אלה קנבסי חוזרת לפודקאסט עם זוגיות חדשה שהתחילה… באינסטגרם! בערך
האם הגענו לעודן באינסטגרם יחליף את טינדר? והאם זה אולי עדיף?
ומה אלה חושבת על לצאת עם גברים שמבוגרים ממנה בעשור שניים?
דיברנו על תקופת האני מון, על באד בויז ועל כאלה ש״נחמדים מדי״ (כמו כריסטוף מלאב אין בליינד שוודיה).
לאינסטגרם של אלה לחצו כאן.
רוצות לתמוך בפודקאסט ולהצטרף למועדון החסות- הבאד הביצ׳ז?
לתרומה חד פעמית לחצו על Support ולתרומה חודשית בעבור הטבות שוות לחצו על Membership
לעוד פרטים כנסו לאינסטה של בנות
או לאינסטגרם האישי שלי
אלה קנבסקי (00:00.046)
אז יש את תקופת הגדילה של הקשר שזה כל ההתחלה וההתאהבות וההכרות וזה ואז יש את השלב שכאילו גם העצים מגיעים אליו הפרי, שלב הפרי שבשלב הזה גם במערכות יחסים אנחנו רוצים להישאר שם הכי הרבה זמן אבל מה שקורה בסופו של דבר
הפרי נרקב. הוא בשל ואז הוא נרקב.
אי-די-וק ואז מגיעים לתקופת הרכבון שזו תקופה שכבר על קשר כאילו את יודעת שמשהו לא טוב ואת יכולה עדיין להציל אותו אבל
לשים אותו נגיד באוגה, עם הבריב כבר, הבנה נגמר בשלב. אין לכם ריבה. בדיוק, אוקיי.
אני ראות ואני המנחה שלכן ושלכם, אז ברוכים הבאים גם למאזינים שלנו. ווואו, אפשר שנייה לדבר על הפרק הקודם ועל הסטורי שהעליתי, על כמה מכן כפצתם למים. כתבתם ספרים, עשיתן הרצאות, פתחתם פודקסטים, תעשתם לחול, התגרשתם, התחתנתם, מה לא? ובאמת זה הודד אותי לזה שמעכשיו, כל יום שלישי תהיה לנו פינה של איך נקרא לזה, זה כתב צריך להיות כמו תאק או תיוסדיי, אבל זה לא קשור לקפיצה למים.
רעות (01:19.214)
אז אם יש פה קופירייטית מוצלחת, אז תעזרו לי לחשוב על שם לפינה. אז באמת, כל יום שלישי אני אפרגן למאזינות ולמאזינים המדהימים שכפסו על המים, וגם ספרו לי מה הייתן רוצות לעשות, אבל לא מעזדות, כאילו ממש הייתי רוצה לטוס לבד, ממש הייתי רוצה לכתוב ספר. ספרו לי גם את זה ואנחנו נעודד אתכן. כאילו אחת המאזינות כתבה שהיא לא מצליחה ללמוד לפסיכומטרי, אוקיי? אז אני יושבת עליה, שתלמד. אז בעצם לא רק הדברים שעשיתן, שנקעתן פעולה, אלא גם הדברים שהייתן רוצות לעשות.
והאמת שאחת התגובות שקיבלתי מכם, גם בהקשר לפרק, אבל גם בכללי, לפעמים אתם שוחות לי כזה, וואי, אבל איך את מספיקה הכל, איך אני עושה מלא דברים. אז אני חייבת להגיד שקודם כל, תמיד לזכור, הסורשאל מידיע זה לא המציאות, אבל כן, אני לא עכשיו אשכר להגיד אין לי איזושהי יכולת אספק שהיא מרשימה, היא כן מרשימה, אבל זה לא בגלל שאני עובדת נונסטופ, ממש לא. וגם הבנות שהייתי בקבוצה של הטרש טיווי, יודעות שאני רואה יותר טלוויזיה מכולן.
והתחלתי לחשוב, אולי זה באמת הסוד, להספק, מה שנקרא, כי באמת לכל אחד הסתם, חלקנו על ריטלין, והסם שלי זה טלוויזיה, וזו התמכות מגיל מאוד מאוד צעיר, זה בעצם איזושהי הבחנה שהיא ההפך מהפרעות קשב. זאת אומרת, אני חייב את טלוויזיה ברקע. זה כמו מוזיקה, זה כמו רעש לבן כזה, זה גורם לי להתמקד. אני יודעת, זה לא הגיוני, אני יודעת. וכמובן שאם כבר טלוויזיה, אסטראז' טבעי, לחבות את הראש, אוקיי? ואמרתי כאילו, באמת, למה אני ככה?
אז אמרתי, טוב, אני אחפש באינטרנט, ואתם לא מבינות, תקשיבו. מצאתי מאמר שמוכיח כמה זה חשוב לראות טלוויזיה וכמה זה עוזר בעצם להקשיב את המטרות. אוקיי? ואמרתי, אני חייבת להביא קצת מהמאמר, אז במאמר היה כתוב, ואני מצטטת, במחקר דאבל בליינד שנעשה ב-2018, בו נבדקו מעל לשמונה מאות מטופלים, הקבוצה שצפתה בטלוויזיה לפחות שעתיים, בסוגריים.
