באמת מסתדר יותר. לא, אני אגיד לך, כי אני באמת יחסית כאילו לא… כאילו, לא בקטע ש… בדיוק, אני לא בן אדם שהוא כאילו מאוד מעורר רגשות, לא לכאן ולא…
רעות (56:36.686)
ואת לא… יוצרת אנטוגוליז.
רעות (56:43.214)
כן, ואיתי זה יכולים לפעמים כאילו לסנותי ולהגיד את מדברת יותר מדי
את כאילו חובה את זה. את חובה את זה, זה מה שאני מתכוונת. עכשיו אני לא מתכוונה שחברות שלי דווקא לא יאהבו אותך. אני לא בטוחה כאילו שפשוט לפעמים, כשלצורך העניין הצחקה, זה המכם האנשים על אי, לאו דווקא.
רוגם, אמרו בי, אברמה, אפילו שרון אמרה פעם
רעות (56:56.75)
לא, הם יעבודים, ספק פה
רעות (57:04.942)
כן אני יודעת מה זה על ערב אנחנו הולכים למסעדה אז אני אומרת לך שעם הבחורה הזאת היינו עושים כולם מפגשים בבית זה היה בקורונה כן והיא הייתה כבר כאילו מתעצבן עליהם כלום כאילו באמת בחורה מרירה
אין אף סבבה, אף אחד לא יריבים אף אחד
רעות (57:19.246)
ואני עזרתי את אורתל, עזרתי אותה. כי בגלל ההיגיון הזה של לא, את לא תחבבי, אני לא אהיה חברה הכי טובה אולי שחברותך, אבל אני נסתדר איתם, כן. ואני עזרתי אותה, תשימי לב, ותוך כמה חודשים היא גם עשתה לאורתל קטע, ואורתל גם אמרה, אני מתחלקת מהמשוגעת הזאת. את מבינה? ואני כאילו באיזושהי טענה שאם בן אדם או עד כדי כך שונה חברה טובה שלה, נגיד יש לך שתיים, שלוש, ארבע, חמש, אם אני עד כדי כך לא מסתדרת איתם, זה אומר משהו.
כי אין מצב שיש לנו נותח במשותף שוב להסתדר כולם מסתדרים אבל לריב והייתה לי עוד חברה של אותה שהתחילה לריב איתי על כלום מאומה אוקיי ואני אמרתי לה חכי חכי יבוא היום שגם אחי איתה אני עדיין מחכה על היום הזה אבל נעצרתי בו כדי שתדעו שזה יבוא עכשיו היה איזושהי סיטואציה בגלל זה אני מחזירה את זה לחברה המשותפת שלנו ש
קטע
עדן (58:15.246)
כן.
שכאילו אני הייתה לי שוב אמרתי אני לא רוצה להתתפורתת אם אני תומך אתך בצורה אחת את לא אומרת שאת צריכה לתמוך בי באותה צורה כל אחד תומך בצורה שלא אבל אני הרגשתי שבמהלך הריב הייתה שם עוד איזה מישהי רביעית והיא כאילו אמרה טוב בואו נירגע בואו ננסה זה נסתכל כאילו ואני אמרתי לאורתל באיזשהו שלב אמרתי שזה חברה הכי טובה אז אני יכולה להגיד לו דברים זה הציפיות שלי ממך אחרי רבע אחד שהיה עם הבחוריי זה הציפיות שלי ממך כחברה
עכשיו שוב אני לא נוהגת לעשות את זה אני לא נוהגת לעשות את זה אני אני אני אני לא לא נוהגת לעשות אני נוהגת את זה לא לא נוהגת לעשות נוהגת לעשות זה אני נוהגת נוהגת נוהגת לא נוהגת לעשות זה אני לא נוהגת לעשות את זה אני לא נוהגת את זה אני נוהגת לעשות את זה אני לא נוהגת לעשות לא נוהגת לעשות
ומה תצליח?
עדן (59:04.942)
לא קורה מותנטשנל
רעות (59:16.686)
והסתמו את הפה והתנו לה לרדת עליי ולהלכליך עליי.
קודם כל אני חושבת שזה לא סיטואציה שאף אחד צריך להיות בה
היא עדיין לא הייתה באורטל כי זה היה באוטו, היא לא הייתה באורטל. כן, אבל כאילו הצפתי לה את התנאי הזה, אמרתי לה. ואני בדרך כלל לא נוטה לעשות את זה.
לא ידעת, זה משהו מאוד ספציפי. תראי, אני אראה אותה גם לא הייתה שם. נכון. אבל ריאליטי זה בוי, כאילו, אנחנו בתור שכות ריאליטי חד משמעית… בסדר, אבל שם הכול פייק בו בחיים שלך זה לא פשוט.
מה בהתחלה מה מנהל
רעות (59:45.39)
העדן, אני חיית אחיים שלי כרעלתי
אז אני רק צריכה את הטסטות שאנשים יראינו אותי על מיילד לא אז בואי נגיד
אלמה יעריו. בכל מקרה, הורתה לא הייתה בסיטואציה.
כן, עדיין לא היה זמן, אבל אני מאוד הופתעתי מעצמי שעשיתי לתסיחה הזאת שאלה הציפיות וכאילו, יקרה מצב, ואת לא אומרת רגע רגע, את פה, שוקרי בן אדם כזה וכזה, אין צורך להגיד את זה, אוי ואבוי, hell to pay, price to pay, לא יודעת איך אומרים את זה עכשיו, כן, את היית באיזו סיטואציה שאנחנו עכשיו למה העליתי את זה? כי אנחנו היינו באיזו סיטואציה שאנחנו שלוש חברות הכי טובות ואז היה לי ויכוח עם החברה השלישית
הלו רייקס נוסף
עדן (01:00:26.958)
נכון, שאני לא הייתי שם בכלל.
היא תקשורה גם זה קשור לקריירות שלנו אני גם התנצלתי, וגם פה אני אתן איזה נקודה שאני אגיד תגידי אם אני מסכימה שאני חושבת שלפעמים שמתנצלים קצת יותר מדי זה עוד יותר מגביר את הריב כי אז אתה נתפס יותר השם זה הדבר הכי גאזלייטר שלי שאני אגיד עכשיו שאת מתנצלת יותר מדי אז את נתפסת יותר השמה ואז לפעמים עדיף להתנצל פשוט ברמה הנורמלית כדי שהבן אדם השני לא הרגיש את תראי איך היא מתנצלת
זה היה יותר חמור ממה
כן אני עוד יותר בצדקת דרכית, שוב זה גז להייתי להגיד את זה, כאילו אם עשית משהו לא נכון, עונת אבל אני כן חושבת שהתנצלתי יותר מדי ואז היא אם זה היה איזה משהו אחד שהיא לא הייתה מרוצה ממנו זה הפך להיות ביג דיל, כי תראי כמה התנצלתי פשוט רציתי להוכיח לה שאני יכולה להתנצל ואז אנחנו רבנו ואט היית… נעמוד אני ו… ואט היית…
כן.
עדן (01:01:14.67)
כן, קודם זה. כן, קודם את מצד שני, כבר לא היינו, אני והחברה השלישית, ברורית הכי טובה שלנו עבר, היינו חברות הכי טובות ממש בתיכון, ואחרי זה קצת…
דחם
עדן (01:01:40.846)
אבל זה גם, המשכנו כאילו, אני והיא, המשכנו להיות בקשר, לא יומיומי ולא… כל הזמנים, לא דיברנו עליי. לא דיברנו עליי, זה היה קצת, כאילו, זה היה מוזר, אין מה… עכשיו… חברה כאילו שמעורבת.
כן כי המפגשים כן עוד אחת שאני איתה נמצאת בסיטואציה הזאת ואז כזה המפגשים זה כזה או הייתי או הייתה אני בהתחלה לא ידעתי שככה זה יהיה כי כאילו לא הבנתי למה
כן. למה אנחנו לא מדברות? זה מבעה, זה לא כיף. כן. צריך לעשות סולחה.
אני לא יודעת, אני עדיין כואבת איתה. לא יודעת כי כאילו אם בן אדם כזה ניתק איתך קשר ועם החברה השנייה אני לא יודעת אם זה בן אדם שאני רוצה להיות איתו בקשר. את מבינה? זה כאילו, אבל אני עדיין כואבת את הפרידה הזאת, שוב, דווקא בגלל שהיא הייתה סתם, זה לא כמו מערכות יחסים שנפרדנו והפרידה הייתה מוצדקת.
אבל זה פחות רלוונטי.
עדן (01:02:27.758)
כן, לא. נגיד, אני והיא לצורך העניין נראה לי יותר התרחקנו, לא היה שם איזה אבל אני גם לא יכולה לדעת אם זה לא השפיע לצורך העניין, לא יודעת.
זה גם מוזר לי שלא דיברתם עליי, זה רק מראית כמה אתם מתראו
לא, כי בזמנו כבר כן, היינו קצת יותר מרוחקות, היינו כבר בשלב של חברות הכי טובות. אבל עוד פעם, תמיד הייתה גם לצורך העניין, היה גם כשהיינו נפגשים אחרי שנתיים שלוש שלא התראינו, היה…
אני כן אגיד לך ש…
רעות (01:02:53.646)
כאילו כמו חברות המסטורי. היא גם פעילה בסורשאל, אז כאילו אפשר להתעדכן וזה. אני כן אגיד שמתי שהיה הפיגוע בתל אביב, ואני הייתי בכיכר דיזינגרוף, וכולנו התחלנו לרוץ, for our lives, ולא אדענו בכלל מה קורה, זה היה אחד מהפיגועים הראשונים, אז ישר חשבתי כאילו, זה לוקח אותך למקומות האלה, אין מה לעשות, וחשבתי כאילו, אם היה קורה לי משהו, והייתה הלוויה, האם יהיה…
וזה אפילו הצבן אותי, זה צבת לי בלב וזה הצבן אותי כי למה, למה רק שתבואי במוות? למה שתדברי עליי בלשון עבר? למה לא עכשיו כאילו, ליהנות ממני כל עוד אני פה? את מבינה?
כן. זה צוות לי. כן, אני מבינה מה אתה אומרת, ויכול להיות את זה שבאמת, כאילו, אם זה עדיין המקום שאת בו, אז פשוט חייבה, אני לא יודעת אם זה…
אם זה צריך לבוא, אני נורא נפגעת, אני לא יודע, אני נעלבי ואני באמת, הנה, את יודעת, אפשר לצחוק עליי, כאילו בואי סטנדאפיסטי, צחקת על עצמה, אבל אני כן נורא נורא נפגעת, שמישהו, שאני אהבתי ואהב אותי והוא כאילו בוחר להפסיד את כל זה. זה כמו עם בני זו.
זה ידעת רן תפסיקי להפסיד את כל זה כאילו לא
רעות (01:04:02.446)
לא כי כאילו את החברות שבינינו לא את כל המקצועה מאוד אבל אני זאת שריצ'ינג אוט תמיד אני אין לי אגו עם פנים יש לי אגו אבל אני זאת שריצ'ינג אוט את מבינה? לא יודעת אז זה היה קשה היה לה חברות שכן הסתיימו
כן
עדן (01:04:24.814)
כן, האיש הלא התרחקו. התרחקו. אה, כן. כן. כי די, כאילו בואו, הילדים עדיין באותו מסגרות, זה בעייתי.
כן, אבל אנחנו כאילו כבר בגיל שאת אומרת כאילו…
לא, חד משמעית, גם היא כאילו מאוד… אני חושבת שהקשר הו היה יותר מהצד שלה, שהיא נסתה, כל הזמן נשמור על קשר, ואני כמהות לה, אבל… אבל קהילה באמת לא היה כל כך הרבה חברים לדעתי, אני… היה לנו כיף, כאילו כשהייתי איתה וזה, היה לנו כיף, וכאילו באמת היה, אבל היה כמה דברים שממש הפריעו לי, למשל כמו העניין הזה של הלצחוק לא לצחוק, כשרבה פעמים… גם להגיד…
אולי נוצרות לעשות מנואל
רעות (01:05:01.678)
תגידי זה, תגידי את זה. נכת תלונני לבעלך, תבלי שנייה אני תמיד…
בפעמים זה הרגיש לי כאילו זה הכול בתנאים שלה, את מכירה את זה? שכאילו את לא יכולה שמשהו ממך יש שם במפגש או… כאילו זה הכול… אני לא אוהבת. אז זה מאוד כאילו…
זה
אבל את רואה בגלל זה אני אומרת אני נדיר שאני באה ומציבה את נעים לחברויות שלי זה באמת נדיר אני לא ממליצה או לא ממליצה וממש הציב את זה ועוד בשלבים התחילתיים אם אנחנו רק מתחילים בחברות שלנו של שנה בואי חוטי את זוכרת מה היה עם אורטל זה הסיפור הכי מצחיק אורטל כל פעם שהייתה ביתה הייתה נכנסת אליי לבית במבשרת והייתה לוקחת מהייתה לוקחת שוקי והייתה לוקחת את זה עם היד שהרגל היא נגעה בידית של הדלת באוטו
מה
עדן (01:05:38.83)
מה? קורנפליקס
רעות (01:05:49.134)
אני שנה סובלת בשקט ואת לא אוכלת את הקונפלקס לא אוכלת את השוגי אין מצב בוא נה אחותי לגיטימי מבחינתי שסבתי בשקט ורק אחרי שנה שאנחנו כבר חברות אומרת לה רק אם אפשר תשתפי ידיים רק אם אפשר אחותי לגיטימי גם
או תלשתפי עדיין מהר, מה זה רק יבפשע?
כן לא אמרתי את זה כבר אבל כאילו תחשבי אנשים יגידו לא למה את נמנעת למה את צובלת למה את לא זה וואלה טיילתי עם מישהי בחולה זה ארגנטינאית אנחנו לא כזה מכירות הכרנו בברזיל היא כל הזמן שאתה הייתה לי מהבקבוק מים עכשיו אנחנו ברומא המים נתקו עכשיו תקשיבי רוב האנשים אין להם באה מפה לפה אבל מה הייתה הבעיה שלי
לא טוב
עדן (01:06:26.254)
אני גם סתם הלב לזה. תמיד שכאילו, רוצים לשתון, ואני אומרת, כן, תשמור, תשמרו את הבגבוק, הכל טוב. לא, זה מגיל אותי ברמות, לא יודעת למה.
מה הבעיה עם בקבוקים שאתם שאוהבים את זה ואתם… עצבי השיניים שלכם יכולות להיות נקיות הפייה, פשעים עשריך, יש לי מלך כסתימות. כן, אני אגיד לך מתי זה… זה היה בקבוק עם מציצה, והיא הייתה מהשנת. ואז אני הייתי מתלוננת לכם ואומרת לכם, אני לא מבינה, יש פה מים ברחוב ברומא, מית אום, למה הייתה… בקבוק שלי? כל פעם הייתי כולה לעוד בקבוק ואיתה לוקחת לי מים.
רוב האנשים
אוי לא… אחותי!
רעות (01:07:02.574)
היית אומרת לי ראות אז תגידי לה לא אני לא אגיד לה עדן אני לא אגיד לה
האמת הייתי אומרת לך תגידי לה, אבל אני גם כאילו לא נעים לי להגיד שאתה… אמרות שרוב האנשים רואים כאילו קשה להשתיר שלו, שזה מגיל אבל חצי לא יכולה להשתובב, חצי המשתובב…
מה ימים יתברות
רעות (01:07:19.566)
זה כולה ארבע ימים ברומא
לא, אז אני אקנה עוד אחד, אז אני אעשית עוד דיור, אני לא בחברות, אני לא רוצה לגרום לבן אדם השני. תקשיבי, גם לא בהתחלה, זה לא ככה, בהתחלה היא שוטה עליך ואת אומרת טוב, עכשיו אני אקנה שני בקבוקים, אז תבין שזה שאלה. ואז ביום השני זה, ואז ביום השלישי אנחנו ממלות מהמתיום, עדיין יש לך, ואז היא מאבדת את הבקבוק ואז היא שופש אותה משך. כל פעם זה היה איזו סיטואציה, זה לא באמת חד וחלק, אני אומרת, אבל כאילו, יש לך את התחום האפור הזה, ואני אומרת על החברה הזאת שלך, חכי
לא, גם זה לא הגיע לזה באמת, אני חושבת. כאילו, היינו נפגשות הרבה ו… כאילו, גם… את יודעת, זה היה כאילו סביב הילדים וזה לא נמשך רק סביב הילדים. היינו כאילו הרבה פעמים הולכות יוצאות וזה. שזה סבבה, כן, אבל באמת הרגיש לי שזה מאוד…
איך עושים את זה שיש ילדים והילדים חברים ואת לא סובלת את ההורים
חייכים עם חיוך, אומרים שלום, יושבים בסלון, שעה, ואמרים, חייבים ללכת. וזה, מה לעשות.
רעות (01:08:25.069)
זה קשה. יואו, כן, אני יודעת שיש מלא אינטריגות שם.
רוב הפעם לא יצא לי להיות במקום שכאילו ממש שניתי את ההורים או שהיה לי… בואי, לדעתי, סייני, אז רגש מאוד מאוד חזק. כן, מישהו אני לא בן אדם ששוני אנשים.
אני עשבתי עם הבנה הדודים שעכשיו דיברו איתי על ביבי ודיברו איתי על זה שבחורה אסור להלצאת למאודונים אחרי שהיא התחתנה למה
אז לא יצא לי להיות עם אנשים כאלה, פליידייט. בוא נגיד ככה. צריך לשמור על ה… פליידייט. מזה גביר. ילדים. אגן. כן. תמיד נוסעים טובים לדבר.
עושים מאוד מלא כזה בפלאד. כן, הילדים חמודים.
רעות (01:08:59.822)
ורחל על הגננת אבל לא להיכנס לנושאים זה לא לדבר על סקס פוליטיקה ומבית או ודת
כן, לגמרי פוליטיקה בכלל יש, או לדבר עם אנשים?
נכון פוליטיקה דת ועוד משהו ופייננס לא מדברים עם חברים בנים נו מה הפרודקסטים שהם האזיניים טוב כי דוד הוא הוסלר כמוני אז גם אני אוהבת את זה כי אני תמיד אוהבת להראות איך עושים כסף
דוד מאוד אוהב לדבר עם כסף.
עדן (01:09:25.421)
נגיד נחמד יש אנשים שלא אכפת להם שמדברים איתם על כסף אז בדרך כלל מי שלא אכפת לו גם שמח לדבר על זה עם אחרים
כאלה שכן תראי זה כמו שאני לא אוהבת שאנשים שואלים אותי יותר מדי שאלות על הפרדקס ואני כזה בוא תכנסו לי לאנליטיקות למה לא כן כאילו זה לא זה אבל כן בקצב פשוט בגלל שאני גם אישה אני מאוד מאמינה בשקיפות כי עד שאנשים מדווקא מה אני מרוויחה הם יבינו שגם הם צריכים to step up and ask ולבקש יותר כסף זה זה אגב לי הייתה אבל עוד חברה שעשיתי את הפרדה ממש מוכוונת וממש היה שיחת פרדה נכון
זוכרת את זה.
זה זאת שאמרתי לך שהיא הרגישה שהיא יותר שאני חברה הכי טובה שלה אבל את לא חברה הכי טובה שלה אז פשוט היה איזה שלב שאמרתי לה תקשיבי דיברתי איתה בטלפון ואמרתי לה או בהודעה קולית
כן, זאת מי קודם. -כן, נכון.
עדן (01:10:14.638)
אבל על מה זה נפעל ביצים?