תוכניות עם תכנים שלא דורשים עכשיוה מעמיקה, ראו נספך שתיים, סגור סוגריים, גילתה, כאילו הקבוצה הזאת, הקבוצה הזאת גילתה, יכולות ריכוז מדהימות במשימות כמו, בלה, בלה, בלה. ואז בעמודים הבאים הם נותנים כאילו דוגמאות של נשים שראו ככה וככה שעות, ואז בעקבות זה פתחו עסקים וילדו ילדים וטיפחו זוגיות ו… ולא. כאילו לא באמת, יש סתומות, אין באמת כזה מאמר, אבל…
רעות (03:46.03)
אבל איזה כיפים היה, נכון? כאילו אתם מכירות את זה שיש לכם תיאוריה לגבי עצמכן ואתם אומרות יום, מעניין אם עוד אנשים ככה ואז כאילו זה איזשהו משהו אוניברסלי ואז אולי באמת זה גם מוכח, נכון? וואי אלוהים, זה כמו התיאוריה שהייתה לי שאם יש לך פיפי אז את גומרת יותר מהר וכל מה שהייתי מדברת על זה עם בנות כולם אמרו לי לא, זה שטויות דווקא שיש לי פיפי אני לא אגמור, אני אהיה בלחץ שיצא לי פיפי
שתמיד זה כאילו מצחיק אותי, מה אתם ילדות, אתם לא יכולות לשלוט על השטע שלכם. מזיל לי לחץ שיצא לי פיפי בסקס. בקיצור, אתם יודעים, זה גם לא, זה לא תחור, בקיצור, ואז אפרת זיב, אורחת יקירת הפודקאסט, מה שנקרא, העלתה סטורי, ובאמת חצי מהבנות שם כתבו, או לא חצי, לא זוכרת כמה אחוזים, אם אתם רוצים, אני אמציא לכם עוד מספר, בקיצור, היה שם, נגיד, לא יודעת, מ-40 אחוז מהבנות בסקר שלה.
שאמרו שכן, שפיפי כאילו כן עוזר לאורגזמה, ועד אז תחשבו שאני הסתובבתי בעולם עם התיאוריה הזאת וכולם מפריחות, כל מי שאני מדברת את המפריחה, והנה, הנה, בגלל סטוריה אחד הבנתי שזה לא רק אני. אז יכול להיות שגם אתם תגידו לי שאתם חורות טלוויזיה, וכן, הייתי חייבת להסביר שאני צוחקת, כי אחרי כל הסגה שהיה עם הסיפור על טונה…
ועל זה שהוא כתבת שיר סערה על התקופת יובש שלי, בעצם על הפות שלי ועל הרגשות שלה, הייתי חייבת להעביר שזו בדיחה, אחרי שאחת החברות שלי כבר התחילה לספר במשרד שהשיר נכתב עליי, כן, כן. מי שלא זוכרת במה מדובר, תחזרי לפרקים האחרונים של עונה שתיים דחוף, אוקיי?
אבל אוקיי, עכשיו ברצינו, די, כאילו באמת, מחמילי שאתם מאוד מתרשמות מהיכולת הספק שלי, אוקיי? אבל אני כן אגיד, תפסיקו להסתכל על מה אחרים עושים, תפסיקו להשוות, והכי חשוב, די לדבר על מה אתן לא מספיקות. בואו נדבר על מה שאתן כן מספיקות, אוקיי? מבחינתי, כל יום שעברתי בלי לעשות שנץ, זה יום כאילו מדהים, כאילו וואו, אתם לא מבינים, כאילו, הייתי אשכרה ערה במהלך שעות היום, זה מטורף, אוקיי?
רעות (05:59.438)
אבל האמת שגם מצד שני, כל יום שבו כן הצלחתי לעשות שנץ, זה גם איזה ניצחון. אתם מבינות? כי כאילו, איזה יום היה לי, אפילו דפקתי שנץ, אתם מבינות? אז הנה, מה שאני אומרת בעצם, שגם אם עשית שנץ וגם אם לא, בואו נסתכל על הבריי צייד, כן? זה יום מוצלח, גם אם מספקת, גם אם לא, אוקיי? ובאמת, זה לא משנה. מה שתעשו, אתן Wonder Woman, והנה, זה הסטגווי שלי, Speaking of Wonder Woman.
אז פורים, כן. בהשנה באמת כאילו, אין לאף אחד באמת חשק לחגור, כן? ועלו שאלות כזה, לצאת בפורים, לא לצאת, גם כי יצאו וגם כי מפחדים. בואו, זה מפחיד. ואין באמת שובה נכונה לשאלות האלה, אבל אני יודעת שאני לא רציתי לחיות בטרור, כאילו לא רציתי להישאר בבית, כי הם קבעו שאני אשאר בבית, אתן מבינות? ויכול להיות שאני סתומה וכאילו, למה את לוקחת סיכונים מיותרים? אבל לא יודעת, כאילו לא רציתי, רציתי לעשות להם דווקא.
מי אתם שתעיימו עליי בטרור ובגללכם אני אשאר בבית, אתם מבינות? לא יודעת אולי באמת, באתי תחושת הכנה כבר לא יודעת או שבגלל המלחמה הזאת יותר דחוף לי כזה, more than ever לחיות, אני רוצה לחיות, אוקיי במיוחד שבחודשים האחרונים הרגשתי כזה אתם יודעת, כלואה בבית, עובדת כל היום אין לי אפליקציות, אין לי פרטוטים אני כאילו… המקסימום שלי זה לצאת לבית קפה ולדבר עם איזה אמריקאי אחד שם שכל פעם שאני מדברת איתו הוא כזה…
מקווץ כזה את הגבות, יש לו טיקים כאלה, אתם מבינות? וואי, לא, הם משמור. בקיצור, so I'll skip to the end, אבל לא באמת, כי כמובן, מי אני יהיה אם אני פשוט אד אל אג לסוף ולא אלא אתכם בפרטים מיותרים? לא, אבל לא באמת. אז לא, לא. אז בעצם אתמול יצאתי למסיבת בית עם חברה ברזילייט, וממש לפני שההרגליים שלי קורסות.
תחת המגפונים של אבא שתי, שהיה להם עקבים, כמה דקות אחרי שכבר התחילו לזרום ישראלים ואמריקאים למסיבה, פתאום אני שומעת מכל עבר כזה, Where are you from? כן? אז אמרתי, די, די, מציתי, ליליאנה בואי נזוז, אבל אז פתאום היה שיר טוב, ואני באמת, תקשיבו, אתם שמות לי מוזיקה ברזילאית, עקבים, לא עקבים, אני אשאר עד הזריחה, באמת. אבל כאילו הייתי כבר אתם יודעות, שיר אחד גרוע, and I'm out of here,
רעות (08:18.062)
ואז התחלנו לדבר עם איזה ברזילאי והוא אומר לי שיש לו חבר ושהוא רוצה לדבר איתי אמרתי לו טוב אחי אני כאילו עוד מעט הולכת אבל מי זה כאילו תצביע עליו מה אתה אומר לי יש מישהו אני רוצה לראות מי זה אז אמרתי לו כזה מה התחפושת שלו והוא אומר לי שזה כזה מסכה שמסתירה חצי מהפנים וכאילו די נשמה זה תחפושת לא טובה כאילו אולי כן אם מישהי שותה ממש הרבה אבל אם אתה חצי מהפנים שלך מוזתרות אין דרך לדעת אם אתה חתיך או מזעזע
עזבו,
וזה להתנשק ואתי יכול להגיד היו כתב פה את סרמן ושכבתי איתו, אוקיי? אז גם בפורטוגזית ואז אני אומרת לו, רגע, בן כמה אתה בכלל? הוא בן 25! בן 25! אני רק מזכירה בנות, אני בן 34, הוא ידע שאני בן 34 ואני יודעת עכשיו שעברית את אומרת, אבל מה אכפת לך? סתם איתה פה, הוא ברזילאי ואני רק שניה אבטח סוגריים ואני אזכיר אני בחיים לא הייתי עם ברזילאי
ואני יודעת שמרית זה לא הגיוני, הרי הייתי בברזיל חמש פעמים, חייתי שם חמישה חודשים, מה נסגר איתי, אני יודעת. אבל אני רק רוצה להזכיר לכם, שרק בגיל 26-7 כשחייתי בברזיל, רק אז דברתי את השינוי הזה, מלספור את האנשים שאני שוכבת איתם, כן כן, אני הייתי סופרת את האנשים שאני שוכבת איתם, וכמובן, תוך כדי שאני שוקלת אם להיות איתם, אני שומעת את הקול של אמי היקרה, בתת תמודה, אומרת לי, את בת של מלך.
את שנולדת במתן תורה, בלה, בלה, בלה, אל תעשי אותו, אל תעשי אותו, אתם מבינות? אז בהחלט היה פה, חוץ שינוי, כן? והרבה מזה היה באמת בזכות סופיה, חברתי הארגנטיני, ציפרתי עליה בעבר, היא הבחורה היחידה שהייתי בחיים, שבאמת לא שמה זין על העולם, ורק אז התחלתי לעשות מה שבא לי ואת מי שבא לי, ובואו, היה לי ביטחון עצמי, גם נראיתי טוב, אבל לא חשבתי שאני הכי כוסית בעולם, ולא הבנתי איך המוח הגברי עובד באמת כאילו.