כל הזמן, כל הזמן שהכרתי אותה זה היה בקורונה הרבה מאיתנו היינו מופתלים ואז חשבנו טוב היא מופתלת כי קורונה ואז עובר שנה ועוד שנה ואז את מבינה שהיא מופתלת לא בגלל הקורונה אלא בגלל שהיא הבעיה פה אוקיי היא הייתה יוצאת לדייטים ואומרת לך כולם משעממים אותי כולם משעממים אותי אתה מה אני את היחידה שמעניין
אז זה לא בקטע של בעיה, היא פשוט… היה לה בעיות.
היא, היא הבעיה חוטי את יוצאת לעשרות דייטים, התקוס סיטאל אין מצב שכולם משעמם אם שמי שמי אתם שמי אוקיי? אוקיי? אתם משעמם, אמת כנראה אוקיי אנשים בכלל ישאמוים משעמם וגם כל הזמן היית צריכה להכיל אותה אבל הדיכונות היו מצב תמידי אוקיי? שבו את יודעת שיש לי סף באמת, כאילו אני אענה לך לסליחה בחו'
כן? אבל היה… זה היה טו מאץ'. וזה היה לאורך שנים, ואת רואה שסיטואציה לא משתנה, אוקיי? והיה לה מלרת פלאגס, שעכשיו אנחנו נדבר עליהם. אבל בסוף עזיתי לשיחה, ואמרתי לה שכרגע אין לי את האנרגיה להכיל אותה, ואולי בהמשך, אבל כרגע אין לי את האנרגיה. זה גם היה אחרי זה ריב שאלה עם איזו חברה אחרת, היא הלכה הייתה ליום הולדת לחגוק את היום הולדת רק איתה, עם חברת רום אפריקאית, מקסימה, ואז היא אמרה לה, כאילו, למה לא התלבשת יותר מפון פאנד? אמרה לה.
רעות (01:11:28.238)
למה את מזמינה עכשיו היא טבעונית, אז היא אומרת למה את מזמינה רק סלעת, ואתי לפה כדי שנאכל כי אין לי מה להזמין, את לקחת אותי למקום שטוב לך אוקיי, אבל כאילו, והיא ראה לה אחר כך גם בהודעות שוב על הלבוש כי היא רצתה כזה, Girl Night, שמי ש… אבל החברה הזאת היא הכילו הסגנון, זה מירה, היא כאילו היפי ואני שמעתי את זה, אמרתי את זה מה שהיא עשתה לה עוד מעט תעשה את זה לי ואני לא אגיב בטוב
כן
עדן (01:11:42.318)
יופן שיש שמעט
עדן (01:11:46.606)
כן.
עדן (01:11:52.334)
כן, ובניהל איך נראה לי בגיץ' כזה, עליה בקללי…
תקשיבי מה יש לי לעשות עם בחורה שלא כאילו סבבה היא הייתה מאוד רע מה היה הבעיה הייתה למה לא סיימתי את זה לפני כי כל הזמן הייתה ride or die בשבילי תי אני צריך משהו יותר רוצה לנשט צריך לא יודעת מה רב פי עם שרמה לא אני לא רציתי את המקצוע מטלב הזאת אני לא צריכה את זה שכל ההם תקרקרי סביבי שוב את לא החברה הכי טובה שלי את מבינה ואני לא יכולה לתת לך את מה שאת נותנת לי
תהלך יותר מדי, אוקיי?
עדן (01:12:22.35)
כן, את מה שאת מציעה ואת לא רוצה. כן, בדיוק.
כן, אז זה היה טומאץ' ועשיתי את השיחה ומאז אנחנו לא חברות והוא קרא לי אבל זה היה מאוד קשה השיחה הזאת
אני גם לא אכפת לי שתתרחקי, אני כאילו כן מבינה שאנשים אין הרע לי הכי טבעי ואני לא מרגישה שגוסטינג ולא כן? let's be cordial
זה מה שקרה לנו, התרחקנו.
לא, גם אני רואה אותה היום, רואה את להיי. רואה את הכתף הכרה…
רעות (01:12:51.342)
אגב אם אני לא מעלה בפניכם דברים אז זה גם כאילו יש לי חברים שהם במעגל המשני נגיד כזה והצבנו אותי לאחרונה ואהלאתי ואם אני רואה שאתם לא יכולים לקבל ביקורת ולא יכולים להתנצל או שלפעמים כן או שזה קורה כמה פעמים באותה תקופה אני כן לוקחת את זה אומרת אני עכשיו לוקחת צעד אחורה צעד אחורה כן ואין צורך עכשיו אני לא צריכה לנהל על זה שיחה
נכון. לא, לא תמיד צריך גם להגיע לזה. זה מה שאני אתכוונת.
עדן (01:13:20.878)
זה לא חרית בחברות עד כדי כך טובה כנראה? לא.
בדיוק אם היא הייתה חברות טובה הייתי מדברת, איתך ואם רוצה אנחנו מנהלות שיחות בואי אבל אמרתי בואי נסיים באמת עם הרד פלאגס של חברות האם אתם מוכנות בנות וכמובן תיתנו לנו עוד יש כאלה שיגידו הכי חשוב בחברות לתמוך בח ברגעים הקשים זאת אומרת חברה לא טובה רד פלאגס זה שמתי שאת עוברת תקופה קשה היא לא שם בשבילך נכון
זה נכון ולא נכון. למה? כי אני חושבת שאם זו חברה טובה באמת, צריכה להיות גם ברגעים הטובים, גם ברגעים הפחות טובים וגם בכל הביניים, כאילו זה לא שרק שיש רגעים קשים פתאום היא יכולה כזה כמו פטריאלית סמוח. בדיוק. כאילו איפה היית?
אנשים שוחכים מזה. נכון. אנשים רק אומרים כן, אני עברתי גירושים או עברתי פרדה והיא הייתה שם בשביל…
זה מאוד חשוב שם ברגעים עלות ובי. ולפעמים גם צומחות חברויות כשאתה דאר, נכון אבל השאלה לאן זה ממשיך גם.
רעות (01:14:13.582)
אם לא את מבחינתי, ראט פלאג ראט פלאג
רעות (01:14:21.582)
ואז פתאום את צומחת ופתאום קיבת קידום בעבודת בזוגיות חדשה, תסה לחול והבחורה הזאת כן, האם היא נעלמת? זה מבחינתי רד פלאג, כי מה הבעיה שמישהי תומכת בכלל רק ברגעים הקשים מה זה אומר? היא כאילו הגועל שלך והיא כאילו מרגישה טוב עם עצמה, היא הגיבורה
היי, מישהו אמבישבילך?
עדן (01:14:39.246)
נכון.
תמיד יש את האנשים שרוצים להרגיש את עוד טוב עם עצמם, או כמו שלוקחים, נגיד, בן זוג או בת זוג שהם… ההפך מהם ומנסים לשנות אותם, או בלמטה, או כל מיני כאלה.
אז כמו בזוגיות כן יש לך גם חברות שהם כאלה פרויקט או היא מומללה היא זה וזה אני אקח אותה אני אשקם אותה ואז מתי שהיא שמחה מתי שטוב לה האם את שם שמחה בשמחתה מבינה וזה קורה הרבה שוב אני תודה לאל אני באמת חווה הרבה רגלים טובים וכו' אני מרגישה את התמיכה האדירה מי שהייתה בערבי לייב וראתה שליש מהאנשים בערבי לייב זה חברים שלי ואין דבר כזה כי כאילו תמיד אנשים אומרים אה אין לה רע אין לה רע צפרי שאתה צפרי שאת מופיעה אני מאמינה רק בעין טובה
חד משמעית, ואלה, מי אכפת, כאילו, עוד פעם. כל הדדה שאת שומר על הסביבה שלך שהיא חיובית וטובה, אז כאילו.
אבל אני לגמרי רואה מצבים, נגיד יש לנו חברה שהייתה לה חברה טובה והיא היה לה א-אפ-בי-דאון, הייתה הבחורה הרגילה, סך הכל, עם א-אפ-בי-דאון ואז היא התחתנה, אני לא אשכח, והיא לא הייתה חברה עד כדי כך טובה שלנו והבחורה הזאת אמרה לה, כאילו מי ארגן את המסיבת הרווקות? החברה הכי טובה שלה. והיא לא רצתה לה ארגן את המסיבת הרווקות כי אמרה, זה לא הקטע שלי
רעות (01:15:52.174)
ואז אני הייתי צריכה כאילו, step up ותודה לאל כי עכשיו אנחנו חברות טובות ולהרגן את המסיבת הרווקות והפוסטמה הזאת הגיעה לחתונה, אני לא יודעת אם את זוכרת סוף איך
נו
עדן (01:16:00.782)
את זה אני זוכרת. כי זה האישיות שלה, מה זה? כן. זה לא הכתב שלי, אלק.
היא קנאה אחותי היא לא ידעה לפרגן לבסדר כן זה לא הקטע שלי היא צנעה לבאות שיור ואיתה בריד ואפילו לא הייתה ברצירה החברה הזאת אני לא נראה לי שיהפילו באה אחותי אני חושבת שיהפילו לא באה למסיבת רווקות כן גם אז זה המסיבת רווקות בקטנה פרשת קר
כן, רגע, היא הייתה במסיבות רווקות?
עדן (01:16:26.862)
מה עשינו זה? חמש, שש בנות? היה ממש כיף. שלא רציתה בכלל… אה, אז גילו את השם? אה, אוקיי. וביפ שלא רציתה בכלל נסיבת רבוקות. כן, אפילו מאוד. זה. כן, עשינו סתם הרב בנות כיפי כזה. מה היה לנו?
זה דבר כל כך כיף את מנסה
וואי, היה צחוק, זה היה יותר גבוה, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו,
ו…
עדן (01:17:01.166)
נכון. לא אוהב שכולם רוצים לחזור. לביפ כולם רוצים…
נשים ביפ, נשים ביפ. ביפ ביפ. אוקיי, עוד רד פלאג. אני רד פלאג שהוא נורא קשה לי כי אני עושה חברות. את רד פלאג? לא, לי יש רד פלאג שהוא נורא קשה לי כי אני עדיין, וכמובן גם את, גם דרך הגנים וכאלה, אני עדיין צופרת חברות. נכון. שרובי אנשים שאומרים איך מכירים החגיל 30. נכון. אנחנו עדיין מכירות חברות גם החגיל 30. אני רד פלאג שלי זה, וזה הבחורה שנפרעתי ממנה, לא היה לה חברות. פרעות. הייתה לה אחת.
רד פלאק, כן, לילה…
עדן (01:17:27.502)
מה שמי
רעות (01:17:36.142)
ואז היא נפרדה, היא רב הייתה.
אוקיי. ממש רדפלאג. גם הפרופוזות שאני הייתי חברה שלו ואנחנו כבר התרחקנו, גם לא היה לה כמעט חברות. גם היא אמרה לי פעם שעל איזה משהו היא עבדה חברה וזה היה משהו ממש מטופש.
מבינת איך זה…
רעות (01:17:54.894)
בדיוק כשאתה אומרת את הסיפורים האלה אז זה כזה דינק דינק דינק
כן, אז זאת אומרת, אוקיי, כנראה יש כאן משהו under the surface וזה לא סתם.
כשהצעירה שאנחנו בגיל ה-20 אני כזה, give them the benefit of the doubt. כן. אבל כאילו בגיל 30 כבר באתי, למדתי לשים לב לזה, שאם כל המפגשים זה כזה, טבעי עם החברות שלי, ואת מחיים למזמינה אותי למפגשים, החברות שלך, או מדברת עליהם, ואם את רק מדברת עליהם בקטע של, איבדתי אותם, הייתה לי חברה, רעתנו, זה מכשית. ושוב, על מה רעבתם? על שטוט, את כזה. כן. ית מוחקת בן אדם.
חד משמעית. או שמחקו אותה, אבל כנראה שזה לא הסיבה היחידה.
זה, את לא יודעת כמה חשדות היו לי. הייתי מבינת לשמוע את הסיפורים, להכיר מישהו מעבר. כמובן שיש יוצא דופן, נגיד, עולים חדשים, חי בחו', דברים כאלה, אבל שרמה, שרמה חי בארץ שמונה שנים, ולא היה לו חברים אחותי. ואני מכירה מלא עולים חדשים שיש להם חברים, יש לך מלא פגונים שמחכים אותך וכל זה.
עדן (01:18:39.694)
לא ברור
עדן (01:18:52.206)
וגם הרבה פעמים, כאילו, הוא היה לו חברה, היה לו הרבה אנשים בעבודה, לו שותף. אתה… בטח! כאילו, גיאון, אתה לא עכשיו BFF, אבל ברור.
חברים האלה עם העבודות
ולא איזה בעישן, הוא בן אדם מאוד כזה, כאילו, הוא כן דבר, אתה יצא. כן, אבל הנה זה גם היה רד פלאג, כאילו, בשבילי, פוגשת. רד פלאג וואי, אחותי. טוב, לפרות עכשיו, לה העיניים, טבעתי בעיניים שלו, מה אני אגידה, חציתי להגיד לו. במפקעי. איך, הוא היה אומר, פראח. רציתי להגיד לך שהיה סקס טוב, אבל כאילו, לא היה סקס, אז כאילו, כן.
כן, בקיצור… ברור שפטרנו.
עדן (01:19:25.454)
כן. טוב, אז עוד רד פלאג שאפשר להסתיק מהמרכת התייחסים שלי עם החברה ההיא, זה, למשל, יש לך חברה טובה ואת כאילו לא יכולה לספר לה הכול, את צריכה ללכת על ביצים סביבה. כן. כאילו, ששום דבר לא, שזה לא זורם, אין מה לעשות. תמיד בהתחלה יש איזה שהיא… לא, זהו, אז בהתחלה תמיד…
זה סר דרמה
עדן (01:19:49.422)
זה אמור לזרום, לא אמור להיות עבודה קשה. לפעמים אתה לא תגלה את המאה האחוז שלך על ההתחלה, אבל כאילו, שיש רצף אירועים, סבבה, והוא לא דרמטי ולא עכשיו כאילו מוזר, או שאת צריכה כאילו להרגיש שאת לא עצמך איתם.
כן, ללכת על בצים. כן. אתה תוכלו לראות את זה בספרדית? היסטריקוס. אני לא אוהבת אנשים ש… לא. כן, שעושים דרמה. עוד רד פלאג, לדעתי, זה שנזכרת בה רק כשהיא לבד. או רק כשהיא דאר. כל השיחות שהה סובבות, כאילו כשעם חברים אחרים או שהיא עם הבן זוג, היא לא תדבר איתך.
ויש הרבה כאלה, אני חושבת שזה יותר מאפיין חברויות בגיל ה-20, שהרבה פעמים הייתם חברות בתיכון ואז פתאום נהיה לה בן זוג וזהו, אין יותר חברה, אין איזה מי לדבר.
רטפלג אחר שכאילו אם בחורה נותש את תכל'ה טובה את גבר ביי ביץ'
כן. נכון. עכשיו זה ברור, כאילו, לכל אחד שכשיש מערכת יחסים יש פחות פניות לאנשים אחרים. אבל אי אפשר לנתק חברות רק בגלל שיש לך.
רעות (01:20:57.326)
את לומדת את זה בגיל ה-20, את לומדת כשזרקת את חברה שלך, כי את כל הזמן דמיינת כזה, זה אני והוא נגד העולם, אני אזרוק את כל החברות האלה, הן לא עושות בדיוק מה שאני רוצה ואיך שאני אוהבת, אני אזרוק אותם. ואז בסוף את נפרדת ממנו, וגם אם את לא נפרדת ממנו, למה שתשארי רק…
נכון, חוץ מזה תמיד צריך כאילו, אני כל הזמן מה שאני אומרת לילדים זה שכל מקום שאתה הולך שיהיה לך חברים, כן. אף פעם לא, כאילו, לא יהיה לך לא נעים בסיטואציה או שיהיה משקמי לבוא, תבוא פתוח, תדבר, כאילו, זה…
איזה חינוך טוב, כן הם גם מצאים לטיולים וכאלה אז כן כאילו תחום הפורקי גם בהתחלה יש את החודשים של הירח דבש ואז כאילו באתחלה she's all about it
כן. חברויות? ירחביו זוגיות, סבבה. גם הכול טוב, אפשר באמת, לא צריך עכשיו כל יום לדבר שעות כמו שהייתם עושות לפני לצורך העניין, אבל שיהיה קשר, שיהיה מה קורה, איך את מדי פעם כזה, לא.
אני אני אני אז כן גם אונטיק בעצם זה בעצם מוביל אותי לרד פלג הבא שזה גורק קוד שאם את עובדת על גורק קוד ובמקרים מאוד קיצוניים יצאת עם האקס נשאר חברה שלך נשארת את האקס שוב אם זה בסדר מבחינתיים ביי
עדן (01:22:14.638)
כן, אם זה אקסטיק או משהו שלא ביג דיל, אז…
דברים יותר קטנים לי הייתה חברה שנשקע בחור שאמרתי בפירוש אני רוצה אותו ואני רוצה לשבת לידו ואז היא באה התיישבה לידו הלכה איתו לשורטים מסדה אותה אוקיי היו לי חברות שרעה אני לא חשבתי שזה היה את כדי כך ביג דיל ואז גל הוירה לי שזה ביג דיל והיא אמרה לה למה התמזמס איתו עם מידת שרעות רוצה אותו לא היה לה יותר מדי
מה עשית בסיטואציה?
עדן (01:22:38.158)
ואני חושבת שגם זה שונה קצת כשאת רוצה אותו ולא היה לכם כזה. בכל מקרה יכול להיות שיהיה זויה מכוונות.
לא, אבל אחותי הצהרתי זה, היא עזויה, היא עזויה, אז רואים שהיא עזויה יש לי מקרים פחות, יותר תחומופור שנגיד אמרתי על מישהו שהוא חתיך, החברה הזאת אמרה לי בואי אני אכיר ביניכם כאילו עשתה בינינו שידוח כזה ואז יצא איתו עכשיו, לא היה אכפת לי כי בכלל לא הסתדרנו כבר בשיחה של 5 דקות במסיבה
יו
עדן (01:23:03.822)
ינ, אבנתי זה לוזי.
ברור, אבל היא לא סיפרה לי שהם יוצאים רק אחרי שלושה חודשים וגם אז כאילו לא היה פה שום הודעה של נכון נעושה, רציתי להכיר לך זה עזוב לי בסוף אני יוצאת
לא מתאים. ועוד פעם זה קשור לכמה את הגלויים החברים שלך
תקשיבי, אנחנו… כאילו, היא בן אדם, כן, יותר סגור, אבל כאילו, גרור כעוד, פשוט כאילו…
לא, אבל מהראש לא צריך לעשות את זה בגדיל, שאומרת הייתי שאולה אלך לכם, ואנחנו מתחילים עכשיו. כן, אפילו לא בנית על הבניינים.
רעות (01:23:28.622)
מה אכפת לי אחותי? ממש לא אחותי, רק ראיתי אותו מקרוב וכבר אמרתי ביי. כאילו למה להסתיר את זה היה כזה מוזי?
בעצם ההסתרה גורמת לעוד יותר בעיה
עוד רד פלאג זה אנשים שמדברים ממש ממש רע על אחרים אבל רגע אני אסייג אני אחת הרכלנית אני אחת הרכלניות ואני אחת המתלוננות וכל זה אבל זה תמיד כאילו על אנשים רחוקים שאת רואה שעושים את זה על חברים טיפה יותר קרובים או שזה
או שנגיד אני ואת ואת פתאום תרחלי על אורטל אבל מהדברים רעים
כן, אז אתה תגידי אה, אז גם תגידה לא מתאים כאלה. בדיוק, בדיוק, אז זה באמת, תקשיבו, יש גבול, יש פעמים שאת אומרת שזה…
עדן (01:24:15.342)
גם בואו, כולם מודעים למגובלות שלהם וכאלה, אבל יש דברים שהם רעים ולא צריך להגיע לשם.