רעות (10:38.414)
כאילו בכל הקשור לסקס, לאו דווקא עכשיו מערכות יחסים. כאילו לא הבנתי את הדבר המאוד פשוט הזה, שגם הרבה ידידים ניסו תמיד להסביר לי, שמבחינתם את רוקדת במועדון עם איזה אוטפיט אורס, את נראית סבבה והכל, זהו, זה מספיק להם. כאילו הם ירצו לשקב איתך. אם ההצעה is on the table, הם יקרו את ההצעה, אוקיי? את לא צריכה to force the hand. את לא צריכה כזה הסנדק, I'll make you an offer, you cannot refuse, אוקיי? אם תשקב איתי, בלה בלה בלה. לא.
זהו, וכל הזמן חברים שאומרים לי את זה. בקיצור, אז רק אז התחלתי להבין איך זה עובד, והייתי יוצאת שם על מסיבות, וראיתי מישהו שם באחת המסיבות שהוא באמת, כמו הכוכבים הברזיליים של הסדרות שהייתי רואה שלה, תן על הובלות, מין פאולו כזה או צ'יאגו, איי, צ'יאגו כזה, שגר בלבלון כזה, וכשהוא יוצא מהמים הוא כזה מנהר את השיער שלו, והוא לובש את הקנגה, את הבגדים השחור של הברזיליים, וואי, וואי, וואי, אוף.
נהיה לי חם. בקיצור כך הוא נראה בחור במועדון בברזיל. אני לא אשכח את זה, הוא לבש כזאת מקופטרת חלט? אה, גאד'אמט, כמה אני אוהבת בנים עם מקופטרות חלט. וכן, עלי יודעת עכשיו, תוך כדי שאני כותבת ומקליטה לכן את האינטרו הזה, אני מבינה שבפרק עם כרמל נצר, ציינתי שאימא שלי לובשת כל היום מקופטרות חלט. אז כן, שמרית, עשית פה את הקפיצה הנכונה למסקנה.
שאולי
אבל באמת לא דעתי איפה לקבור את עצמי, רציתי כאילו למות. אבל תוך דקה הוא פשוט ניגש, התחיל לדבר איתי, תוך חמש דקות כבר התמזמזנו על הרחבה, אוקיי? ותוך עשר דקות הבן אדם ניסה לתפוס לי את התחת, בוחה, לפנגר אותי, כי אני לבשתי חצאית מיני, גזרת A, אוקיי? אם מישהי לא ידעת, זה כמו החצאיות האלה של בריטים, היא hit me baby one more time, כן?
רעות (12:59.182)
אז אני הייתי עם חצאית כזאת, אבל לא כזאת של סקולגור, חצאית אור שחורה כזאת, סקסית, כן? אני אשים לכם תמונה ב… אני עלה לכם, אני עלה לכם תמונה לאינסטגרם, ולא הייתה לי אם זה שום בעיה, כן? נתת תפוס, אני תפוס, תהנה, נשמה, אבל כמובן כמובן ש… היי היי היי! שהייתי במחזור, ואני לא שמה טמפונים, אוקיי? אז אני אשכרה, יצאתי עם חצאית כזאת, לוס כזאת, עם…
פד. כן כן, לא תחתונית, עם פד, אוקיי? והבן אדם מתחיל לגעת שם, בנות. אז אני כמובן, אין, הייתי צריכה לברוח הביתה, כן? ובואו, לברזילה הם לא באמת אכפת, כן? אבל אני רק התחלתי את השינוי, אז היה אכפת לי, ובואו, עדיין אכפת לי, כן? אז אתן רואות, הנה, הבחור הברזילאי הראשון שהתפספז, ובאמת הצעתי לו להיפרגש יום אחרי, כי כבר הייתי כזה בסוף.
אבל הוא לא רצה לראות אותי כי אין מה לעשות, הוא חרמן כאן ועכשיו ואני לא הייתי זמינה אז ביי, אני מבינה אותו לחלוטין גם אם אני רוצה את זה כאן ועכשיו ולא מקבלת את זה יכול להיות שיום מחרת, כבר לא בא לי אתם מבינות? בקיצור, אז זה היה הברזילאיה הראשון וכולכן זוכרות את הסיפור על הברזילאיה האחרון, יום לפני המלחמה מי שרוצה שתחזור לפרקי מלחמה, לפרק הראשון אם אני לא טועה היה חתיך, היה מדהים, אוקיי? ולמה לא שכבתי איתו? כי אני סתומה
אבל גם
שים על היד, תחמי לי, ענערף, כאילו תן לי להבין שאתה בכיוון שלי. ואל תדבר כל הדייט על זה שאתה הולך עם חבר שלך למסיבה אחר כך, ואז פתאום שנגמר הדייט, אתה מבקש ממני נשיקה, ותופס אותי בזרועות שלך, ומעלה אותי על המדרכה כדי שאני אגיע אליך, ואתה אוכז אותי, כאילו אני איזה אנתונאלה, ואתה גוסטבו ברמודס. רגע, רגע, אחי, כאילו הייתה נשיקה מדהימה, אבל אני הייתי עסוקה בלהתנשק, אני לא הספקתי שניה.
רעות (15:21.134)
לעשות את השיקולים של בעד ונגד ואני יודעת מה אתם אומרות, היא הסתומה פשוט היא זרמי אבל די, נו לא הבנתן שאני לא זורמת ובאמת באמת שהבית היה זוואה וכאילו היה דייט ארוך, הוא שטע שלוש בירות ואני שתיתי לימונדה אחת וכל הדייט לא קיבלתי סימן אחד ואז כשאני בא להגיד לו ביי, מבקש ממני נשיקה נו באמת, מי מבין אתכם? באמת בקיצור, וכל הסיפור הזה מובילו אותנו לאתמול
למסיבה שאני נכנסת אליה בלי חותמת של ברזילאי בדרכון, כן. והנה, אתמול אתם אומרות, הייתה פה הזדמנות. ואני יכולה להגיד, עם אולה אנסטי, שהייתי לוקחת את ההזדמנות, אם הוא היה חתיך מספיק, כי אני מזכירה פה לכולכן, שכל התנגדות שעולה לראש, תמיד יש לה כוכבית, easy hard enough. זה כמו שאומרים, הוא סבבה והכל, אבל הוא שם נעלי ספורטים ג'ינס, אוקיי? אז זה הגרסה הפוכה.
כאן זה, הוא שם נעלי ספורט עם ג'ינס, אבל הוא חתיך מוות. כל התנגדות נמחקת מהראש, אוקיי? אז כן, כן התמזמזתי עם הברזילאי, שזה היה כזה ממש ריפרשינג, כי it's been a while, כן. אבל לא רציתי להמשיך איתו הלאה, כי טוב, כאילו יש מגוון סיבות, ו… טוב, אתם יודעות מה שכנעתן אותי, אני אפרט. אני אתן לכן את כל הגורמים. אז גורם מספר אחד, התירוץ הידוע, הבית שלי היה מבולגן מוות, וכן, תשפטו אותי, תגור אתן 20 שנים עם מחולת ניקיון.
ונראה איך אתן חיות אחר כך, סבבה? אבל שוב, אם הוא היה חתיך מספיק, זה לא היה משנה, יפה מאוד. גורם מספר שתיים, תקראו לזה אוברטינקינג, אבל אני לא קיבלתי ממנו הרגשה, בסיסית, שהוא רוצה אותי. כאילו, הוא רצה אותי, אבל אני רציתי לקבל הרגשה שאתה רוצה אותי כי אני שווה, ולא רק כי יש לי דופק. מכירות הרגשה הזאת?
כאילו אין מה לעשות, זה מסיבה, גם אנחנו ככה, נגיד אתם רואות חמישה חתיכים במסיבה, ואתם אומרות, וואלה, I'll have either one, אוקיי? אחד מהם שיתחיל איתי, אני אסרום עליו, סבבה? זה קורה לשנינו. אבל זה קצת מוריד לי. ורגע, לפני שתצלבו אותי, כמובן זה לא רק זה, הנה מגיע גורם מספר 3, איך שהוא פתאום דיבר איתי על זה שבחיים לא הייתי עם ברזילאי, שוב, הוא לא אמר הייתי שכבת, הוא אמר את המילה הוקינג אפ בפורטוגזית.
רעות (17:40.334)
וזה בסדר לשאול, אין לי בעיה, אנחנו במסיבה ואנחנו באווירה מינית, סבבה? אני פשוט אונה שלא וזהו. אבל אל תתחיל להתעמק ולהגיד לי שוואי, אני תעש לעוד שבוע לברזיל לחודשיים, אם אני לא הוקינג אפ, וואי וואי, אני מת, מה פתאום? כאילו, למי אכפת מה אתה הולך לעשות בברזיל עוד שבוע? לא אכפת לי, אתמי אתה מזהן שם, אוקיי? זה לא רלוונטי לדיון. כאילו, אל תבר איתי על העתיד, אל תבר איתי על העבר.
אוקיי? שזה גם מקשר אותי לגרום מספר ארבע, הוא דיבר עברית, הוא דיבר עברית טוב, לא טוב מספיק, וזה הקישור פה לעבר, כי מה זה הזכיר לעברית שלו? בוא נראה מי יודעת. את שרמה! נכון, מאוד שמרית! שאגב, זה מדהים איך דיוויד בגאדבי, אבל שרמה שרת אותי יותר מכולם. מדהים, מדהים, מדהים. כאילו, הוא היה שמונה שנים בארץ, והוא היה מדבר עברית בכוונה כזה עם סלן, כדי להראות שהוא יודע, ואני מבינה.