כן ממש לא להגיד לא צריך רע על זה ורד פלג אחרון מישהי שאומרת היום בגילנו ושלושים פלוס יש לי אני לא מסתדרת עם בנות יש לי יותר חברים בנים מאשר חברות בנות זה פיק
אני לא
חושבתי שהייתי צעירה שיש לי מלא ידידים, אבל היה לי מלא ידידים וגם בנות תלכי על המקרה הקיצוני של בנות כאלה שאת באמת רואה שהן לא מצליחות להסתדר עם נשים עוד כי הן חושבות שהן מקנים בהן השאלה כזה בחורה שיומרת אני יפה מדי ותמיד קינובי אז אני לא מסתדרת עם בנות אבל אני רואה אני רואה מלא כאלה גם בריאלתי
זה סתם מהפעל עצמה. וואלה, אני לא יצאה לי להכיר מישהי בגיל שלנו שיש לה רק חברים ואני לא מכירה.
רעות (01:25:05.07)
אני לא אוהבת גם אל תגידי את המשפט הזה שוב שאני הייתי צירה הייתי אומרת יש לי מלא ידידים בנים אבל אני הכי כאילו גרלס גרל אוקיי ותלמדי אז איך לפתח
כן. אני חושבת שיש גיל שזה סבבה להיות חברה רק של בנים, אבל באיזשהו שלב אתה מבין שהכוח הוא בנשים, אז…
כי דיוק, לא יודעת, אני פשוט, אני מאוד אפלטונית עם החברים שלי, אז לי מאוד קרא להיות חברת. רוב הבנות האלה זה תמיד כזה. כן. כי היה לך מלא חברות גם בנות, אבל יש את הבנות האלה שהן כזה, הן נוטות לבנים, כי הבנים האלה בסוף הם רוצים לזהן אותך. הם רוצים לזהן אותך ואת נהנית מעצום את לב הגברית.
בבית היה לי חברות בנות, בצבא היה יותר חבר.
רעות (01:25:46.67)
אז זה הרד פלאג האחרון יש עוד כמה קטנים שלא זכינו לדבר איתם, לא זכינו לדבר עליהם אבל אם יש לכם עוד רד פלאג או סיפורים מזויים על פרדות מחברות ספרו לנו איך היה לך פרק איך להיות חברה שלי אז?
אתה עונשיפור. אתה יודעת שאני לא חלפנית, מה עזות?
תביא לי תאי
רעות (01:26:10.702)
כן, כן, כן, נכון, נכון. אני ועדן אנחנו לא, אני לא אשכח, אנחנו לא טובות במילים, כן? לא. טוב. אז רק נזכיר, מי שרוצה לפגוש עוד את עדן חסרת הצנזורה, אתם יכולות לפגוש אותה בטראש טי וי, ואם מישהו רוצה, מי שרואה אותנו בוידאו, רואה את העיצוב של הבית, אז אני אשים פשוט לינק בטיעור של הפרק. כן, עדן, עיצוב כן.
ועוד תמיד.
טוב, תודה שהזנתן, ביי בנות! ביי!
אני יותר מרגישה את הכינה שלך כל פעם שאני מתייגת חברה כאילו בפייסבוק בדברים שלא יהיו אלוונטים לה בקטע של אימהות בגן דברים כאלה והיא אומרת לי אני לא אשכיר לך זה צובד לי בלב שאת מתייגת אחרות לא קשורה לזה
אני חייבת להיות קשורה להגוד. שלום, בנות. מה קורה? הנה, הנה, אני עובדת. כבר פעם עם הרבה אנרגיה. אני חושבת שפעם קודמת שקלטתי את האינטרו, אז…
כן, כן, היינו
רעות (00:35.598)
היו אנשים מחוץ לחדרון הקלטות הזה שאני מקליטה בו כאילו יש משרד מחוץ לחדר ואז הייתי מאוד כזה מודעת לכך שיש אנשים ונסיתי להיות שקטה אז אני מקווה שאהבתם אותו בכל מקרה אבל רגע, first things first מי שחדש או חדשה פה ברוך הבא לפודקאסט בנות אנחנו ממש ביישורת האחרונה של הפרקים לעונה השלישית אבל אל תדאגו יש מספיק פרקי עבר שתוכלו לעשות להם בינג'
ואה, אני ראות דרך אגב, אם אתם רוצים ללמוד עליי עוד או על הפודקאסט, אז הלכו לאינסטגרם בנות הפודקאסט או לראות נקודה שוגר. ותקשיבו, לאחרונה הבנתי כמה שהפורמט של הפודקאסט הוא לא כזה ברור, בארצות הברית זה הרבה יותר נפוץ, כי מצפים שאם יש פודקאסט רעיונות, אז זה מראיין, ומהן כזה, בלאנק קנבס, כאילו לא באמת אכפת לכם יותר מדי.
מי המרעיין, אתם רק רוצות שהוא יהיה מראיין טוב ואתם רוצות להקשיב למומחה או לסטנד-אפיסט שמגיע להתראיין אבל שוב, גם לכל מי שחדשה וגם למי שעדיין לא מכירה כמו שצריך כל פרק מתחיל עם אינטרו שלי, אוקיי? ובאמת בגלל שלאחרונה אני ככה מפתחת את העונה הרביעית שתהיה ממש פרוטקאסט חלש לגמרי מזהלתי סקר גם בספוטיפיי וגם בסטוריס באינסטגרם ושאלתי מה אתן יותר אוהבות
את האינטרוס, שזה הרבע שעה ראשונה של הפרק שבא אני חופרת, או את הרעיונות, או שניהם. והתוצאות היו כמעט חצי-חצי לטובת האינטרוס, כאילו שעומדים מפני עצמם, ולבין התוצאה של אני אוהבת גם את האינטרוס וגם את הרעיונות. אבל באמת היו מעט שבחרו כאילו אני אוהבת את הרעיונות. ובואו, כאילו בוא נודע באמת, אני בחיים לא התאמרתי להיות מראיינת טובה, אני לא לוקחת את זה אישי, כן?
ואני דווקא כן מחמילי שאתם נשארות במאזינות לפודקאסט דווקא בגללי ווי, עכשיו כזה כל מי שחדש פה אז כזה אתם אומרים רגע, אז למה אני בעצם מקשיב לפודקאסט הזה? אז תשאלו את שמרית! היא אמרה לעצמה בדיוק את אותו דבר בהתחלה, ועכשיו היא מחורה ואגב, מי שעדיין לא עשתה בינג' ולא מכירה אז שמרית היא דמות פיקטיבית, אוקיי? כמו כזה החבר הדמיוני שיש לנו בילדות אז היא בעצם דמות פיקטיבית, היא מייצגת אתכן המאזינות המטריפות שלי
רעות (02:52.686)
ואם כבר נדברים על מאזינות, אז רציתי להגיד תודה למאזינה צעירה, אלכס המושלמת, שהצטרפה לפני שבועיים וכתבה לי ככה. רציתי להגיד לך שאת נדירה ומה שאת עושה כל כך חשוב לא רק לנשים בגיל שלך, אבל גם בשביל בנות, בנות 20, אני בת 23, כי את מעלה נושאים סופר חשובים והכרחתי את חברות שלי להקשיב. תודה.
וכולנו עלינו מברית המועצות לשעבר וביידיוק דיברנו על זה שלאף אחת מאיתנו אין באמת דמות מבוגרת לדבר איתה על כל מיני דברים שקשורים למין כי אין, זה לא מקובל בחינוך אבל את מעלה נושאים כל כך מדויקים וחשובים שזה משהו ללמוד ממנו לא רק לצחוק בקיצור חשבתי שיהיה לך נעים לדעת את זה אהההה
בעלי עכשיו כזה להגיד, יקירה, תודה, אבל במקום זה אני אהיה פשוט אתנטית ואני אגיד לך, פשוט תפסיקי להיות מושלמת, יבלתי נסבלת, אוקיי? טוב, עכשיו שכבר עברו עשרה ימים בבנסקו, הגיע הזמן לאינטרו שככה סוקר את כל מה שהיה פה, את כל מי שהיה פה, אז תתכוננו להרבה שמות קוד, כן? וכבר באינטרו הקודם ככה רמזתי לכן, יותר נכון הבאתי את מורת רוחי לגבי בנים, או גם בנות, אני בטוחה שיש, שפשוט…
לא מנשקים טוב ושמתי לכם כזה סקר ושאלתי האם אפשר להתגבר על בעיה כזאת ואפלב אפלא תקשיבו תקשיבו היו תשובות די מאוד עדות כמה אמו שלגמרי אפשר להתגבר על זה כזה מישהי כתבה הערתי לבן זכר שהוא מנשק עם מלא רוק אהההה
וואו, כאילו באמת מעניין אותי איך אפשר ככה לשפר את הפרודקשן של הסלייבה, you know? כאילו, אני לא יודעת איך זה עובד בדיוק כזה. תפיק פחות רוק, פחות, פחות. עוד מישהי כתבה, אה, רגע, רגע, זו אותה אחת, היא כתבה ככה. בנוסף, יצא לי לומר לאדון אחר, אוי, שיט, זה כאילו אומר שהיו לה שניים שלא מנשקים טוב, איזה בסה. למרות שגם לי היו כמה, ושניים מהם היו איטלקים, כאילו, just saying, סבבה?
רעות (05:09.038)
אז היא כותבת, יצא לי לומר לאדון אחר שאני פחות אוהבת מלא מלא מלא מלא לשון והוא הבין וקיבל והשתפר וואו, איזה שיחות קשות, אני מתה! עוד מישהי כתבה, ברור להגיב, אני מאוד אוהבת נשיקות והוא נשק מהר, ממש על ספיד אז אמרתי לו, מה קורה? לאן אתה ממהר? תן להנות ואז היא השתפר כי הוא הבין שזה חשוב לי
וואי, אתם ממש כאילו ממש מעודדות אותי. אני לא חושבת שבסיטואציה שלי היה לי את המוטיבציה להעיר. עוד מעט אנחנו כמובן נחדור לפרטים וקצת תי.מ.איי, כי למה לא כמובן? כן היה לי מישהו שהיה לו ממש בעוד באינטימיות. כאילו ממש היה אפשר לראות שהוא בלחץ מכל מגע. תמיד איכשהו אני יוצאת עם בנים כאלה. בקיצור הוא היה מנשק מאוד בלחץ. ממש נשיקו את…
כאילו, תפתח קצת את הפה, כאילו, תשחרר קצת את הפה. זה לא עזר, אני לא אשכר, הנה, אני נותנת קונטרה לכל הסיפורים עם ה… זה לא ממש עזר, כי זה באמת נובע ממשהו מאוד מאוד פנימי, יש לו בעיות אינטימיות, זה היה קשה לו, וממש, המשך נולצה.
כבר דמיינתי את עצמי שכאילו כל חיי אני אנשי ככה ואני אתרגל לזה וזה יהיה הנורמה שלי, איזה דיכאון אז נפרדנו, לא בגלל זה אבל נפרדנו אבל רגע רגע, למה אנחנו מדברות על ישראלים? בואו שניה נחזור לבן סקו ועל הבחור שלא נשאק טוב פה, אוקיי? תתכוננו שניה כי כל האקשן קרה ביומיים הראשונים אבל היו מלא דמויות, חלקם כבר התפוגגו נגיד הדדי האמריקאי שדיברתי עליו בפרק הקודם
אז לא רק שלא ראיתי אותו שוב, אין לי אפילו תמונה שלו. שבואו, חצי מהסיטואציה ומהרצון שלי להיות איתו, כאילו, אני חייבת תמונה. אני חייבת לשלוח לחברות, אני חייבת לעלות לביטשז. אם לא אין תמונה, לא קרה הדבר, לא קרה הפרטות, אתם מבינות? בקיצור, אז אין, אז בואו נשכח שנייה מהדדי האמריקאי, אבל ערב אחד היה מסיבת בריכה פה.
רעות (07:33.134)
היה ממש כיף תקשיבו באמת הייתי in the zone אתם לא הייתם מזהות אותי איך אני חופשיה שאני בחו… אין דברים כאלה אני מדברת עם כולם אני פרטטת עם כולם יש כזה מיין וייב של כולם רלוונטים ובו בעת אף אחד לא שזה הווייב האהוב על אחת כמוני שכולה דיבורים ולא מעשים אתם מבינות? זה לא כאילו אני פרטטת עם כולם אבל אני לא רוצה כלום מאף אחד אתם מבינות זה זה אני כאילו במשפט אוקיי? בקיצור אז אחרי המסיבת בריכה
כולם המשיכו לאיזה בר. אבל אתם מכירות את החותכן הסטרילית? כאילו, אם אתם רוצים שאני אצא לבר, תנו לי להתקלח, להחליף פגדים, עניינים, אבל בואו, אם את כבר חוזרת לדירה, באיזה עולם אתם חוזרות ממסיבה שהתחילה בשבע בערב עד חצות, נגיד? באיזה מצב אתם חוזרות לבית, מתכרחות, חופפות, מהפסוט את השיער, שמות פיג'מה, ואז יוצאות לעוד מסיבה. אין מצב, נכון? כאילו בואו, גם פומו לא עובד עליי, אני כאילו, הצטלנות זה נאמבר-אנד פ
אחרי זה זה פורמו כל השאר אבל באמת ראות של חול זה לא ראות של ישראל כי אתם יודעות באמת בואו אני לא יוצאת וגם איזה הידיד הצרפתי שבצאריה כתב לי וגם איזה חברה שהכרתי שמה אמרו לי בוי בוי עכשיו כן היה לי מאוד כיף במסיבת בריכה אבל בארץ אני אומרת יופי היה כיף נהנת יאללה לך לישון בחול אני כזה רגע רגע הכיף יכול להמשיך ואל תשכחי שבארץ אין לך כיף אין לך כיף אוקיי אז נחשו מה עשיתי
זרמתי. כן, כן, תקשיבו, זרמתי לי כמו סלמון, בנהר, תזדנבי. רק שהם סוחים בכיוון ההפוך, כן? אבל זרמתי. בקיצור, אשכרה, איבשתי שיער עם פן, התאפרתי ויצאתי למסיבה הזאת. מי זאת? מי זאת? שניה, שניה, בואו נעשה מחיאות כפיים בבקשה, לקוחות שהיו לי, ותפיכה על השכם, אם אתם ברמזור, אתם יכולות למכו.
אגב, פתיחה צוגריים, פעם אחרותי הקטנה, קיבלה, איך אומרים, כנס, שהיא רקדה והסתת תנועות של גל עם היד תוך כדי נסיעה. שימו לב, אתם מבינות על מה אני מדברת? שכזה, עושים גל מצד ימין לצד שמאל, מחיית כף. גל מצד שמאל לצד ימין, מחיית כף. היא רקדה תוך כדי נהיגה, היא קיבלה על זה דוח. אין יותר בשמזל מהדברים האלה. בקיצור, נחזור הסיפור.
רעות (09:56.014)
אז
היה איטלקי אחד בנפולי, היהו עם העצמות לחיים, עם המבטא, המטריף. אני אלה שוב תמונה שלו לקלוס פרנס כדי שתבחינו בין האיטלקי בנפולי להיטלקי של בנסקו, סבבה? האיטלקי בנפולי הוא היה… איך נזכיר את זה? הוא היה הסקס הכי ציבורי שלי, בואו נקרא לזה. מי שזוכרת הפסקנו באמצע כי היה חם מדי, כן? אתם מבינות? אתם מבינות מה זה התחממות גלובלית? אתם מבינות למה זה חשוב למחזר? כדי שיהיה לי סקס טוב, נו באמת!
כאילו, תחשבו על זה מנקודת מבט שיווקית. אם לגרטה, השווית את הפוסטמה הזאת, הפריפלסטיין הזאת, אם היה לה טיפה סכל, היא הייתה מציגה את כל הקמפיין שלה, האינוויירמנט שלה, היא הייתה מציגה אותו ככה, אתם מחזרו, ואז כזה חץ של תוצאה, סקס טוב יותר, בלי צורך במסגן. אתם מבינות, אתם מבינות הנקודה? כאילו, נכון, הסלוגן חלש, אני אעבוד על זה. בינתיים, לכל היצירתיות בקהל, שלחו לי רעיונות, סבבה?
אתן תשלחו לי את הקופירייטינג, אני אעצב לנו כזה בקנבה. סבבה? בקיצור, אז לאו עם הסקס החם, נקרא לו האיטלקי מנאפולי. אבל בואו נתרכז באיטלקי הנוכחי. לא, אנחנו נקרא האיטלקי הקרח. סבבה? רשמתם? שימרי את התוסם העקב? כן? אוקיי. אז נקרא לו האיטלקי הקרח, שכן, דובר הרבה על החוסר ניסיון המיני שלי. עם קרחים. מי שהייתה בערב לייב בזמנו זוכרת, אבל למי שלא, אל תדאגו, הנה, הנה, אני מזכירה, מה אתם דואגות? אוקיי?
אז אני אזכיר, לי אין ניסיון מיני עם קרחים, אוקיי? היה לי איזה אחד, השולט, הוא היה כרח, ובגלל החוסר, ניסיון המיני שלי, היו כמה פשלות, בוא נגיד ככה. למשל, כשגבר יורד לך, אז אני רגילה להשתמש בשיער כמנה כזה להכוונה, אתם מבינות? כזה מושכת איפה לימין, מושכת איפה לשמאל, למעלה, למטה…
רעות (12:19.214)
הם סיימים את העבודה, הם נראים כמו הבובות טרול האלה של שנות התשעים? אוקיי, יש לכם את האימיד? שמרית, את זוכרת איך שמעונה היה ככה בצעירותכם לפני שהתחילו המפרצים? כן? אוקיי. אז ככה אני רגילה, ופתאום באמת אני עם הקרח הזה. והקרח הזה היה אוהב לרדת, אוקיי? אבל לא אוהב לרדת בקטע טוב. וכן, יש דבר כזה אוהב לרדת לא בקטע טוב, רגע, אני אסביר, פתיחת סוגריים מסולסלים שנכנסים בתוך המרובעים, שנכנסים בתוך המשולשיים, בסדר?
הוא היה מאלה, שהלכו לאומן פיתוי ואז כשהם יוצאים עם בנות, הם יגידו להם שלרדת זה הדבר האהוב עליהם. אין, אין על כוס. קרמברולאו כוס, כוס. הוא יוכל כוס. אוקיי? היה לי גם פעם יזיז כזה בקורונה שאמר לי כזה לפני ששכבנו, אמר לי, אתו תראי, אני יותר אוהב לתת מאשר לקבל. יאללה, חרטטן, שמענו עליך. ברגע שאתם מקבלים, אתם יודעים רק לקבל, סבבה?
אבל בואו, למה אני אומרת שיש סוגרה של בנים שאוהבים לרדת? כי למעשה, הגברים האלה, למה הם כל כך אוהבים לרדת? הם חייבים לרדת לך על ההתחלה של האינטראקשן, של הזה, של האינטרקורס, סבבה. למה? כי הם רוצים שתיגמרי. ואז יש שתי תוצאות. קודם כל, תפיכה על השכם, גרמתי לה לגמור, אני מרגיש אחלה גבר. אבל גם, תוצאה השנייה זה, שעכשיו הם יכולים לזהין בלי הלחץ של…
אוי, הבחורה רוצה לגמור, אני רוצה שהיא תגמור כי אני חייבת תפיכה לשכם ואז אני קורא מה מתעסק בזה ואולי זה יכול אפילו להביא לחרדת תפקודית וכל זה, אוקיי? אתם מבינות מה זה הסוג הזה של גבר שאוהב לרדת אבל הסוג הפחות טוב, אוקיי? עכשיו, אני שניהה פה תחתות סוגריים לגברים שמאזינים שימו לב איך אני בתור אישה יכולה גם להתלונן על זה שגבר יורד יותר מדי, אוקיי? שימו לב, זה כישרון חבל על הזמן, אוקיי? לא, אבל זה באמת זה…
זה מזכיר לי את ניר ואגר בחתונה משל פעם, אתם זוכרים? שניר היה מרעיף עליה מחמאות ואז כביכול צופה מהצד היה אומר, מה, מה את מתלוננת? הוא כל היום מביא לך מתנות אבל אני לגמרי ראיתי את הצד שלה לגמרי ראיתי, אתה מתקדם 20 שלבים לפני שאנחנו שם אז זה אותו רעיון בערך, אוקיי? כאילו אני בטוחה שמי שהייתה עם גברים כאלה יודעת על מה אני מדברת הוא לא עכשיו אוהב לרדת לך כי הוא חווה עונג מזה שאת מתענגת כן, גם, יכול להיות, כן?
רעות (14:42.446)
אבל הוא רוצה את ההישג הזה. הם באים חדורי מטרה לסקס, הוא רוצה לשמוע אותך גומרת והוא לא ירגע עם לו, אוקיי? וכבר אמרנו, אמרנו כל העונה הראשונה, בנות, לא נכנסים לסקס עם מטרות. אמרנו או לא אמרנו? תודה רבה. בקיצור, סגרתי כמה סוגריים כבר, אנחנו חוזרים לסוגריים הרחבים יותר, אוקיי? אנחנו חוזרים עכשיו לחוזר ניסיון מיני מקרחים. אז באמת, אם היזיזה היה שולט, הקרח…
לא יכולתי להשתמש בשיער כדי לחוון ימינה, שמאלה, למעלה, למטה ואז כשהגעתי לשים מה שנקרא פשוט מצאתי את עצמי פופופופופ
אז חברה שלי, יש לה בן זוק עריח, והיא אמליצה לי להשתמש באוזניים כדי לחבן, אוקיי? תמיד גם שהם קריכים, אז יש להם קצת אוזני פייפר, אז אתם יודעות למה, זה מאלוהים. אלוהים אמר, אתה תקריח, אבל כדי לעזור לבנות כמו ראות לחבן אותך, אני אתן לך אוזני פייפר, אוקיי? כדי שתוכלים יד על כל האוזן, וכמו בהגה. סבבה? יש? יש לנו את זה? אין, אין. באמת כאילו, הפוטקסט הזה באמת חינוכי, באמת לימודי.
אין מה להגיד. טוב, אבל הנה, אני סוגר את הסוגריים האחרונים, כי כאילו, מה הקשר לאיטלקי? רבות. הנה, הנה, אני מבראת לכם את הקשר, סבבה? כאילו, האמת שאין קשר, חוץי זה שהוא קרח, אוקיי? ובדרך כלל זה לא הסגנון שלי, בואו. אבל הייתי אייפה, כן, כן, אתם זוכרות, אני לא שותה, אז זה לא אומר שאני לא עושה טעויות, אני עושה טעויות, פשוט אין לי אלכוהול להשים בו את הטעויות שלי, אבל באמת, אני הייתי אייפה.
וכשאני אהיפה זה כאילו אני שיקורה, סבבה? בואה כזה חכם ועם גומות חן שכבר למדנו בפרק הקודם כמה זה בעיה אצלי זה באמת פטיש, כן? אבל הכי חשוב בנות הוא היה פרו ישראל, אוקיי? ואתם חייבות להבין היו פה כמה אישוס בכנס, כן? כי מסתבר שהיו פה כמה אנשים ובמרכאות ענקיות אני שמה את זה היו פה כמה פלסטיניים או ככה הם הגדירו את עצמם, כן?
רעות (17:06.51)
שבכלל אחת מהם אמרה שהיא עובדת בגן חיות אז אחת הישראליות שאלת אותה רגע איפה את עובדת? מה כאילו בגן חיות באזה? אני לא יודעת אולי כן יש למצב לכאילו תדעו ואז היא אומרת לא אני עובדת בספרי איזה ספרי בנות? ברמת גן! היא פאקינג עובדת ברמת גן! איזה פלסטין ואיזה נעניים באיזה סרט את חיה יואו אתם לא מבינות איזה הצבים וכאילו ככה הם הסתובבו בכנס ואפילו אחד מהם עד עובר בכנס וכל ההרצאה שלו הייתה
על איך אני מסתובב בעולם בתור פלסטיני שוב אני מזכירה הם לא מאז, כן אלא ערבים ישראלים מישראל עם דרכון כחול עם תארים מאוניברסיטת חיפה, אוקיי? פלסטיניים הם לא, סבבה? והוא מאז לעשות שיחות על איך הוא מסתובב בעולם עם זהות פלסטיני אוי אוי אוי אני בטוחה שהוא טס לחול ואף פעם אמא שלו לא אמרה לו כמו שאמרו לי ועדיין אומרים לי מאז שהייתי ילדה כשהטסה לחול אל תגידי שהיות יהודיה
תלבשי איך אומרים בגדים עם כיתוב בעברית שחס וחלילה לא הפגעו בח אני בחיים לא שמעתי בן אדם שהוא כביכול מאזה הם לא מאזה כן אבל נגיד כביכול מאזה והוא מסתיר את הזהות שלו כי הוא מפחד כן? ואני פה בכנס בבולגריה צריך כל הזמן שאני אומרת לאנשים מאיפה אני לנסות לקרוא את הפנים שלהם לראות אם הם נגדי עכשיו ורוצים כאילו לצאת עליי אוקיי אז בוא בוא די לה את מסכנות הזאת
במיוחד שאתה ערבי ישראלי נשמה בוא נרגע, אוקיי? בקיצור עזבו, אני באמת, אני לא רוצה להגנס לזה אני מנסה לשמור על הפודקאסט קצת נקי מתוכן של מלחמה כדי לאפשר לכולנו את האסקפיזם הנורא רצוי וחוץ הזה אוקיי? אז בואו נחזור שניה לאיטלקי, סבבה? אז תבינות שאחרי כל הארנט הזה לפגוש מישהו פרו ישראלי וחכם ועם גומות חן והיה לו כזה זרועות וחזה ועניינים
והיה מאוחר, והייתי אהיפה וכזה לאט לאט כזה חזרנו לרחבה כשהיה בריא ומדבר יותר ממני כן אז אמרתי כאילו סביבה שאתה חכם אבל כאילו די בוא נלך יעני לרקוד אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לצוזות שלי במוזיקת אלקטור לרקוד ואז חזרנו והיו נגיעות והיה כזה חמוד אז התנשקתו ואמרתי כזה יאללה בקטנה ממילא עוד יומיים כולם עוזבים כן רק שמע הוא מבחינתו נדלק עליי כן
רעות (19:29.326)
ואז גם במסיבה למחרה די התרחקתי כי ניסיתי לצוד את ה-Daddy, את האמריקאי, אבל לא קרה איתו כלום. ואז שוב מגיעה שעה מאוחרת, ויש מוזיקה פתאום איתית יותר, אז אנחנו רוקדים ביחד, והוא כזה ג'נטלמן, ותמיד הוא מלווה אותי כזה הביתה בחושך. אז כמובן ששוב אנחנו מתנשקים, אבל עם כל ה-Bacho Bacho, אוקיי, עם כל ההתנשקויות, הנשיקה לא הייתה להיט. כאילו…
כאילו, הייתה בסדר, אבל הבעיה הייתה יותר ב… איך אני אגדיר את זה? בפוזיציה של הגוף שלו, אוקיי? כי הוא היה כזה קוראה עם הרגליים, עם כף קוראה, אוקיי? כאילו, קצת כזה מקפל את הרגליים ואז הברכיים כזה פונות החוצה, ותוך כדי הוא מחבק את כל כולי ונשען קדימה. אז אני כולי עם הגב אחורה, ובאיזשהו שלב כבר, לא יודעת אם תקשיב, כואב לי! כאילו, כל נשיגה איתו, היה צעד בדרך להקמת. באמת, אני לא יכולתי, לא יודעתי ביותר מה להעשות.
וגם למה אתה קוראה? אתם זוכרות שיש לי קטע עם בנים שקוראים ללידה? כן? מי שזוכרת עם היווני השני מטר ששכב על השפה שלי אבל הוא היה צריך לקרוא כזה לקפל את הרגליים כי היית קצרה לו? ווואו, כאילו, אם הלאה כמה בנים הזכרנו באינטרו הזה אני מקווה שאף אחד פה לא סופרת, כן? המספרים פה היו אלארמינג, אוקיי? בקיצור כבר בלילה לאחר מכן אמרתי לו, תקשיב, כאילו סקס לא יהיה פה אבל המשכנו להתראות כי הוא כולו כזה חמוד וסבלני ואמר לי
שזה בסדר מבחינתו, to take things in my own time. אבל הוא לא הבין שזה לא קשור, זה לא שאלה באמת של זמן. אני כאילו לא רציתי לשכב איתו, והאמת שגם קצת כזה נפתחתי אליו ואמרתי לו שמאס תחילת המלחמה לא עשיתי סקס, ואני לא שכה לכן, אני כאילו אני קצת בטראומה, ואני לא יודעת איך זה הולך להיות, אז אני לא רוצה לשכב סתם עם מישהו שאני לא מכירה. כאילו אולי, אולי, אולי יקרה פה משהו, אבל אני בספק.
אז כאילו באמת עברתי לו שלא הולך לקרות כלום, אבל הוא מבחינתו היה כזה חמוד שהוא מבחינתו לא אכפת לי פשוט כאילו to hang out with you ולהמשיך לחכות אבל הדעתי שיהיה ציפייה בסוף, כאילו גם אם זה לא לסקס הוא רוצה לפתח פה איזשהו משהו בבנסקו, כן? הוא היה שולח לי עוד העוד כל בוקר והוא התחיל כזה לרמוז שנכון, הוא גר שעתיים מפה בסופיה אבל הוא בקושי עובד, כאילו לא יודעת יש מצב שהוא עשיר, אני לא בדיוק הבנתי או שהחברה שלו די מפעילה את עצמה
רעות (21:53.646)
אנשים הבלתי נסבלים האלה בקיצור, אז הוא די רמזי כזה שהוא מבחינתו יכול להישאר פה בבנסקו הרי כולנו עובדים מרחוק ושנמשיך כזה להכיר אחד את השנייה ובואו, כאילו זה סטנריו חלומות כן? כזה רומן שמתחיל באם אין טיול ושניכם אבל באותו מקום מספיק זמן כדי לפתח את זה למערכת יחסים וזהו, כאילו תוך שנה יש לי ילדים מתלכיים שאוכלים ג'כנון כאילו אתם קולטות הסיטואציה? זה באמת סטנריו חלומות כן?
אבל לא מה לעשות זה לא עובד ככה זה הסנאריו חלומות עם הבן אדם הלא נכון ובאמת שהרבה גם חברות שאלו אותי, אבל מה אכפת לך לשכב איתו? למה לא שכבת איתו? אם את כן נמשכת אליו סך הכל אבל לא, באמת אני לא אשכב עם מישהו בזרימה אני כבר לא שם כמובן תמיד יש את הכוכבית הקטנה, נכון? את האקספשן לכלל מי שזוכרת אותו אתם זוכרות? שמרית אני אזכיר לך? זה ככה אני לא אעשה
א', ב', וג', אלא אם כן, he's dead hot. אוקיי? יש תמיד את היוצא מן הכלל. אבל פה זה לא היה סיפור, ובאמת בשנתיים האחרונות, למעשה אחרי שחזרתי מברצלונה ומגרן קנאריה, ואחרי הקורס איטלקית שלי, אם אתם זוכות, ואז התחלתי תקופת יובש, נכון? אבל זה הייתה תקופת יובש גם כי אני מאוד כזה במודעות. ולפני כן אני שואלת למה. למה או למה? כאילו למה לשקב איתו? את נמשכת אליו? כן.
קטנה,
אז אני לא הרגשתי צורך לחזור לקנות את הדבר הזה, אוקיי? אז באמת אני שואלת את עצמי הרבה שאלות לפני ההחלטות כאלה, כאילו, למה את עושה את זה? כדי שיהיה לך עוד סיפור לפודקאסט? הרי כבר הוכחתי שאין צורך נשמות, תראו, זה איטרו ארוך, אוקיי? בלי שום סקס ושום נעליים, כן? אבל הנה, די, בואו נסיים פה, ובאמת מי שבמועדון הביט'ז אני מעלה לכם תמונה שלו שצילמתי, במיוחד בשבילכן.
רעות (24:20.014)
ומי שרוצה להצטרף מוזמנת בלינק בתיאור של הפרק בכל מקום
טוב, אז קבלו אותה. היא מעצבת פנים ואמא לשלושה למרות שהיא בגילי. אתם אולי מכירות אותה כחברה הכי טובה שלי, עדן בגינברג, ברוך הבא לפוטקאסט בנות.
תעשי שוב כי אני לא יודעת נגריים
עדן (24:47.47)
אני לא נשאר
עדן גרנט, או מייגאד בחיים לא יצא לי המילים העצמת מילים האלה מהפה בחיים לא, מה את אשכה מציגה את עצמך, אומרת היי כן, נכון לך אני עדן גרנט נעים מאוד
לא, מי אומר את השם והשם-משפחה שלו? אני עדן, היי. אם צריך שם-משפחה, אז אני אומרת, כן, גרנט.
או מייגאד איזה הזוי זה השינוי הזה, אז כן למי שלא הבין היא שינתה את השם של המשפחה אבל יש לזה
כשהתחתנתי לפני עשר שנים, כן? שלא תבינו… כאילו, זה קרה עכשיו.
רעות (25:18.19)
לי עדיין בעלה רשום בתור פישמן ועד בכלל זה
גם שינה את השם משפחה. שינוי ביחד. לא, אין יותר מדי מה לספר. פשוט החלטנו לעשות שינוי ביחד, כי נראה רגיש כזה מאוד עולם ישן כזה לשנות לפי הבעל, וזהו, חלטנו.
תספרי, תספרי שניה כזה
רעות (25:36.622)
כאילו לא קיבלתם את השם אחד של השני, יצרתם שם משפחה. יצרתם שושלת חדשה בעצם. דיוקן, זהו. איזה הזוי זה לא, אבל אני לגמרי בעד, אני חושבת שזה פתרון יפה לכל הבעיה הזאת של לקחת של מאוד משפחה. לא, פתרון, אני מעלה את זה בתור בעיה, למה שאני אגעת את המשפחה שלך? אני כאילו אמרתי לאקס לי, אפילו אם אתה קנדי, אני נראית לך כמו ראות קנדי? לא.
שלנו, לכל המשפחה
עדן (26:04.206)
אולי זה… אני רואה אם זה היה כן את נשנה.
תודה רבה, תערו לך. כן, האמת שלמדתי, כשלמדתי בבראון הייתי עם הנכדות.
של קנדי. כן, אני לא זוכרת אם היו אחיות או תאומות, לא יודעת מה. כן. בקיצור, אז כן, היום פרק, פרק עם חברתי עדן, הצעת שבאחד האירועים לייב, מישהי באה לחברה שלי, שעכשיו היא כבר לא חברה שלי, אחת המאזינות באה לה, כן, ואמרה לה, את חברה של ראות? וואו, איזה קטע, איך זה להיות חברה שלה?
אזוי, אבל… זה אזוי גם להיות חברה שלך, ולמה שמישהי תגיד, אבל דבר כזה… נכון!
אני חושבת שזה היה חמוד, זה פשוט היה כזה, היא חושבת שזה בטח כזה מצחיק וכיף והיא לא יודעת את האול. עברות שלי זה חכבות. החפירות. הפודקסט התהלכיל הרבה לפני והוא בקבוצות הוואטסאפר יערן. כן, עדיין, זה לא פותר, כן.
עדן (26:48.91)
שיחה
כן
החפירות הן לא רק בפודקאסט
עדן (27:02.478)
עוד די מה זאת אומרת
וכמה קבוצות וואטסוואט בוז באינסטגרם ובפייסבול.
כן ודיוק זה הכסם של החברות שהשיחות מתנהלות במועצה בקבוצה
וכמה מישורים, אחד מהשמעים? ושזה בסדר להיות בכל כך הרבה מישורים בו…
ואימא, אם אתה יכול להתקווה את אז כאילו, זה לא היה מנה להתקווה. כן. בקיצור, וגם אולי חלק מכירות אותך, כי את דמות מאוד דומיננטית נקרא לזה, בקבוצה של הטרשטאו.
עדן (27:35.182)
נכון, אבל זה רק לביטשי, זה הרוב לא לביטשי.
לבית'ז מי שחלק מהבית'ז אתם יכולות לברוש את עדן ואת הדעות הלא מסוננות כאילו אני הפכתי להיות כזאת פוליטיקי קורקט בגלל הפודקאסט ואתם בקבוצה
יש שם אנשים מפגרים. בסדרות, לא בקבוצה.
בסדרות בסדרות ואנחנו באמת אומרות את כל האמת ובגלל זה זה גם כניסה על קלביצ'ס כי אני לא יכולה לתת לכל העולם להיכנס ולראות אותנו מלכלכות רעה ליוצא מאיתנו
הם מביאים את זה על עצמן. בוי, זה לא בארץ.
רעות (28:07.79)
נכון, כל… לא, אבל גם אנחנו דומות על חתונה מ…
כן, אבל זה כבר לא היה הרבה זמן.
אז מי שמכירה מהקבוצה, עכשיו אתם תשימו פנים לכל ובאמת לא סתם הבאתי אותך, היום רציתי לדבר על פרנצ'יפס, על בי אפ אפ, על פרדות ועל הדגלים האדומים את בעצם הבטיקה, החברה הכי בטיקה שלי, לא רגעת, רגעת, היא היא האחרה אפ אפ, כולם לאט לאט נשרו ורק על הרחזיקה מעמדת
יאללה, בואו נעשה את
חליק כמה מאד
עדן (28:44.142)
לא, לא, יש גם את הורית.
לא, לא, כן, האחיב התיקה, זוהדה, אנחנו קרות מי… כן, מאז שעברתי בעצם למסרט. מה חשבת עליי בהתחלה?
לא הכרתי אותך, לא. היא זוכרת, תגידי, אני מגירה אותך איזה איש. כמה? 17, 18?
מה זה, איזה עצוב שאנחנו בגיל הזה שמכלל אפשר להגיד את זה, או מוי גאד, זה קצת מחליא אותי הדבר הזה של… מה אלה, אנחנו כבר חברים עשרים שנה…
כן, זה עזוי. עזוי, עזוי. אני מרגישה שאני עוד בת 20, אז אני מכירה אותך 20 שניה, לא הבנתי.
רעות (29:20.142)
כן כן, את גם נראית כאילו אני תמיד כאילו שאתם רואים אותה בתור אמא זה הזוי כי כאילו איך את אמא ואת נראית ככה, כאילו היא נראית יותר צעירה ממני כלבה, בקיצור אז עברנו הרבה בהחלט, למה אבל האבסדנט שלנו היו כאילו יותר כאילו מלואו כאלה
תודה
כן. אני רואה לי זה גם היה מגורמים חיצוניים ולא ספציפית בינינו.
כן אני כבר לא כזה זוכרת אני כן אני כבר לא זוכרת כן אבל אבל התעברת וראית אותי עם חברות חדשות ואני פתאום לאט לאט לצערי נהנצתי לראות אותך עם חברות חדשות ועברנו כן זה גם איזה איש כי אנחנו לא גרות באותה עיר
בלס-או-צ'אט בתירבים, שוקר.
עדן (30:00.142)
ויוצאי חודשים שאנחנו לא אוהב פגשות בכלל.
נכון גם אתה היית בחור, היה איזה תקופה שהיית בארצות הברית ואז אני הייתי כן אז באמת חברות שנשמרה
ועוד כבר נדבר יום. רע. –בתובע ולרע. אבל לא רק בטלפון, גם בטלפון, גם ב-WhatsApp.