גם כל הברזילאים במסיבה הזאת היו יכולים להגיד כן, אבל גם את לא דוברת פורטוגזית, מה, גם הוא שומע אותך מדברת שפה שהיא לא שלך ולכל אלה שאומרים את זה אני אגיד נשמה הפורטוגזית שלי יותר טובה מהעברית שלך Any day, son, אוקיי? אז בואו ומפה נעבור לגורם החמישי והסופי שלא באמת השפיע על השיפודת שלי, אבל אני מרגישת סורך מבחינה מוסרית להגיד אותו הגורם הזה היה שאמרתי לעצמי כאילו ראות, די להחתים את הדרכון כאילו די, זה לא פוקימון
תפסיקי לאסוף לך פיקצ'וים מכל העולם, לכדור האדום לבן הזה. זה לא יפה. למרות שבאותה נשימה, אני אגיד שלבחור הזה, לא נוי באמת היה אכפת אם הייתי אוספת אותו כמו איזה פיקצ'ו. סבבה? אז הנה, זהו. אלה כל הסיבות, לא כל הסיבות ללמה אין לי עדיין ברזילאי בדרכון, לא, לא דווקא. אלה ההוכחות שאני לא הבן אדם בריא בנפשו. אוקיי? אבל מישהו אמר שאני כן. סבבה? ואני רק אזכיר שהביטשס, שבקלוסט פרנדס, קיבלו תמונה שלו.
וזה עלה לי שאלה, אולי אני צריכה לעשות שאלון כזה של לזרום על הבחור או לא? כי עוד שבוע הותס לברזיל אז time is ticking אבל די נו נראה לכם שאני כזאת מוגזמת כאילו אני כן אני כן ובואו אתם באמת קבוצת מקרוד מדהימה אבל לא לא לא די די די לא די שמרית אני אשלח לך בפרטי סבבה אני אשלח לך את התמונה שלו
רעות (19:57.294)
ברוכה השווה לאלה קנבסקי
שחקנית, סטנדאפיסטיס, יוצרת תוכן, עורכת… עורכת… עורכת עבר כבר של הפורטקאסט, תגיע אלינו בימי המלחמה. אז את בעצם עכשיו עושה אצלנו מילויים.
בדיוק. אני הזדקיתי ועכשיו עוד פעם באתי לקחת את הנשק.
יפה, יפה, והיום יש לנו פרק מיוחד בשביל כן בסופו הולכות להיות פה, הדברים שאני מקווה שהכנסו לפנטיאון זה ממש זה הוק כזה, כן תישארו עד הסוף אז בואי ניתן אבל תאימה מההוק תאימה מההוק, אני אגיד לך תיאוריית דייטינג שכמובן מצאתי איפה, באיזה ספר? ספר אינסטגרם או טיק טוק? שמעתי על מחקר, איפה שמעת על המחקר הזה? קראת איזה מאמר? איפה קראת אותו? בטיק טוק
הכי טוב זה שלא יודעים מה
אלה קנבסקי (20:43.534)
בוודאי, מהיידעים עוד נעים.
אלה קנבסקי (20:50.542)
לגמרי, אבל ככה כולם צוחקים מהמדע.
ואם זה נכון זה יהיה ויראלי, סתם לא, אם זה מובנה זה יהיה ויראלי. אז מי שאמרה שהיא גם, היא שמעת את זה על איפה שהוא, על תיאוריה דייטים, והיא אמרה, נשים שהם מתחילות דייטים, הן מתחילות ממאה, וגברים מתחילים מאפס. ואז תוך כדי הדייטים, הנשים יורדות ממאה, פתאום מורידים להם מלא מלא דברים, והגברים מתחילים מאפס, לא יודע, נראה, בואו נראה, איך היא, ואז עולה להם עד שהם מגיעים למאה, אוקיי? עכשיו נתתי לכם את ההוק הזה, בואי נתחיל וזה יגיע בהמשך.
אבל לפני כן אנחנו רק רוצות קצת לתת עיתכון למאזינות שהזינו מימי המלחמה במלחמה סיפרת לנו שאת היית בזוגיות שאת לא סגורה
אני אוהבת שתעבירים פה, ישר לז'וס.
נקפוץ למים, אין צורך בגדים, לא להוריד את הפגדים, רק לשים את האייפון בצד, קפצנו. מה קורה, מה שלומך בימים האלה?
אלה קנבסקי (21:40.078)
טוב, בנות
לא, לא, זה שלא מתרגרת. כן, אז אני באמת, פעם שעברן דיברנו על זה, שאני יוצאת עם מישהו שהוא מורה למוזיקה, ושהבית שלו היה לא נקי וירד לי ממנו.
כן כן
כן, ומאז כבר יש להתפתחויות חדשות, בערך… אני לא מאמינה, פעם תמיד הייתי בטוחה שהיא לוקח לי איזו שנה לעבור בין משהו למשהו. זה כבר קצת היה סימולטנית, כאילו, זרקתי אותו יומיים אחרי שהכרתי את הבחור שעכשיו אני יוצאת איתו חשיים.
או מייגוד יש לנו פה יש לנו פה נטיבים מצטלבים אני רואה אני לא יודעת אם אני מחשיבה את זה אבל כן
אלה קנבסקי (22:21.23)
קצת איתו תלמוד.
לא כי כבר ידעתי שאני צריכה לזרוק את האור רק לא ממש ידעתי את זה ברמה המודדת
כל כך. כן, כן, ובוא נגיד אבל לפני כן כאילו היה לך רווקות כאילו כאלה שיגידו ולא הייתה טוב באמת בזוגיות עם הבחור הזה הרבה זמן עם ההומורה
לא, עם המורה זה לא היה זוגיות, יצאנו שש פעמים.