כאילו אני אומרת אף פעם לא מתלוננים עליי אף פעם לא מתלוננים שאני לא שומרת על קשר
זה נכון. זה האספקט מאוד חשוב של חברות.
רעות (30:30.126)
נכון נכון ואני תמיד אומרת הלוואי שמישהו זה ממש יחמי לי אם מישהו תגיד לי וואי כאילו לא ראיתי אותך מלא זמן כן נכון אבל זה מחמי לי זה מחמי לי למה כי אנשים בדרך כלל נורא נכנסים למגננה שאומרים להם כזה מה איפה את לא רואים אותך ואני כזה לא זה רק אומר שהבן אדם רוצה לבלות איתך איזה כיף
לא ראיתי אותך מעל הזמן
עדן (30:50.382)
תלוי. למה? האם נכנסים לזה כבר עכשיו? אני חושבת שרבה פעמים יש כאילו כוונה חד-צדדית כאילו, שנגיד מישהו מנסה להתפגש וכאילו עד זאת שדוחה, אבל הרבה פעמים זה בגלל…
זה בגלל הבן אדם שנגיד טוען למה אנחנו לא שומעים על קשר
כן, כזה. כאילו, זה לא רק צד אחד.
זהו יש לי חברה שהאלה שלה עומנה כבר מעל גיל שנה שאמרה לי את זה אוי זה ממש לא בסדר שאנחנו לא מתראות ממש לא הפעילה את זה עליי ואמרתי לה כן בואי ננסה אבל זה כן דורש ממני כל הזמן לבוא אליה כי היא מתינוקת
בלה יש הבדל בין לבוא לבין נכונות, להראות שכן רוצים. כן, אבל אני מדוע… אומרת בואו ניפגש ולא נפגשים בפועל וזה, כי אף אחד לא באמת מספיק אכפת לה, אז יש שני קצת מ…
רעות (31:35.63)
אז זהו, אז אני ממש הראיתי נכונות וניסינו כמה פעמים ואז שוב, התצעות, התצעות, התצעות. כן, כן, זה פשוט לא יצא. אתם יודעים, ילדים תמיד יותר קשה. אבל רציתי לשאול אותך בעצם מה מגדיר בעינייך, מה הופך חברה לחברה טובה למישהי שהיא ככה your ride or die bitch כזה.
וגם הרטענכונות כאילו היא אמרה לך תבואי בואי
עדן (31:59.694)
נראה לי שהכי המפתח ממש זה האדדיות
זה נשמע יותר טוב באנגלית איזה כיף שעכשיו אני כאילו לא במיעוט כי מדברת על רין בדיוק כמוני
בקיצור העדדיות שזה כאילו באמת לא יחסים של רק את מדברת, רק אני מקשיבה. כי לפעמים את מקשיבה תוך כדי שאת במחשב ובעוד שמונה ותלפים דברים. אבל, את מולטיטסקר, אז את מהירה יערות סבבה. אז אני, אני לך.
חג את זה עליי.
רעות (32:34.446)
בדיוק הייתה לי שיחה עם מישהי על המחשב והיא ממש לא היא לא היא מבחל, ענתה לי על משהו אחר כן, לא אבל כן צריך כאילו אני חושבת
שר זה נראה לי כאילו כמו במערכת יחסים של בני בני זוג זה עניין של תקשורת אי אפשר רק שצד אחד מדבר רק שצד אחד עושה חותרה למפגש רק שצד אחד יש גם מעלים שרק ראים
זה מרגיש… כן. כן, שרק את כזה תמיד מנסה להיפגש, אני לפעמים מרגישה את זה מחברות שכזה, וואלה, אני אחת הכיפיות להיפגש איתם, כאילו, אם את לא… אם עברנו חודש ולא ראית אותי ואנחנו גרות באותה העיר והכול בסדר ואת כאילו לא מתגעגעת עליי, זה מוזר, משהו בח מוזר. כן, ואת רמקה, ואת לא כזה עסוקה, את עובדת רגיל, משהו בח מוזר. כי איך את מפרדפת את עצמך? מפרדפת את הילה שזה אני.
דרווקא.
עדן (33:20.782)
חב משוואי
כן אני חושבת שמה שהופך חברה לחברה טובה מבעיניי זה שאני יכולה להתקשר לחבר כלבה כמו שאדיר מילאור שמתי שאני בנסיעה נגיד הנת היא אומרת לי אני ממש צריכה לנקות הבית את פנויה וכאילו היא יודעת אני יודעת והיא יודעת שמה שהיא מנסה להגיד זה אולי יש לך עכשיו על יחי מישהו או אולי את עכשיו גם צריכה לנקות הבית, האם היא יכולה להתקשר ושתינו פשוט נהיה בטלפון
כן, ככה אנחנו עושות תמיד. כאילו בטלפון, אני, חצי מהשיחות שלנו זה שאני בדרך לילדים ואתה למחשב.
כן, אלה לפעמים התקשרת אליי שיש לה כולה חמש דקות נסיעה לחדר כושר הייתי התקשרת אליי אין ספור פעמים, איפה את
כן? לא, לחדר הכועש שיר לא.
עדן (34:00.91)
זה היה מזמן שהיה רק יש לחדר כושר רחוק, עכשיו אני כבר… עכשיו הוא דקן השיחה, השחקות. אני בדרך לחדר כושר, בואי נדבר מהם. לא מעלים. ותמיד זה… טוב, נדבר אחרי זה, בחזור נדבר ואז אנחנו נדבר.
נכון, קבלגן נכון
רעות (34:16.621)
אתה לא, זהו, זה גם הידיעה הזאת שאת יכולה לנתק לבן אדם. זה כזה, אם התקשרתי לך כמשווה מבלי בנסיעה, ואת צריכה ללכת, כזה, טוב, אל תחזרי אליי. כן, לא צריך. צורך, אין צורך. שום דבר לא דחוף גם.
אני חושבת שאתה
עוד אביב, גשקן
רעות (34:37.966)
לפעמים אני שומעת שיהיה לנו על מה לרחל אני ממש מצירה את זה רגע את זה אני אשמור שיהיה על מה לרחל אה תדאגי נו בסוף זה אולי יוצא בפרודקאפ
נכון, ואני לא תמיד זוכרת.
בסוף היא אומרת לי, אבל סיפרתי לך שכך וכך ולא
יש מלא קבוצות וואטאפ חברים אני כאילו ברודקסטינג מי לייף כאילו בצורה אין דברים כאלה אני כן אגיד שעוד משהו שאני חושבת שאני מאוד אוהבת שאני יכולה לחזלש חברה טובה חברה שאני יכולה לחזלש אותה
כן, די, לא קרה כלום כאילו, זה לא שעכשיו אנחנו איזה… בדייטים או משהו כזה.
רעות (35:11.374)
אם קרה משהו ואני צריכה לתמוך בח, אז אני לא הבטל, אבל בוא נגיד את הדל דרך השלילה.
בוא נגיד שעד לפני שעה לא ידעתי אם תגיעו לו
הכל פה זה… אבל אני חושבת שאם נלך על דרך השלילה…
וגם שאני יכולה להגיד לך שבסופו מסתדר, גם אם בנית על זה עכשיו.
יש לך כאב ראש אפילו. בואו נלך להגיד על דרך השלילה, שנגיד אני חושבת שחבר שהוא לא כזה ברמת טובה, שהוא סתם חבר רגיל מבחינתי, זה בן אדם שאני לא יכולה, שאם אני קובעת איתו אני יודעת שאני קובעת ואני לא יחזלשה לפני. כי כן, יודעת שאנחנו לועד כדי כך קרובים. אז דווקא שאנחנו קרובים, זה שאני מחזלשת אתכם, זה אומר את זה.
עדן (35:50.158)
זה אומר שכל טוב, אומר איך תכנסים תאהבה. בריאה. מה להגיד לך? כן.
ושאני יכולה… עוד משהו שחשבתי בהקשר של אמאות, של ילדות או חברות שנמצאות בחו'ל, זה שיש לי חברות שאני יכולה להדבר איתן שלושה חודשים, כי הן עוברות איזו תקופה, או שהן עם חבר חדש, נגיד, שאנחנו מדבר על זה גם בתקנים המדומים, אז הם בהאנימויס פייז, או שהן ילדו כרגע, אז ברור, אני אדבר ואני אבוא ואני אבקר, אבל אני לא אדבר על… וואי, היה לי דייט והיה ככה… אני אעשה את זה אולי כדי… את יודעת, כי אם כאילו, אם שאני אמרת לך, אדבר על…
למרות שאחמתים דווקא לעשות את זה, אבל…
עדן (36:21.646)
לסיבור את השעמום שלה.
כן כאילו בואי את צריכה שכדת אני אספר לך על הבולבול האחרון אין בעיה כן הבולבול האחית שאת רואה ממש טעה אני לא שואלת מי רוצה לשמוע אני פשוט משמיעה אבל לא אני חושבת הקטע הזה של כזה מהן להיפרד לתקופה ו
כולם פשוט
עדן (36:35.822)
זה בטוח
עדן (36:41.614)
כן, זה ממש לג'יט לדעתי. כאילו, יש חברות שלא חייבים כל הזמן להיות בקשר 24-7 ושהן ידיים היו חברות טובות, ויש לי כאלה גם שעברו נגיד להרים אחרות, בעיקר נגיד… לא. מה? גם מהלימודים, נכון, יש לי חברות מהלימודים שאנחנו שומעות על הקשר כבר… עצוב להגיד איזה עשר שנים. פעם אחת.
יש לך בעלימודים?
רעות (37:00.814)
מה תמיד?
ובשנה אתם יתראות ב…
אפילו יותר, זה היה איזה שלוש, ארבע פעמים בשנה. שזה מגניב. עכשיו בגלל המלחמה מלא זמן לא התראינו. אפרופו, אני צריכה לשלוח לעוד מודע. אבל כן, זה נחמד, כאילו, גם כל הזמן הזה אנחנו לא בקשר יומיומי, אנחנו לא מדברות כמעט אלא אם כן יש משהו ספציפי שצריך. כן, אם אני צריכה משהו ממשי אחת הבנות שזה התחום המומחיות שלה, אני אדבר איתה. ואם אני לא ארגיש לא נעים על זה שדיברתי איתה, למרות שהיית צריכה משהו, לא. כי הם חברות כאילו…
תודה רבה.
רעות (37:33.39)
פה יש איזשהו אתגר. לנו יש איזה חברה שהיא מאוד מאוד מרצה ואז אנחנו איך שהוא ילדה והתנתקה שזה היה מוזר כי אני עדיין באתי אחרי שהיא ילדה והכל היה בסדר וחשבתי שזו עוד חברות שכזה תתנתק ונתכנס שוב ולהיות באחד והיא פתאום מתקשרת עלייך out of the blue או פתאום שולחת שאלה ולפעמים את פשוט רוצה להגיד לה כזה פשוט תגידי מה את רוצה את מבינה כאילו די…
אני מספיק חברה נכון אני לא יודעת אם אנחנו נמשיך להיות חברות כי באמת התנתקה אבל כאילו אם מצחה משהו שקשור ללא יודעת מה אני אעזור לך חוטיאם מה אתך לפתוח עמוד פייסבוק לאיזק אני אעזור אין שום בעיה אבל אל תעשי לי את הסיבוב
שר, הבנתי לך
עדן (38:14.382)
ראונד אנאראונד וסמול טוק וכן.
איפה את עובדת, מה זה משנה אנחנו לא נדבר אחר כך שוב
או גם אם כן, אבל זה לא הבנתי למה שאת רוצה, אתה רוצה משהו ספציפית, get to the chase.
והתקשרה לשתיים מאיתנו ואז כולם נקרא טוב, אבל מה היא באמת רוצה? גם אם את רוצה לחדש קשר, אין לי בעיה, הנה נגיד החברה של יסחה שלא התראית איתה הרבה זמן, אז היא אפילו הצירה על זה, לעשות איזושהי validation למה שקורה פה של זה לא בסדר שאנחנו לא התראינו הרבה זמן, זה לא וואי איך אני מתה לחדש איתך את הקשר, אין לי בעיה, תגידי
חייזה. -כן, לגמרי.
רעות (38:49.134)
אבל כאילו להתעלם מזה זה קצת אפילו הוא כזה… אני לא נתפס עם אגרסיב, אני לא רוצה להגזים, אבל זה… איך את מתעלמת מזה שלא דיברנו שלתיים ואת פתאום פונה עליי, אוטו פטבלור? כן, עכשיו שוב, עם אורית, שהילדה, וזה, אנחנו לא נדברת את זה חצי שנה, ופתאום תדבר איתי ותשאל אותי מה קורה איפה את בעולם, אין לי בעיה, כי אנחנו באמת חברות טובות, אבל איתה, זה לא הייתה סיטואציה. קצר, זה תחום כזה… אפור. אפור, כן.
כן, על דברים כאילו שלא…
עדן (39:10.926)
אוקיי.
לגמרי. יש לי חברה, כי הייתה לי חברה שנגיע לזה, אבל… כן. שלא היה בנוח כלא שצוחקים עליה, גם אם אנחנו צוחקות אחרי בינינו. אז אני רוצה שתהיה לי חברה שאני יכולה לעשות את הצחוקים, גם אם זה על חשבונה, גם אם זה על חשבוני, וזה יהיה בסדר.
נה, פרגע
רעות (39:35.982)
חייבת כאילו, להתפקד מה כבר כל כך כאילו כי יש נגינג כשאת יורדת על בן אדם בצורה שלא
לא, ממש לא כזאתי, היה הכי… ברמה של אפילו כאילו סתם השתקרה טיפה ואני ועוד כאילו מישהו שהיינו שם כזה, אז אמרנו לצררק, כן, הייתה שיקורה כזה ואז היא אמרה, אני מאוד לא מעריכה את זה, שתחקתם עליי. כן, מה זה אנחנו חברות? אחרי זה אמרתי לה, תקשיבי, אני לא…
דה, לא יכולה עם הכבדות הזאת…
עדן (40:05.422)
אף פעם לא הייתה לי חברות שאי אפשר לצחוק אחת על השנייה בקטנה גם זה לא אני לא מור כאילו יורדת עליה או משהו כזה
זה לא כמו להגיד כן שוקר את ואחרוניקים בגלל זאת רווקה טה טה טה טה טה וכאילו ממש לרדת על הבן אדם האדם האדם האדם
אז הולכים לתת פעם. הולכים פעם. -אז הולכים הולכים לתת עוד -אז עוד -אז הולכים עוד פעם.
מעניין אם כאילו על מה זה לוחת לך, אתה קואליסטית לשר, אני לא יודע
לא לא נראה לי. לא יודעת? לא, אבל זה היה מוזר.
רעות (40:32.11)
באמת, אני גם מסכימה לגמרי, אם את חברה טובה, יכולה גם להגיד לך מה שאני רוצה, כמובן אני תמיד באת סנדוויץ' מחמאות, זה לא שאני כל היום הולכת ומתאמתת עם חברות שלי. אני לא… זה כאילו… אני לא בן אדם שכל היום והולך ועומד, אני לא מאלה שאומרים, האמת זה האמת וחייב להגיד אותה. לא. יש לי דברים שאני מתתת מתחת לשטיח, אוקיי? אני לא כל היום מימוטים מימוטים, אבל…
גם אני לא חושבת שכל אחד חייב להגיד את הדעה שלו בדברים שלא קשורים אליו
לא, זה כאילו, זה too much גם, כאילו, לא צריך כל דבר קטן. אגב, הפריע לי שאמרת, בסדר, נו, הדברים קטנים אין צורך גם. עצם העובדה שהיא אמרה את זה… זה מרחיק ממך את החברות. מרחיק? זה מרחיק. אני ארגיש שאת עכשיו ידידה שלי.
רעות (41:26.446)
אני, יש לי עוד
זה אבל כן, אחת לא קלט. כן? איך אפשר להיות בקשר טוב עם בן אדם כזה? איך אפשר? עם בן אדם שככה הוא מרגיש.
אם אני לא יכולה לרדת עליי איך אני אגיד לך דברים הרבה יותר כאילו פופה כן אני חושבת שעוד משהו שעצלי מסמן כזה איי חברה טובה זה שיש לי ברכב ובמועדפים בשיחות למרות שאת יודעת יש כאלה שהם בוואטסאפ אז הם לא
כן
עדן (41:52.622)
אצלי ברכב זה תמיד בשיחות האחרונות. יש לי באייפון אז זה לא מתחבר אוטומטית לא… אבל אני לא מסיפה אקטיבית, אני הוספתי כשהקיבלתי את הטלפון ומאז אותה רשתי… לא, שהוספתי אותו רויחית.
כן, אבל אין לך מועדפים באייפון. אבל את שם שמה, אני מוסיפה לשם.
רעות (42:06.894)
לא אז אני ממש מוסיפה לא נגיד אפילו הבוס שלי לשעבר הוספתי כי הייתי מתקשרת עליו הרבה אבל כן בדרך כלל כאילו שזה אנשים שאת מתקשרת אליהם שהם הופכים להיות חבר כלבה שאת מתקשרת שזה לא רק וואטסאפ אז אני מוסיפה ועוד משהו זה שמבחינתי חברה טובה זה שלא משנה כמה אני ברע
אוקיי יש הרבה פעמים קורה חברות שלי מתוודות בפניי ואני כאילו מצטערת I can't relate שלא משנה כמה רע לי בין אם זה ברווקות שלי בין אם זה לא יודעת מה לא משנה כמה רע לי אני תמיד אוכל להתגעות בה כאילו נגיד אני מובטלת ואין לי עבודה והיא ממש כאילו קיבלה קידום וכל זה
זה עדיין, נכון, חד משמעי, זה ממש חשוב כאילו לדעתי שאפשר יהיה, כאילו, שזה שאחרים מצליחים לא מוריד אותך. נכון.
עכשיו אני כן אומרת צריך להיות פה, צריכה להיות רגישות. כאילו אם אני ואת באותו תחום למשל, אם שתנו מעצבות פנים, ואני עכשיו כאילו, nailed the big client, ואת רק עדיין מדשדשת, אני אזכיר את זה, אבל אני לא אשוויץ בזה. אני לא כאילו, throw it in your face כזה.
נכון נכון למרות שכאילו מבחינתי אני ברגשה לפחות רגעיית כאילו אני ממש מרגישה שאני כאילו זה שמישהו אחר מסליח לא אומר שאני לא אצליח בעתיד זה לא מוריד אותי זה לא אז אני ממש שמחה בשביל חברים חברות וואטאבר שהולך להם טוב
רעות (43:29.646)
אז אולי זה ה… שכאילו אני מרגישה שוב כי אני מרגישה שאני לא רילייטבול כי אני לא מכנה אני תמיד תמיד כאילו אני שומעת עכשיו פה איזו קדושה זה לא רילייטבול להגיד שאני תמיד תמיד מפרגנת אבל אולי זה… אני לא מרגישה שזה מוריד ממני ולו במעט אבל כן אני חושבת שוב בגלל זה הזכרתי אם אנחנו באותו תחום כי זה קצת שונה כן אבל אני כן אגיד שלפעמים יש קינאה
יכול להיות שיש איזו צביטה בלב, אבל זה לא גורם לך, לי לפחות, לגרוע מהתגובה שלי כלפי…
כי גם אם את מרגישה טיפה
וגם אני יכולה להגיד וואי איך אני מכנה בחייזה כיף לך. אין כאילו, בבקשה אני איזה… אבל באמת הכיף והשמחה זה מהלב כאילו, זה לא… נגיד, בשוקר, אני מכנה כל הזמן שהיא טסה לחו' כל הזמן. זה לא גורם, בסדר, אני אתוס גם עד איזשהו. עם ילדים ואני כבר יבא. כל הילדים שלי יובה.
ושלא יגרה מזה
רעות (44:20.206)
אבל זה לא קורה
רעות (44:24.462)
מה זה מתישב? כל ילד של עדן אמרתי לה טוב אולי את הילד הבא נעשה ביחד ואז אנחנו יודעות מה יקרה אני איך לבחיתו לי
נוכר מדי מה שנקרא.
לא אני כן חושבת אבל שיש מקרים מסוימים נקרא לזה אולי רווקות או ילדים שנגיד אני כן זה קצת מאצבן אותי שנגיד את ברווקות מאוד רווקות רווקות שבורה אני אבל אני לא מחשבת עצמי שבורה לא אבל אני רווקה שבורה אפילו ואני אראה מישהי מתחתנת ואני אקנה אני לא אם זה חברה שלי אני באמת אשמח בשמחתה
8 קילוואט
רעות (45:05.55)
אני וגל היינו שתינו רווקות באותו זמן והתחלנו לצאת עם שני בנים כמעט באותו זמן, בפרשך חודשיים והיא התחילה לפניי, אתה הייתך שמחת בשבילה? נכון, זה כאילו, אני, לא רוצה כאילו לעשות שיימינג לאנשים שמקנים זה ברור, זה לגיטימי שיתת שביטה בלב
אוקיי. ברור, רוצה לחיקף בעולם.
עדן (45:22.126)
גם אם רוצים את זה לעצמך, זה לא גורם מההסלחה שלהם כביכול.
זה קשה לי, זה קשה לי שיגידו לי מה, אני לא יכולה שהיא כזה, לא, אתה אפילו will brag, כזה, תראה את הריליישנשיפ שלה, למה אני רק רואה את עזבי, יש לי פרודקסטרית אמריקאית שאני וגל לא אהבות ואני אומרת לה, איזה חלק אני שמחה בשביל עד שהיא בקשר סופסור, אני כולה שמחה, אני מעושרת בשביל מישהי שאני פשוט לא מגיעה. אני בטוחה גם שהמאזינות, ויש הרבה רב הגדולים, שאם אני אהיה במערכת יחסים, הם הכי שמחו בשבילי בעולם, גם אם יש סביבה.
כן, יאללה
עדן (45:54.862)
חד משמעי.
אבל אני אקח את הצעד יותר רחוק נגיד הייתה לי חברה שאמרה שהיא מנסה להביא ילדים ואז הייתה חברה שנכנסה לרעיון ואפילו בטעות ואז אני אומרת זה הפרו… הן חברות כן ואז כאילו קני אמר לי שזה צובט לה בבטן אבל היא לא זה לא שהיא לא שמחה בשבילה היא פשוט אמרה אבל היא בכלל אפילו לא רצתה את זה, היא לא נסתה ועצלי והאני כאילו מנסה ולא…
אוקיי. הם היו חברות ביניהם גם? אוקיי.
עדן (46:18.446)
כן. אבל זה נראה לי הולך לנקודה קצת אחרת, שזה משהו שאתה ממש מנסה ואתה לא יכול, ולמישהו אחר זה בא בקל כך קלות. זה לא הצלחה בעבודה, זה משהו, נקודה רגישה כאילו. גם אין לה סיבה, כי יכול להיות סמך בשבילה, כי לא בטוח שהיא רוצה את זה, את מבינה?
אבל אני כן אגיד לך שיש לי חברות רווקאות שאומרו
רעות (46:40.366)
לא אני כן חושבת שהיא רצה ובסוף היא כן שמחה אבל זה כאילו, אתה יודע את זה מציב לך איזה שהיא מראה אבל אני כן יכולה להגיד לך שיש לי חברות רווקות שיש לי חברה שהיא פוליאמורית והם אמרו לי איך היא יש לה שתי מערכות יחסים ולי יש אפס וזה היה מירה כזאת שאמרתי קודם כל יש מלא סיבות אני לא אפרה
יש הרבה סיבות, וגם עם סיבות כאילו בקטע של היא לא רוצה כנראה, לאו דווקא רוצה משהו רציני. כי היא לא צריכת לעצמת. גם לצורך העניין, זה לא אומר שאותה בחורה שרצתה קשר רציני, רצתה את אותם קשרים שיש. נכון.
של אנשים שונים אחותי גם בו יש לנסיבות
רעות (47:15.47)
אז בואי את רוצה שתיים כאלה את יכולה לקבל אותם אבל לא אני כן חושבת שיש לי פעמים את הקינה הזאת שוב אני אומרת אם אני חברה אמיתית אני כל כך אני לא רוצה שעכשיו איזה שנה אגידו מה אני מקנה זה לא אומר שאני לא חברה אמיתית אבל אני לא יכולה אני כל כך שמחה בשביל הבחורה
בוא נקרא לזה קינה פרגון. קינה קטנה בלב, אבל שמחה גדולה בשביליו אחורה השנייה.
אגב אני גם כאילו מקנה, אני מאוד קנאית אבל הכינה שלי היא שונה נגיד אם את אומרת לי שאת הלכת לבית קפה עם חברה או מה שכבר עשינו הלכת נסעת לירדן עם זוג אחר עם חברה אחרת I gave you I gave you hell
מה? לא… תשמעי, את, אין לך ילדים. בואי תביאי ילדים, יהיה לנו על מה לדבר. אדם… וגם, אני אמרתי לך, תבואי איתנו. מוזמנת להיות עם הילדים. מוזמנת לצאת איתי בערב. ולא, היא לא רצתה. ואמרתי לה ולא להיות חברה, לא הורתל. גם חביבת הפודקאסט. אגב… הם אמרו, אולי נשא אחרי. כן. אבל בסופם לא נשא, נשאו. זה היה…
אני כן אגיד שאני…
רעות (48:14.126)
והם לא רצו, ואז הם אחרותי…
עדן (48:24.91)
אני יותר מרגישה את הכינה שלך, שהיא אומרת לי כל פעם שאני מתייגת חברה כאילו בפייסבוק, בדברים שלא ילוונטים לה, בקטע של אמהות בגן, דברים כאלה, והיא אומרת לי, אני לא אשכיר לך, זה צובט לי בלב שאת מתייגת אחרות.
אני כננת למה במה מצחיק, עד את תיגה, חברות אחרות ולא אותי איך את מעזה לתייג בדחק, מישהי מאוד… אני חייבת להיות קשורה על הכל אז כן, אני מאוד כנעית, אני לא אשכר, יש פעמים שאני… על כוס קפה, אני מקנעה, אם היא יושבת עם חברה על כוס קפה, אני ממש… כן, אבל בפעמים שהיא מציינת את זה, אני כזה, יואו, זה… אתה בואי לפה, אני קרוא אותך את קפה, מה…
לא קשור על את זה
עדן (49:08.942)
כשהייתי הולכת עם חברה להליכה. את זוכרת? כל הזמן…
הולכת לה עם חברות להליכה
אז בי שאני צריכה ללכת, לנסוע חמשים דקות כדי ללכת איתך, אבל פרטשולי.
כן, לא אז באמת זה קינה שאני חושבת שהיא גם היא מאוד מחמיאה אני לא אשכר שהתברות על בחיים לא קינתם לי בחיים הם לא אמרו אהה שוקר את נושאת את זה וזה זה יופיל אחרי זה כיף
למה? לכל אני אומרת לך איזה יופי, איזה כיף
רעות (49:37.39)
לא. מה? בכללי, כאילו לא יודע, דווקא כמעני טעסה עם מישהו ספציפי.
כי מחפת לי מהמישהו ספציפי, זה לא גורם עם מקומי.
הנה אתם מבינות, אני לא, אותי זה כן גוריה אז כן אני חושבת שזה כאילו איזושהי קינה שהיא בריאה אבל בכללי אני חושבת שבאמת החברות בוא נגיד ככה את המערכת היחסים הכי ארוכה שלי את יודעת? זה אהה תכנוע אני חושבת אותה זה מה אני חושבת את זה מה אני את זה זה מה חושבת את זה מה חושבת את זה מה אני חושבת חושבת זה מה אני חושבת אני חושבת
וואו, חוץ מההורים שלך. זה לא מעריך, קציר. היא קלוקלת, קלוקלת.
רעות (50:13.39)
אבל תחשבי על זה שאנחנו צעירות, אנחנו לא מבינות את זה ואנחנו נגיע לזה בתגלים האדומים. למה? נכון, נכון, אתה דגת. אבל שאנחנו בגילי ה-20, את לא חושבת על זה, את לפעמים תמכרי, טוב, אנחנו נגיע לזה בתגלים האדומים, בסדר, בסדר? טוב. אבל זה לא מקובל, נגיד, חברות שנלך, נגיד, לטיפול זוגי. את מבינה? במערכת נכנסים של שנה, את אלחי לטיפול זוגי.
תומרי כנחנות צעירות.
עדן (50:35.374)
נכון, כי לא יודעת, אני חושבת שהרבה פעמים אנשים חושבים על מערכת יחסים של בין בני זוג, כמשהו שהוא life long, ובין חברות זה אוקיי, מקסימום אחת, וואט דאר.
ובואי נודע באמת יש בנו נשים שהתגרשו בגיל 50 ועדיין יש להם את החברה שהייתה איתם מהצבא אז כאילו בואו נעשה
זה נראה לי הרבה יותר משמעותי, הרבה פעמים. בטח שאתה צעיר ושיש הרבה מערכות יחסים בין בני זוג, יש לך בני זוג חדש, אחד אהב, את השני…
בדיוק ומי מכיר אותך אם לא כמו חברה טובה אני גם מרגישה שבתל אביב יש איזה שהיא כאילו הנה נגיד אני ואורתל שגרנו אחת מעל השנייה והיינו הולכות כזה אפילו הלכנו לחופשה עם הכלבים ביחד שסקרתי איזה מלון וזה היה כמו אמאות חדות אחר שתאמרתי לך שאתה בא אני אקח אותך זה היה מלון ידידותי לכלבים ומאז הבלוג קצת ירד אבל כן לא אז זוכרת שכתבתי
וואי, אז קצת קינטיק, כמעט. ולא לקחת אותי עדיין. עוד לא לקחת אותי.
עדן (51:35.694)
מה לקסותי לדובהי
לא, לירדן כתבתי, את זוכרת? ואמרתי להכין לי לירדן, אם אני אסגור ירדן אז אני אקח אותך כאילו בחינם. בקיצור, אז כאילו אני מרגישה שלפעמים זה תלוי באיזה עיר, נגיד ניו יורק, תל אביב, אז זה יותר כאילו נפוץ באמת כאילו להסתמך על חברים, כמו בפרנץ באמת.
כן. לא, הבניין שלכם גם הכי פרנס.
אחי פרנצברג, גם אחי בית זונות עד שאני הגעתי והוצאתי משם את כל האווירה המינית. כאילו היה שם… אני פשוט שואבת את האנרגיה המינית. אבל כן, כאילו באמת, מישהו במילויים, אני מוציאה להם את הכלבים, נינעתי מחוץ ללדירה, באים, עוזרים לי, כאילו כל הבניין נפגשים, זה באמת בניין קסום שאורתה לכניס אותי אליו, ועכשיו… כן. אבל אני כן מאמין שהשלווייב הזה היה כאילו טיפה יותר נורמטיבי.
תודה, אתה עובד
רעות (52:28.686)
לעשות כאילו להשקיע במערכות יחסים אולי זה גם יותר בריא כי אין לי את אותן ציפיות שיש לי מחברה מאשר מבין זוג אבל לי באמת יש לי יש כאילו ואני לא מודדת את זה שיהיה ציפיות אבל אני כן מתייחס לחברות שלי כמו lifelong
לא, חייב כאילו שיש תמיד, לדעתי, איזשהן ציפיות. לא מצפה מאותותם דברים מחברה כמו שאת מצפה מבן זוג, אבל תמיד יש ציפיות. ויכולות גם להיות תחזבות מחברות וכאלה.
פרידה מחברה בעיניי הפרידות שהיו לי עד כה יותר כאבולים מחברה מאשר מאבני זוג שלא יהיה לכם ספק אולי לא בחיתי באותה רמת
יש איזה ריל באינסטגרם שהוא שואל אותה מה הרומן אמפייר שמי שלא מכיר את הטרנד הזה הרומן אמפייר זה כזה שאומרים שגברים חושבים על האמפרייה הרומית לפחות פעם ביום לא משנה זה אומר לה מה הרומן אמפייר שלך וכאילו הרומן אמפייר שלה זה שהיא חושבת על החברה לשעבר שלה על חברה הכי טובה לשעבר שלה כאילו פעם בי היא נזכרת בה וכאילו נצוות הלב כזה זה קורה לי זה קורה לי
אוקיי. ולכתש זה קורה.
רעות (53:33.294)
זה קורה לי כי גם כאילו בוא נגיד אנחנו היינו שלישייה של חברות הכי טובות ואז בעצם זה קורה לי גם
נכון. רק על זה בזמן תיכון וגם אחרי. כן.
תשתסנו בחו' ביחד, עשינו הכל ביחד ואז היא עברה לדרום אבל מבחינתי היינו שלישייה ואז כאילו אם אני מדברת איתך אז זה יקרה לי ואם אני איכשהו נזכרת בתיסה שעשינו או אם אני מדברת על בלוגינג כי גם היא בעולם הזה אז זה תמיד ויש עדיין כאילו כן אז זה קורה אני כן נזכרת וכן כואבת את זה כן במיוחד שלה סתם אבל זה עלה לי איזושהי שאלה שכאילו
כאן זה היה ממש סתם.
רעות (54:13.678)
אני כן, אני אגיד לך מה הקטע המציפיות. אני חושבת שאם את רייד או די, זאת אומרת, לא משנה מה, את תעשי הכל בשביל החברה, תסיע הדלע שבו אני אדע לך. כן. את לא יכולה לצפות את אותו דבר מהבן אדם השני. נכון. זאת אומרת, אני נגיד מאוד אמוציונלית, את יותר בן אדם קר. נכון. אני לא יכולה לצפות מבן אדם שהוא יהיה בדיוק ברמת הפעה שלי.
לא דווקא ורמת השקעה, גם כאילו מבחינה אנרגטית אני חושבת, הרבה פעמים כאילו את… את באיזשהו כזה משהו מאוד פשנט על משהו, ואני כאילו… איזה דגה.
וגם אפילו במקרה שקורה משהו, אוקיי? נגיד, הייתה לי חברה שאני לא הייתי החברה הכי טובה שלה, היא לא הייתה החברה הכי טובה שלי, אבל אני הייתי החברה הכי טובה שלה מסתבר. ואז כל פעם שהיה קורה משהו, אז היא ממש עושה מזה דרמה, היא באה לתמוך בזה, ואז שאלה קוראים דברים, אני לא יכולתי להיות שם באותה מידה, אני לא יכולה להתפנות עכשיו לשם… כי אני לא החברה הכי… אני לא… את לא חברה הכי טובה שלי?
היית פנויה רגשית לעוד חברה ש… כן, לח היא לא הייתה חברה…
כן, אז אני תמיד אומרת כאילו, אתה לא יכול להיות לפעמים באותה המה, אבל גם שזו חברות שהיא אותו דבר, כמו שאת אומרת את זה, אנשים שונים, אבל כן, יש לי איזשהן ציפיות, נגיד אחת הציפיות שלי, נגיד אמור טל, שהיה לנו, הייתה איזה, קודם כל הייתה איזה בחורה אחת שלא באתי לה בטוב, וגם היה לה ריסטינג ביץ' פייס, ובואו נגיד את זה, אני בחיים לא אומרת את זה, בחיים לא תשמע אותי, הייתה קנאית. אני בחיים, אני לא סובלת את זה, זה מגיה הזרזר מבחינתי להגיד את זה. מה, את מקנה?
רעות (55:42.67)
אבל היא הייתה קנאית, הייתה באמת היא הייתה מסתכלת עליי היא תסבלת ואני אמרתי להורתל, אני הזרתי אותה שזו בחורה סרוטה וכאילו תחשבי על זה ככה אם אני ואת חברות רוב הסיכויים שאת החברות שלך שאני לא מכירה אני אוהב כי את אומרת יש אנשים שאת יתחברי להם ואני בכלל לא אמרתי להם כזה, אנחנו נוסעות למסיבת רווקרות שלך בחו' ועדיין נתחמת
ויש כאלה,
עדן (55:57.998)
לא, דווקא
עדן (56:07.886)
דווקא מסביבת מרווקות זה הכי לא כי צריכה להיות עם הבן אדם 24 שפת
את אומרת, עד כדי כך ברמה כזאת שאני לא הסתדר, שאני לא אוהב…
לא מה זה לא תסתכל בלעותו הבן, חשבתי שאתי בסדר עם זה, אבל לא תהיה לך כיף, לא נראה לי ש…
לא לא להסתדר. אני לא חושבת שיש לי חברה אחת שאת לא תסתדר איתה.
כי באמת מסתדר יותר. לא, אני אגיד לך, כי אני באמת יחסית כאילו לא… כאילו, לא בקטע ש… בדיוק, אני לא בן אדם שהוא כאילו מאוד מעורר רגשות, לא לכאן ולא…
רעות (56:36.686)
ואת לא… יוצרת אנטוגוליז.
רעות (56:43.214)
כן, ואיתי זה יכולים לפעמים כאילו לסנותי ולהגיד את מדברת יותר מדי
את כאילו חובה את זה. את חובה את זה, זה מה שאני מתכוונת. עכשיו אני לא מתכוונה שחברות שלי דווקא לא יאהבו אותך. אני לא בטוחה כאילו שפשוט לפעמים, כשלצורך העניין הצחקה, זה המכם האנשים על אי, לאו דווקא.
רוגם, אמרו בי, אברמה, אפילו שרון אמרה פעם
רעות (56:56.75)
לא, הם יעבודים, ספק פה
רעות (57:04.942)
כן אני יודעת מה זה על ערב אנחנו הולכים למסעדה אז אני אומרת לך שעם הבחורה הזאת היינו עושים כולם מפגשים בבית זה היה בקורונה כן והיא הייתה כבר כאילו מתעצבן עליהם כלום כאילו באמת בחורה מרירה
אין אף סבבה, אף אחד לא יריבים אף אחד
רעות (57:19.246)
ואני עזרתי את אורתל, עזרתי אותה. כי בגלל ההיגיון הזה של לא, את לא תחבבי, אני לא אהיה חברה הכי טובה אולי שחברותך, אבל אני נסתדר איתם, כן. ואני עזרתי אותה, תשימי לב, ותוך כמה חודשים היא גם עשתה לאורתל קטע, ואורתל גם אמרה, אני מתחלקת מהמשוגעת הזאת. את מבינה? ואני כאילו באיזושהי טענה שאם בן אדם או עד כדי כך שונה חברה טובה שלה, נגיד יש לך שתיים, שלוש, ארבע, חמש, אם אני עד כדי כך לא מסתדרת איתם, זה אומר משהו.
כי אין מצב שיש לנו נותח במשותף שוב להסתדר כולם מסתדרים אבל לריב והייתה לי עוד חברה של אותה שהתחילה לריב איתי על כלום מאומה אוקיי ואני אמרתי לה חכי חכי יבוא היום שגם אחי איתה אני עדיין מחכה על היום הזה אבל נעצרתי בו כדי שתדעו שזה יבוא עכשיו היה איזושהי סיטואציה בגלל זה אני מחזירה את זה לחברה המשותפת שלנו ש
קטע
עדן (58:15.246)
כן.