בדיוק, כן, זהו, כי אני לא רוצה שעכשיו יגידו… שבייאל… בתילביב זה סוג של זוגיות, אני פשוט תמיד כזה שומעת את ההיילרס בראש שלי כזה, אומרות, אולי כדאי שכאילו בין זוגיות לזוגיות, תהי קצת לבד עם עצמך ותכיר עצמך, שים עם הרב בבג'יינה ותגידי לה, הפות שלי יקרה. מה את חושבת עכשיו שנפרדתי מההוא?
אלה קנבסקי (22:41.134)
ימנו זה כבר סוג של זוגיות אבל
אלה קנבסקי (22:59.118)
לגמרי אגב קראתי ספר של ניסי ממון שאני ממליצה לקרוא אותו כן מתנת הזוגיות הטובה זה ספר אדום חדש יחסית שהוא עוצים
אוהבתי שאמרת את הצבע האם את חשבת בעצם כאילו את אומרת הוא יתאים לך בול פה בדיוק למי שלא רואה או בד, כמה מיני כזה לא יודעת ככה הריפוטרי כזה למי שבורדל מי שלא רואה אני מצביעה על הספריית ספרים שלי שהיא כאילו אך את צריך ככה ראיתי בנאטפליקס שמסדרים את יודעת אני לא אוקיי אז מה הספר הזה על מה מדבר
מסודרת לפי גווני
נראה פינטרסט ממש
אז בעיקרון אני לא מתחברת לכל מה שכתוב בספר, אבל יש שם כל מיני דברים ממש נחמדים על סוגי אישויות, בזוגיות וכאלה, והוא כן מדבר שם על תהליך של כאילו, לכל דבר בחיים כמו גם לזרע בטבע ומערכות יחסים, שזה מתחיל מניצן, מנוויתה, התחלה של קשר.
רעות (23:58.702)
אני נכנסת פה למוד ממש…
כן, אוקיי. בעצם הבאת היום, הומכית את הזן ולא הומכית…
בקלאות בעצם בקלאות באנלוגיות שלה
לא רגע תהיתי, תשאריתי. ואז יש את תקופת הגדילה של הקשר, שזה כל ההתחלה וההתאהבות וההכירות וזה. ואז יש את השלב שכאילו גם העצים מגיעים אליו הפרי, שלב הפרי. שבשלב הזה גם במערכות יחסים אנחנו רוצים להישאר שם הכי הרבה זמן. אבל מה שקורה בסופו של דבר… יש את תקופת… בדיוק ואז מגיעים לתקופת הריכבון, שזו התקופה שכבר הקשר, כאילו את יודעת שמשהו לא טוב ואת יכולה עדיין להציל אותו, אבל…
הוא בשל ואז הוא נרקע
אלה קנבסקי (24:36.878)
אבל אם התקופת רכבוני רבה מדי זה מגיע למאבק
אוגה, נגיד. הפריב כבר, הבנהל כבר פשוט ריבה. ביטיוק, אוקיי. קצת דטרמיניסטית, אומרת, כאילו, אם זה מעגל החיים של הזירון והפריב הזה, כאילו, כל רגע, כל קשר מיועד לריקוון, נכון. ולפעמים האוגה, לא תצא…
ריבת חבושים ואז
אלה קנבסקי (24:56.91)
אבל מתישהו כן כל קשר מיועד לריכבון ומבט לפחות של אחד הצדדים מישהו אמור למות בסוף
ויש פירות שהן יותר פשלים ויש כאלה שנשארים בו יותר
נכון? יפה, אהבתי את האנלוגיה. ואז קבלית, זה אחרי תקופת המוות, השלב השישי והאחרון במעגל הזה, זה שלב שהוא קורא לו תקופת ההכסון, שזה בדיוק השלב שהזרה מתחבא מתחת לאדמה. אנחנו במעגל, כן, זה מחזורי כמובן. זה מחזורי, כן, הכול מחזורי. אז כאילו, הזרה לפני שהוא נובץ שוב.
צריך לעבור תקופה של איכסון באדמה, לאכול גלידה שם, להיות מכוער באמת וכאילו להכיר את…
כן, נשים את המרה בפוט. אז את אומרת, אגב, אני צוחקת, צוחקת, אבל אני ממש ממליצה לעשות את זה, אבל…
אלה קנבסקי (25:42.862)
אבל באמת אני חושבת שזה דבר שצריך לעבור דרכו, כאילו איזשהו שלב פשוט… מהרחות יחסים. אצליך זה לא היה… בדיוק, אבל אצלי קצת, בגלל שהצלית תקופת הרכבון כבר הייתה הרבה בקשר, אז הייתי כבר מאוד מוכנה, כשהקשר נגמר, הייתי כבר מאוד מוכנה ובשאלה.