שכאילו אני הייתה לי שוב אמרתי אני לא רוצה להתתפורתת אם אני תומך אתך בצורה אחת את לא אומרת שאת צריכה לתמוך בי באותה צורה כל אחד תומך בצורה שלא אבל אני הרגשתי שבמהלך הריב הייתה שם עוד איזה מישהי רביעית והיא כאילו אמרה טוב בואו נירגע בואו ננסה זה נסתכל כאילו ואני אמרתי לאורתל באיזשהו שלב אמרתי שזה חברה הכי טובה אז אני יכולה להגיד לו דברים זה הציפיות שלי ממך אחרי רבע אחד שהיה עם הבחוריי זה הציפיות שלי ממך כחברה
עכשיו שוב אני לא נוהגת לעשות את זה אני לא נוהגת לעשות את זה אני אני אני אני לא לא נוהגת לעשות אני נוהגת את זה לא לא נוהגת לעשות נוהגת לעשות זה אני נוהגת נוהגת נוהגת לא נוהגת לעשות זה אני לא נוהגת לעשות את זה אני לא נוהגת את זה אני נוהגת לעשות את זה אני לא נוהגת לעשות לא נוהגת לעשות
ומה תצליח?
עדן (59:04.942)
לא קורה מותנטשנל
רעות (59:16.686)
והסתמו את הפה והתנו לה לרדת עליי ולהלכליך עליי.
קודם כל אני חושבת שזה לא סיטואציה שאף אחד צריך להיות בה
היא עדיין לא הייתה באורטל כי זה היה באוטו, היא לא הייתה באורטל. כן, אבל כאילו הצפתי לה את התנאי הזה, אמרתי לה. ואני בדרך כלל לא נוטה לעשות את זה.
לא ידעת, זה משהו מאוד ספציפי. תראי, אני אראה אותה גם לא הייתה שם. נכון. אבל ריאליטי זה בוי, כאילו, אנחנו בתור שכות ריאליטי חד משמעית… בסדר, אבל שם הכול פייק בו בחיים שלך זה לא פשוט.
מה בהתחלה מה מנהל
רעות (59:45.39)
העדן, אני חיית אחיים שלי כרעלתי
אז אני רק צריכה את הטסטות שאנשים יראינו אותי על מיילד לא אז בואי נגיד
אלמה יעריו. בכל מקרה, הורתה לא הייתה בסיטואציה.
כן, עדיין לא היה זמן, אבל אני מאוד הופתעתי מעצמי שעשיתי לתסיחה הזאת שאלה הציפיות וכאילו, יקרה מצב, ואת לא אומרת רגע רגע, את פה, שוקרי בן אדם כזה וכזה, אין צורך להגיד את זה, אוי ואבוי, hell to pay, price to pay, לא יודעת איך אומרים את זה עכשיו, כן, את היית באיזו סיטואציה שאנחנו עכשיו למה העליתי את זה? כי אנחנו היינו באיזו סיטואציה שאנחנו שלוש חברות הכי טובות ואז היה לי ויכוח עם החברה השלישית
הלו רייקס נוסף
עדן (01:00:26.958)
נכון, שאני לא הייתי שם בכלל.
היא תקשורה גם זה קשור לקריירות שלנו אני גם התנצלתי, וגם פה אני אתן איזה נקודה שאני אגיד תגידי אם אני מסכימה שאני חושבת שלפעמים שמתנצלים קצת יותר מדי זה עוד יותר מגביר את הריב כי אז אתה נתפס יותר השם זה הדבר הכי גאזלייטר שלי שאני אגיד עכשיו שאת מתנצלת יותר מדי אז את נתפסת יותר השמה ואז לפעמים עדיף להתנצל פשוט ברמה הנורמלית כדי שהבן אדם השני לא הרגיש את תראי איך היא מתנצלת
זה היה יותר חמור ממה
כן אני עוד יותר בצדקת דרכית, שוב זה גז להייתי להגיד את זה, כאילו אם עשית משהו לא נכון, עונת אבל אני כן חושבת שהתנצלתי יותר מדי ואז היא אם זה היה איזה משהו אחד שהיא לא הייתה מרוצה ממנו זה הפך להיות ביג דיל, כי תראי כמה התנצלתי פשוט רציתי להוכיח לה שאני יכולה להתנצל ואז אנחנו רבנו ואט היית… נעמוד אני ו… ואט היית…
כן.
עדן (01:01:14.67)
כן, קודם זה. כן, קודם את מצד שני, כבר לא היינו, אני והחברה השלישית, ברורית הכי טובה שלנו עבר, היינו חברות הכי טובות ממש בתיכון, ואחרי זה קצת…
דחם
עדן (01:01:40.846)
אבל זה גם, המשכנו כאילו, אני והיא, המשכנו להיות בקשר, לא יומיומי ולא… כל הזמנים, לא דיברנו עליי. לא דיברנו עליי, זה היה קצת, כאילו, זה היה מוזר, אין מה… עכשיו… חברה כאילו שמעורבת.
כן כי המפגשים כן עוד אחת שאני איתה נמצאת בסיטואציה הזאת ואז כזה המפגשים זה כזה או הייתי או הייתה אני בהתחלה לא ידעתי שככה זה יהיה כי כאילו לא הבנתי למה
כן. למה אנחנו לא מדברות? זה מבעה, זה לא כיף. כן. צריך לעשות סולחה.
אני לא יודעת, אני עדיין כואבת איתה. לא יודעת כי כאילו אם בן אדם כזה ניתק איתך קשר ועם החברה השנייה אני לא יודעת אם זה בן אדם שאני רוצה להיות איתו בקשר. את מבינה? זה כאילו, אבל אני עדיין כואבת את הפרידה הזאת, שוב, דווקא בגלל שהיא הייתה סתם, זה לא כמו מערכות יחסים שנפרדנו והפרידה הייתה מוצדקת.
אבל זה פחות רלוונטי.
עדן (01:02:27.758)
כן, לא. נגיד, אני והיא לצורך העניין נראה לי יותר התרחקנו, לא היה שם איזה אבל אני גם לא יכולה לדעת אם זה לא השפיע לצורך העניין, לא יודעת.
זה גם מוזר לי שלא דיברתם עליי, זה רק מראית כמה אתם מתראו
לא, כי בזמנו כבר כן, היינו קצת יותר מרוחקות, היינו כבר בשלב של חברות הכי טובות. אבל עוד פעם, תמיד הייתה גם לצורך העניין, היה גם כשהיינו נפגשים אחרי שנתיים שלוש שלא התראינו, היה…
אני כן אגיד לך ש…
רעות (01:02:53.646)
כאילו כמו חברות המסטורי. היא גם פעילה בסורשאל, אז כאילו אפשר להתעדכן וזה. אני כן אגיד שמתי שהיה הפיגוע בתל אביב, ואני הייתי בכיכר דיזינגרוף, וכולנו התחלנו לרוץ, for our lives, ולא אדענו בכלל מה קורה, זה היה אחד מהפיגועים הראשונים, אז ישר חשבתי כאילו, זה לוקח אותך למקומות האלה, אין מה לעשות, וחשבתי כאילו, אם היה קורה לי משהו, והייתה הלוויה, האם יהיה…
וזה אפילו הצבן אותי, זה צבת לי בלב וזה הצבן אותי כי למה, למה רק שתבואי במוות? למה שתדברי עליי בלשון עבר? למה לא עכשיו כאילו, ליהנות ממני כל עוד אני פה? את מבינה?
כן. זה צוות לי. כן, אני מבינה מה אתה אומרת, ויכול להיות את זה שבאמת, כאילו, אם זה עדיין המקום שאת בו, אז פשוט חייבה, אני לא יודעת אם זה…
אם זה צריך לבוא, אני נורא נפגעת, אני לא יודע, אני נעלבי ואני באמת, הנה, את יודעת, אפשר לצחוק עליי, כאילו בואי סטנדאפיסטי, צחקת על עצמה, אבל אני כן נורא נורא נפגעת, שמישהו, שאני אהבתי ואהב אותי והוא כאילו בוחר להפסיד את כל זה. זה כמו עם בני זו.
זה ידעת רן תפסיקי להפסיד את כל זה כאילו לא
רעות (01:04:02.446)
לא כי כאילו את החברות שבינינו לא את כל המקצועה מאוד אבל אני זאת שריצ'ינג אוט תמיד אני אין לי אגו עם פנים יש לי אגו אבל אני זאת שריצ'ינג אוט את מבינה? לא יודעת אז זה היה קשה היה לה חברות שכן הסתיימו
כן
עדן (01:04:24.814)
כן, האיש הלא התרחקו. התרחקו. אה, כן. כן. כי די, כאילו בואו, הילדים עדיין באותו מסגרות, זה בעייתי.
כן, אבל אנחנו כאילו כבר בגיל שאת אומרת כאילו…
לא, חד משמעית, גם היא כאילו מאוד… אני חושבת שהקשר הו היה יותר מהצד שלה, שהיא נסתה, כל הזמן נשמור על קשר, ואני כמהות לה, אבל… אבל קהילה באמת לא היה כל כך הרבה חברים לדעתי, אני… היה לנו כיף, כאילו כשהייתי איתה וזה, היה לנו כיף, וכאילו באמת היה, אבל היה כמה דברים שממש הפריעו לי, למשל כמו העניין הזה של הלצחוק לא לצחוק, כשרבה פעמים… גם להגיד…
אולי נוצרות לעשות מנואל
רעות (01:05:01.678)
תגידי זה, תגידי את זה. נכת תלונני לבעלך, תבלי שנייה אני תמיד…
בפעמים זה הרגיש לי כאילו זה הכול בתנאים שלה, את מכירה את זה? שכאילו את לא יכולה שמשהו ממך יש שם במפגש או… כאילו זה הכול… אני לא אוהבת. אז זה מאוד כאילו…
זה
אבל את רואה בגלל זה אני אומרת אני נדיר שאני באה ומציבה את נעים לחברויות שלי זה באמת נדיר אני לא ממליצה או לא ממליצה וממש הציב את זה ועוד בשלבים התחילתיים אם אנחנו רק מתחילים בחברות שלנו של שנה בואי חוטי את זוכרת מה היה עם אורטל זה הסיפור הכי מצחיק אורטל כל פעם שהייתה ביתה הייתה נכנסת אליי לבית במבשרת והייתה לוקחת מהייתה לוקחת שוקי והייתה לוקחת את זה עם היד שהרגל היא נגעה בידית של הדלת באוטו
מה
עדן (01:05:38.83)
מה? קורנפליקס
רעות (01:05:49.134)
אני שנה סובלת בשקט ואת לא אוכלת את הקונפלקס לא אוכלת את השוגי אין מצב בוא נה אחותי לגיטימי מבחינתי שסבתי בשקט ורק אחרי שנה שאנחנו כבר חברות אומרת לה רק אם אפשר תשתפי ידיים רק אם אפשר אחותי לגיטימי גם
או תלשתפי עדיין מהר, מה זה רק יבפשע?
כן לא אמרתי את זה כבר אבל כאילו תחשבי אנשים יגידו לא למה את נמנעת למה את צובלת למה את לא זה וואלה טיילתי עם מישהי בחולה זה ארגנטינאית אנחנו לא כזה מכירות הכרנו בברזיל היא כל הזמן שאתה הייתה לי מהבקבוק מים עכשיו אנחנו ברומא המים נתקו עכשיו תקשיבי רוב האנשים אין להם באה מפה לפה אבל מה הייתה הבעיה שלי
לא טוב
עדן (01:06:26.254)
אני גם סתם הלב לזה. תמיד שכאילו, רוצים לשתון, ואני אומרת, כן, תשמור, תשמרו את הבגבוק, הכל טוב. לא, זה מגיל אותי ברמות, לא יודעת למה.
מה הבעיה עם בקבוקים שאתם שאוהבים את זה ואתם… עצבי השיניים שלכם יכולות להיות נקיות הפייה, פשעים עשריך, יש לי מלך כסתימות. כן, אני אגיד לך מתי זה… זה היה בקבוק עם מציצה, והיא הייתה מהשנת. ואז אני הייתי מתלוננת לכם ואומרת לכם, אני לא מבינה, יש פה מים ברחוב ברומא, מית אום, למה הייתה… בקבוק שלי? כל פעם הייתי כולה לעוד בקבוק ואיתה לוקחת לי מים.
רוב האנשים
אוי לא… אחותי!
רעות (01:07:02.574)
היית אומרת לי ראות אז תגידי לה לא אני לא אגיד לה עדן אני לא אגיד לה
האמת הייתי אומרת לך תגידי לה, אבל אני גם כאילו לא נעים לי להגיד שאתה… אמרות שרוב האנשים רואים כאילו קשה להשתיר שלו, שזה מגיל אבל חצי לא יכולה להשתובב, חצי המשתובב…
מה ימים יתברות
רעות (01:07:19.566)
זה כולה ארבע ימים ברומא
לא, אז אני אקנה עוד אחד, אז אני אעשית עוד דיור, אני לא בחברות, אני לא רוצה לגרום לבן אדם השני. תקשיבי, גם לא בהתחלה, זה לא ככה, בהתחלה היא שוטה עליך ואת אומרת טוב, עכשיו אני אקנה שני בקבוקים, אז תבין שזה שאלה. ואז ביום השני זה, ואז ביום השלישי אנחנו ממלות מהמתיום, עדיין יש לך, ואז היא מאבדת את הבקבוק ואז היא שופש אותה משך. כל פעם זה היה איזו סיטואציה, זה לא באמת חד וחלק, אני אומרת, אבל כאילו, יש לך את התחום האפור הזה, ואני אומרת על החברה הזאת שלך, חכי
לא, גם זה לא הגיע לזה באמת, אני חושבת. כאילו, היינו נפגשות הרבה ו… כאילו, גם… את יודעת, זה היה כאילו סביב הילדים וזה לא נמשך רק סביב הילדים. היינו כאילו הרבה פעמים הולכות יוצאות וזה. שזה סבבה, כן, אבל באמת הרגיש לי שזה מאוד…
איך עושים את זה שיש ילדים והילדים חברים ואת לא סובלת את ההורים
חייכים עם חיוך, אומרים שלום, יושבים בסלון, שעה, ואמרים, חייבים ללכת. וזה, מה לעשות.
רעות (01:08:25.069)
זה קשה. יואו, כן, אני יודעת שיש מלא אינטריגות שם.
רוב הפעם לא יצא לי להיות במקום שכאילו ממש שניתי את ההורים או שהיה לי… בואי, לדעתי, סייני, אז רגש מאוד מאוד חזק. כן, מישהו אני לא בן אדם ששוני אנשים.
אני עשבתי עם הבנה הדודים שעכשיו דיברו איתי על ביבי ודיברו איתי על זה שבחורה אסור להלצאת למאודונים אחרי שהיא התחתנה למה
אז לא יצא לי להיות עם אנשים כאלה, פליידייט. בוא נגיד ככה. צריך לשמור על ה… פליידייט. מזה גביר. ילדים. אגן. כן. תמיד נוסעים טובים לדבר.
עושים מאוד מלא כזה בפלאד. כן, הילדים חמודים.
רעות (01:08:59.822)
ורחל על הגננת אבל לא להיכנס לנושאים זה לא לדבר על סקס פוליטיקה ומבית או ודת
כן, לגמרי פוליטיקה בכלל יש, או לדבר עם אנשים?
נכון פוליטיקה דת ועוד משהו ופייננס לא מדברים עם חברים בנים נו מה הפרודקסטים שהם האזיניים טוב כי דוד הוא הוסלר כמוני אז גם אני אוהבת את זה כי אני תמיד אוהבת להראות איך עושים כסף
דוד מאוד אוהב לדבר עם כסף.
עדן (01:09:25.421)
נגיד נחמד יש אנשים שלא אכפת להם שמדברים איתם על כסף אז בדרך כלל מי שלא אכפת לו גם שמח לדבר על זה עם אחרים
כאלה שכן תראי זה כמו שאני לא אוהבת שאנשים שואלים אותי יותר מדי שאלות על הפרדקס ואני כזה בוא תכנסו לי לאנליטיקות למה לא כן כאילו זה לא זה אבל כן בקצב פשוט בגלל שאני גם אישה אני מאוד מאמינה בשקיפות כי עד שאנשים מדווקא מה אני מרוויחה הם יבינו שגם הם צריכים to step up and ask ולבקש יותר כסף זה זה אגב לי הייתה אבל עוד חברה שעשיתי את הפרדה ממש מוכוונת וממש היה שיחת פרדה נכון
זוכרת את זה.
זה זאת שאמרתי לך שהיא הרגישה שהיא יותר שאני חברה הכי טובה שלה אבל את לא חברה הכי טובה שלה אז פשוט היה איזה שלב שאמרתי לה תקשיבי דיברתי איתה בטלפון ואמרתי לה או בהודעה קולית
כן, זאת מי קודם. -כן, נכון.
עדן (01:10:14.638)
אבל על מה זה נפעל ביצים?
כל הזמן, כל הזמן שהכרתי אותה זה היה בקורונה הרבה מאיתנו היינו מופתלים ואז חשבנו טוב היא מופתלת כי קורונה ואז עובר שנה ועוד שנה ואז את מבינה שהיא מופתלת לא בגלל הקורונה אלא בגלל שהיא הבעיה פה אוקיי היא הייתה יוצאת לדייטים ואומרת לך כולם משעממים אותי כולם משעממים אותי אתה מה אני את היחידה שמעניין
אז זה לא בקטע של בעיה, היא פשוט… היה לה בעיות.
היא, היא הבעיה חוטי את יוצאת לעשרות דייטים, התקוס סיטאל אין מצב שכולם משעמם אם שמי שמי אתם שמי אוקיי? אוקיי? אתם משעמם, אמת כנראה אוקיי אנשים בכלל ישאמוים משעמם וגם כל הזמן היית צריכה להכיל אותה אבל הדיכונות היו מצב תמידי אוקיי? שבו את יודעת שיש לי סף באמת, כאילו אני אענה לך לסליחה בחו'
כן? אבל היה… זה היה טו מאץ'. וזה היה לאורך שנים, ואת רואה שסיטואציה לא משתנה, אוקיי? והיה לה מלרת פלאגס, שעכשיו אנחנו נדבר עליהם. אבל בסוף עזיתי לשיחה, ואמרתי לה שכרגע אין לי את האנרגיה להכיל אותה, ואולי בהמשך, אבל כרגע אין לי את האנרגיה. זה גם היה אחרי זה ריב שאלה עם איזו חברה אחרת, היא הלכה הייתה ליום הולדת לחגוק את היום הולדת רק איתה, עם חברת רום אפריקאית, מקסימה, ואז היא אמרה לה, כאילו, למה לא התלבשת יותר מפון פאנד? אמרה לה.
רעות (01:11:28.238)
למה את מזמינה עכשיו היא טבעונית, אז היא אומרת למה את מזמינה רק סלעת, ואתי לפה כדי שנאכל כי אין לי מה להזמין, את לקחת אותי למקום שטוב לך אוקיי, אבל כאילו, והיא ראה לה אחר כך גם בהודעות שוב על הלבוש כי היא רצתה כזה, Girl Night, שמי ש… אבל החברה הזאת היא הכילו הסגנון, זה מירה, היא כאילו היפי ואני שמעתי את זה, אמרתי את זה מה שהיא עשתה לה עוד מעט תעשה את זה לי ואני לא אגיב בטוב
כן
עדן (01:11:42.318)
יופן שיש שמעט
עדן (01:11:46.606)
כן.
עדן (01:11:52.334)
כן, ובניהל איך נראה לי בגיץ' כזה, עליה בקללי…
תקשיבי מה יש לי לעשות עם בחורה שלא כאילו סבבה היא הייתה מאוד רע מה היה הבעיה הייתה למה לא סיימתי את זה לפני כי כל הזמן הייתה ride or die בשבילי תי אני צריך משהו יותר רוצה לנשט צריך לא יודעת מה רב פי עם שרמה לא אני לא רציתי את המקצוע מטלב הזאת אני לא צריכה את זה שכל ההם תקרקרי סביבי שוב את לא החברה הכי טובה שלי את מבינה ואני לא יכולה לתת לך את מה שאת נותנת לי
תהלך יותר מדי, אוקיי?
עדן (01:12:22.35)
כן, את מה שאת מציעה ואת לא רוצה. כן, בדיוק.
כן, אז זה היה טומאץ' ועשיתי את השיחה ומאז אנחנו לא חברות והוא קרא לי אבל זה היה מאוד קשה השיחה הזאת
אני גם לא אכפת לי שתתרחקי, אני כאילו כן מבינה שאנשים אין הרע לי הכי טבעי ואני לא מרגישה שגוסטינג ולא כן? let's be cordial
זה מה שקרה לנו, התרחקנו.
לא, גם אני רואה אותה היום, רואה את להיי. רואה את הכתף הכרה…
רעות (01:12:51.342)
אגב אם אני לא מעלה בפניכם דברים אז זה גם כאילו יש לי חברים שהם במעגל המשני נגיד כזה והצבנו אותי לאחרונה ואהלאתי ואם אני רואה שאתם לא יכולים לקבל ביקורת ולא יכולים להתנצל או שלפעמים כן או שזה קורה כמה פעמים באותה תקופה אני כן לוקחת את זה אומרת אני עכשיו לוקחת צעד אחורה צעד אחורה כן ואין צורך עכשיו אני לא צריכה לנהל על זה שיחה
נכון. לא, לא תמיד צריך גם להגיע לזה. זה מה שאני אתכוונת.
עדן (01:13:20.878)
זה לא חרית בחברות עד כדי כך טובה כנראה? לא.
בדיוק אם היא הייתה חברות טובה הייתי מדברת, איתך ואם רוצה אנחנו מנהלות שיחות בואי אבל אמרתי בואי נסיים באמת עם הרד פלאגס של חברות האם אתם מוכנות בנות וכמובן תיתנו לנו עוד יש כאלה שיגידו הכי חשוב בחברות לתמוך בח ברגעים הקשים זאת אומרת חברה לא טובה רד פלאגס זה שמתי שאת עוברת תקופה קשה היא לא שם בשבילך נכון
זה נכון ולא נכון. למה? כי אני חושבת שאם זו חברה טובה באמת, צריכה להיות גם ברגעים הטובים, גם ברגעים הפחות טובים וגם בכל הביניים, כאילו זה לא שרק שיש רגעים קשים פתאום היא יכולה כזה כמו פטריאלית סמוח. בדיוק. כאילו איפה היית?
אנשים שוחכים מזה. נכון. אנשים רק אומרים כן, אני עברתי גירושים או עברתי פרדה והיא הייתה שם בשביל…
זה מאוד חשוב שם ברגעים עלות ובי. ולפעמים גם צומחות חברויות כשאתה דאר, נכון אבל השאלה לאן זה ממשיך גם.
רעות (01:14:13.582)
אם לא את מבחינתי, ראט פלאג ראט פלאג
רעות (01:14:21.582)
ואז פתאום את צומחת ופתאום קיבת קידום בעבודת בזוגיות חדשה, תסה לחול והבחורה הזאת כן, האם היא נעלמת? זה מבחינתי רד פלאג, כי מה הבעיה שמישהי תומכת בכלל רק ברגעים הקשים מה זה אומר? היא כאילו הגועל שלך והיא כאילו מרגישה טוב עם עצמה, היא הגיבורה
היי, מישהו אמבישבילך?
עדן (01:14:39.246)
נכון.
תמיד יש את האנשים שרוצים להרגיש את עוד טוב עם עצמם, או כמו שלוקחים, נגיד, בן זוג או בת זוג שהם… ההפך מהם ומנסים לשנות אותם, או בלמטה, או כל מיני כאלה.
אז כמו בזוגיות כן יש לך גם חברות שהם כאלה פרויקט או היא מומללה היא זה וזה אני אקח אותה אני אשקם אותה ואז מתי שהיא שמחה מתי שטוב לה האם את שם שמחה בשמחתה מבינה וזה קורה הרבה שוב אני תודה לאל אני באמת חווה הרבה רגלים טובים וכו' אני מרגישה את התמיכה האדירה מי שהייתה בערבי לייב וראתה שליש מהאנשים בערבי לייב זה חברים שלי ואין דבר כזה כי כאילו תמיד אנשים אומרים אה אין לה רע אין לה רע צפרי שאתה צפרי שאת מופיעה אני מאמינה רק בעין טובה
חד משמעית, ואלה, מי אכפת, כאילו, עוד פעם. כל הדדה שאת שומר על הסביבה שלך שהיא חיובית וטובה, אז כאילו.
אבל אני לגמרי רואה מצבים, נגיד יש לנו חברה שהייתה לה חברה טובה והיא היה לה א-אפ-בי-דאון, הייתה הבחורה הרגילה, סך הכל, עם א-אפ-בי-דאון ואז היא התחתנה, אני לא אשכח, והיא לא הייתה חברה עד כדי כך טובה שלנו והבחורה הזאת אמרה לה, כאילו מי ארגן את המסיבת הרווקות? החברה הכי טובה שלה. והיא לא רצתה לה ארגן את המסיבת הרווקות כי אמרה, זה לא הקטע שלי
רעות (01:15:52.174)
ואז אני הייתי צריכה כאילו, step up ותודה לאל כי עכשיו אנחנו חברות טובות ולהרגן את המסיבת הרווקות והפוסטמה הזאת הגיעה לחתונה, אני לא יודעת אם את זוכרת סוף איך
נו
עדן (01:16:00.782)
את זה אני זוכרת. כי זה האישיות שלה, מה זה? כן. זה לא הכתב שלי, אלק.
היא קנאה אחותי היא לא ידעה לפרגן לבסדר כן זה לא הקטע שלי היא צנעה לבאות שיור ואיתה בריד ואפילו לא הייתה ברצירה החברה הזאת אני לא נראה לי שיהפילו באה אחותי אני חושבת שיהפילו לא באה למסיבת רווקות כן גם אז זה המסיבת רווקות בקטנה פרשת קר
כן, רגע, היא הייתה במסיבות רווקות?
עדן (01:16:26.862)
מה עשינו זה? חמש, שש בנות? היה ממש כיף. שלא רציתה בכלל… אה, אז גילו את השם? אה, אוקיי. וביפ שלא רציתה בכלל נסיבת רבוקות. כן, אפילו מאוד. זה. כן, עשינו סתם הרב בנות כיפי כזה. מה היה לנו?
זה דבר כל כך כיף את מנסה
וואי, היה צחוק, זה היה יותר גבוה, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו,
ו…
עדן (01:17:01.166)
נכון. לא אוהב שכולם רוצים לחזור. לביפ כולם רוצים…
נשים ביפ, נשים ביפ. ביפ ביפ. אוקיי, עוד רד פלאג. אני רד פלאג שהוא נורא קשה לי כי אני עושה חברות. את רד פלאג? לא, לי יש רד פלאג שהוא נורא קשה לי כי אני עדיין, וכמובן גם את, גם דרך הגנים וכאלה, אני עדיין צופרת חברות. נכון. שרובי אנשים שאומרים איך מכירים החגיל 30. נכון. אנחנו עדיין מכירות חברות גם החגיל 30. אני רד פלאג שלי זה, וזה הבחורה שנפרעתי ממנה, לא היה לה חברות. פרעות. הייתה לה אחת.
רד פלאק, כן, לילה…
עדן (01:17:27.502)
מה שמי
רעות (01:17:36.142)
ואז היא נפרדה, היא רב הייתה.
אוקיי. ממש רדפלאג. גם הפרופוזות שאני הייתי חברה שלו ואנחנו כבר התרחקנו, גם לא היה לה כמעט חברות. גם היא אמרה לי פעם שעל איזה משהו היא עבדה חברה וזה היה משהו ממש מטופש.
מבינת איך זה…
רעות (01:17:54.894)
בדיוק כשאתה אומרת את הסיפורים האלה אז זה כזה דינק דינק דינק
כן, אז זאת אומרת, אוקיי, כנראה יש כאן משהו under the surface וזה לא סתם.
כשהצעירה שאנחנו בגיל ה-20 אני כזה, give them the benefit of the doubt. כן. אבל כאילו בגיל 30 כבר באתי, למדתי לשים לב לזה, שאם כל המפגשים זה כזה, טבעי עם החברות שלי, ואת מחיים למזמינה אותי למפגשים, החברות שלך, או מדברת עליהם, ואם את רק מדברת עליהם בקטע של, איבדתי אותם, הייתה לי חברה, רעתנו, זה מכשית. ושוב, על מה רעבתם? על שטוט, את כזה. כן. ית מוחקת בן אדם.
חד משמעית. או שמחקו אותה, אבל כנראה שזה לא הסיבה היחידה.
זה, את לא יודעת כמה חשדות היו לי. הייתי מבינת לשמוע את הסיפורים, להכיר מישהו מעבר. כמובן שיש יוצא דופן, נגיד, עולים חדשים, חי בחו', דברים כאלה, אבל שרמה, שרמה חי בארץ שמונה שנים, ולא היה לו חברים אחותי. ואני מכירה מלא עולים חדשים שיש להם חברים, יש לך מלא פגונים שמחכים אותך וכל זה.
עדן (01:18:39.694)
לא ברור
עדן (01:18:52.206)
וגם הרבה פעמים, כאילו, הוא היה לו חברה, היה לו הרבה אנשים בעבודה, לו שותף. אתה… בטח! כאילו, גיאון, אתה לא עכשיו BFF, אבל ברור.
חברים האלה עם העבודות
ולא איזה בעישן, הוא בן אדם מאוד כזה, כאילו, הוא כן דבר, אתה יצא. כן, אבל הנה זה גם היה רד פלאג, כאילו, בשבילי, פוגשת. רד פלאג וואי, אחותי. טוב, לפרות עכשיו, לה העיניים, טבעתי בעיניים שלו, מה אני אגידה, חציתי להגיד לו. במפקעי. איך, הוא היה אומר, פראח. רציתי להגיד לך שהיה סקס טוב, אבל כאילו, לא היה סקס, אז כאילו, כן.
כן, בקיצור… ברור שפטרנו.
עדן (01:19:25.454)
כן. טוב, אז עוד רד פלאג שאפשר להסתיק מהמרכת התייחסים שלי עם החברה ההיא, זה, למשל, יש לך חברה טובה ואת כאילו לא יכולה לספר לה הכול, את צריכה ללכת על ביצים סביבה. כן. כאילו, ששום דבר לא, שזה לא זורם, אין מה לעשות. תמיד בהתחלה יש איזה שהיא… לא, זהו, אז בהתחלה תמיד…
זה סר דרמה
עדן (01:19:49.422)
זה אמור לזרום, לא אמור להיות עבודה קשה. לפעמים אתה לא תגלה את המאה האחוז שלך על ההתחלה, אבל כאילו, שיש רצף אירועים, סבבה, והוא לא דרמטי ולא עכשיו כאילו מוזר, או שאת צריכה כאילו להרגיש שאת לא עצמך איתם.
כן, ללכת על בצים. כן. אתה תוכלו לראות את זה בספרדית? היסטריקוס. אני לא אוהבת אנשים ש… לא. כן, שעושים דרמה. עוד רד פלאג, לדעתי, זה שנזכרת בה רק כשהיא לבד. או רק כשהיא דאר. כל השיחות שהה סובבות, כאילו כשעם חברים אחרים או שהיא עם הבן זוג, היא לא תדבר איתך.
ויש הרבה כאלה, אני חושבת שזה יותר מאפיין חברויות בגיל ה-20, שהרבה פעמים הייתם חברות בתיכון ואז פתאום נהיה לה בן זוג וזהו, אין יותר חברה, אין איזה מי לדבר.
רטפלג אחר שכאילו אם בחורה נותש את תכל'ה טובה את גבר ביי ביץ'
כן. נכון. עכשיו זה ברור, כאילו, לכל אחד שכשיש מערכת יחסים יש פחות פניות לאנשים אחרים. אבל אי אפשר לנתק חברות רק בגלל שיש לך.
רעות (01:20:57.326)
את לומדת את זה בגיל ה-20, את לומדת כשזרקת את חברה שלך, כי את כל הזמן דמיינת כזה, זה אני והוא נגד העולם, אני אזרוק את כל החברות האלה, הן לא עושות בדיוק מה שאני רוצה ואיך שאני אוהבת, אני אזרוק אותם. ואז בסוף את נפרדת ממנו, וגם אם את לא נפרדת ממנו, למה שתשארי רק…
נכון, חוץ מזה תמיד צריך כאילו, אני כל הזמן מה שאני אומרת לילדים זה שכל מקום שאתה הולך שיהיה לך חברים, כן. אף פעם לא, כאילו, לא יהיה לך לא נעים בסיטואציה או שיהיה משקמי לבוא, תבוא פתוח, תדבר, כאילו, זה…
איזה חינוך טוב, כן הם גם מצאים לטיולים וכאלה אז כן כאילו תחום הפורקי גם בהתחלה יש את החודשים של הירח דבש ואז כאילו באתחלה she's all about it
כן. חברויות? ירחביו זוגיות, סבבה. גם הכול טוב, אפשר באמת, לא צריך עכשיו כל יום לדבר שעות כמו שהייתם עושות לפני לצורך העניין, אבל שיהיה קשר, שיהיה מה קורה, איך את מדי פעם כזה, לא.
אני אני אני אז כן גם אונטיק בעצם זה בעצם מוביל אותי לרד פלג הבא שזה גורק קוד שאם את עובדת על גורק קוד ובמקרים מאוד קיצוניים יצאת עם האקס נשאר חברה שלך נשארת את האקס שוב אם זה בסדר מבחינתיים ביי
עדן (01:22:14.638)
כן, אם זה אקסטיק או משהו שלא ביג דיל, אז…
דברים יותר קטנים לי הייתה חברה שנשקע בחור שאמרתי בפירוש אני רוצה אותו ואני רוצה לשבת לידו ואז היא באה התיישבה לידו הלכה איתו לשורטים מסדה אותה אוקיי היו לי חברות שרעה אני לא חשבתי שזה היה את כדי כך ביג דיל ואז גל הוירה לי שזה ביג דיל והיא אמרה לה למה התמזמס איתו עם מידת שרעות רוצה אותו לא היה לה יותר מדי
מה עשית בסיטואציה?
עדן (01:22:38.158)
ואני חושבת שגם זה שונה קצת כשאת רוצה אותו ולא היה לכם כזה. בכל מקרה יכול להיות שיהיה זויה מכוונות.
לא, אבל אחותי הצהרתי זה, היא עזויה, היא עזויה, אז רואים שהיא עזויה יש לי מקרים פחות, יותר תחומופור שנגיד אמרתי על מישהו שהוא חתיך, החברה הזאת אמרה לי בואי אני אכיר ביניכם כאילו עשתה בינינו שידוח כזה ואז יצא איתו עכשיו, לא היה אכפת לי כי בכלל לא הסתדרנו כבר בשיחה של 5 דקות במסיבה
יו
עדן (01:23:03.822)
ינ, אבנתי זה לוזי.
ברור, אבל היא לא סיפרה לי שהם יוצאים רק אחרי שלושה חודשים וגם אז כאילו לא היה פה שום הודעה של נכון נעושה, רציתי להכיר לך זה עזוב לי בסוף אני יוצאת
לא מתאים. ועוד פעם זה קשור לכמה את הגלויים החברים שלך
תקשיבי, אנחנו… כאילו, היא בן אדם, כן, יותר סגור, אבל כאילו, גרור כעוד, פשוט כאילו…
לא, אבל מהראש לא צריך לעשות את זה בגדיל, שאומרת הייתי שאולה אלך לכם, ואנחנו מתחילים עכשיו. כן, אפילו לא בנית על הבניינים.
רעות (01:23:28.622)
מה אכפת לי אחותי? ממש לא אחותי, רק ראיתי אותו מקרוב וכבר אמרתי ביי. כאילו למה להסתיר את זה היה כזה מוזי?
בעצם ההסתרה גורמת לעוד יותר בעיה
עוד רד פלאג זה אנשים שמדברים ממש ממש רע על אחרים אבל רגע אני אסייג אני אחת הרכלנית אני אחת הרכלניות ואני אחת המתלוננות וכל זה אבל זה תמיד כאילו על אנשים רחוקים שאת רואה שעושים את זה על חברים טיפה יותר קרובים או שזה
או שנגיד אני ואת ואת פתאום תרחלי על אורטל אבל מהדברים רעים
כן, אז אתה תגידי אה, אז גם תגידה לא מתאים כאלה. בדיוק, בדיוק, אז זה באמת, תקשיבו, יש גבול, יש פעמים שאת אומרת שזה…
עדן (01:24:15.342)
גם בואו, כולם מודעים למגובלות שלהם וכאלה, אבל יש דברים שהם רעים ולא צריך להגיע לשם.
כן ממש לא להגיד לא צריך רע על זה ורד פלג אחרון מישהי שאומרת היום בגילנו ושלושים פלוס יש לי אני לא מסתדרת עם בנות יש לי יותר חברים בנים מאשר חברות בנות זה פיק
אני לא
חושבתי שהייתי צעירה שיש לי מלא ידידים, אבל היה לי מלא ידידים וגם בנות תלכי על המקרה הקיצוני של בנות כאלה שאת באמת רואה שהן לא מצליחות להסתדר עם נשים עוד כי הן חושבות שהן מקנים בהן השאלה כזה בחורה שיומרת אני יפה מדי ותמיד קינובי אז אני לא מסתדרת עם בנות אבל אני רואה אני רואה מלא כאלה גם בריאלתי
זה סתם מהפעל עצמה. וואלה, אני לא יצאה לי להכיר מישהי בגיל שלנו שיש לה רק חברים ואני לא מכירה.
רעות (01:25:05.07)
אני לא אוהבת גם אל תגידי את המשפט הזה שוב שאני הייתי צירה הייתי אומרת יש לי מלא ידידים בנים אבל אני הכי כאילו גרלס גרל אוקיי ותלמדי אז איך לפתח
כן. אני חושבת שיש גיל שזה סבבה להיות חברה רק של בנים, אבל באיזשהו שלב אתה מבין שהכוח הוא בנשים, אז…
כי דיוק, לא יודעת, אני פשוט, אני מאוד אפלטונית עם החברים שלי, אז לי מאוד קרא להיות חברת. רוב הבנות האלה זה תמיד כזה. כן. כי היה לך מלא חברות גם בנות, אבל יש את הבנות האלה שהן כזה, הן נוטות לבנים, כי הבנים האלה בסוף הם רוצים לזהן אותך. הם רוצים לזהן אותך ואת נהנית מעצום את לב הגברית.
בבית היה לי חברות בנות, בצבא היה יותר חבר.
רעות (01:25:46.67)
אז זה הרד פלאג האחרון יש עוד כמה קטנים שלא זכינו לדבר איתם, לא זכינו לדבר עליהם אבל אם יש לכם עוד רד פלאג או סיפורים מזויים על פרדות מחברות ספרו לנו איך היה לך פרק איך להיות חברה שלי אז?
אתה עונשיפור. אתה יודעת שאני לא חלפנית, מה עזות?
תביא לי תאי
רעות (01:26:10.702)
כן, כן, כן, נכון, נכון. אני ועדן אנחנו לא, אני לא אשכח, אנחנו לא טובות במילים, כן? לא. טוב. אז רק נזכיר, מי שרוצה לפגוש עוד את עדן חסרת הצנזורה, אתם יכולות לפגוש אותה בטראש טי וי, ואם מישהו רוצה, מי שרואה אותנו בוידאו, רואה את העיצוב של הבית, אז אני אשים פשוט לינק בטיעור של הפרק. כן, עדן, עיצוב כן.
ועוד תמיד.
טוב, תודה שהזנתן, ביי בנות! ביי!