כן, אני אגיד שאני תמיד אומרת שבתקופת עבל שלי, על אחד הקשרים שלי, היה החצי שנה האחרונה בקשר, כאילו זה היה, או כמה חודשים האחרונים זה היה עבל, חברה שלי שהתגרשה, מתי שהיא כבר התגרשה, כבר היא הייתה מוכנה לצאת לעולם. היא כבר בסוף הקשר, החצי שנה שהובילה לפרידה, הייתה כל כך רעה, את כבר עוברת את העבל.
בדיוק, אז זה מאוד אלוהי ויש כאלה, נגיד עכשיו יש לי חברה שהיא הייתה בזוגיות מאוד מאוד ארוכה, מאוד ארוכה, כאילו מדברת אחר כזה 13 שנים, חתונה, ונפרדו ולוקח לה זמן.
וכשתתקח את הזמן הזה, את אומרת, מתחת במצב איכסון.
היא במצב יחסון אבל כבר כזה מעל שנה נראה לי והיא גם אוכלת על עצמא סרט ואני אומרת לה בסנאר תקחי את הזמן, כן היא לא נהנית אבל היא לא מצליחה להנות מה שלב הזה ואני מבינה אותה
רעות (26:47.342)
אם אני ממליצה על אפליקציות בקטרה לפעמים כדי להעלות לך קצת את זה כי באפליקציות בטינדר בחודש הראשון רוב הסיכויים בשבוע הראשון שאתה קבלים מלא לייקים נכון אז אולי כן צריך את זה שלא תעשה עם זה כלום נטו להרמת הרוב
חון
נראה לי גם עשיתה קצת כזה, אבל זה גם נראה לי דברים יותר עמוקים, כאילו שכזה… לא יודעת, דברים…
לא, אז צריך את השלב בכסון, באלימא את מעברת השלב בכסון, כאילו, את אומרת מתחת לזה ומתחבטה, אבל לפעמים את מציצה, עושה סקסים איזה חתיך וחוזרת.
זהו, אז אני אומרת גם, לא להתעכה בשלב הזה יותר מדי, כי זה שלב גם שיכול להיות גם נוח להתעכה בו. גם אני הייתי תקועה בו איזה… לא תקועה, הייתי צריכה הזמן הזה. כן, את כאילו כבר… זה כמו שכזה נפרדתי מהחבר' שלי אז-אז, ואז נכנסתי לאיזה שנה וחודשיים שלא עשיתי סקס בכלל, יצאתי לאיזה ארבע דייטים בשנה הזאת, שזה לא הרבה תכלס, וכאילו… והתחלתי להשמין ממש. וזה גם איזשהו כאילו נראה לי מנגנון, גם קצת הגנה כזה של…
אלה קנבסקי (27:43.822)
או כאילו לא יודעת, זה הרבה ביחד, גם, טוב, אני כבר שמינה אז אני אוכל עוד יום כבר, אני כבר אהיה עד הסוף כאילו בתחתית, וזה גם איזושהי שכבת הגנה כזאת, כאילו, את לא רוצה כרגליות עם בנים, את צריכה את הזמן הזה לעצמך.
לא רק הייתם יודעות שזה לא משנה איזה משקל אתם ובנים הלכו על זה
אחת משמעית אני אומרת שזה הרבה בראש שלנו הקטע של המשקל גם בתקופה הזאת היא שישה נכון בגלל זה את גם נראית לעצמך שאת פחות סקסית ממש היית פעם ואת מתבסת שיש מעט אז את פתאום חושבת שאף אחד לא ירצה ואז את לא יוצאת ואז את
זהו ואז את בעצם זה יותר מהשמנה אני חושבת מתי שהתקועה במצב הזה שאת רק מביעת את עצמך למטה למטה מכוחות עצמך כן זה יותר מה שאת משדרת בדיוק כאילו אף איך אם מישהו לא בא ומתחיל איתך בבר זה לא בגלל שהתעלה תסרקיל הוא לא מכיר אותך יותר אזה זה בגלל שאת משדרת
בגלל שאת משדרת וזה מה שאני גם כל הזמן אומרת לחברה הזאת שלי כי היא אומרת לי דברים ממש קשים בתקופה הזאת, אני לא מאמינה שאני אמצא משהו יותר טוב מזה
רעות (28:38.542)
רואה, באה לי להאף לקפה ולהגיד לה, את חיה בסרט נקרא לה ניצן, ניצן את חיה בסרט, mark my words זה רק מפה זה all the way up, all the way up אני אומרת לך סקס כזה בחיים לא היה לך, את לא יודעת מה יהיה לך אני, לפעמים אני אומרת כאילו בגלל זה פרדות זה טוב כי אחרי פרדה אחת, כשאת רואה שהתגברת את כמה שכואב לך וכמה שהיה קשה לי באחרון נגיד
אבל היא באמת מאמינה
אלה קנבסקי (28:50.67)
ניצן שמעט
רעות (29:06.67)
ידעתי שיקח לי כמה חודשים, אבל גם מזה אני יצא. כי זה, אמרנו, מעגל החיים, זה הלופ. זה בדיוק…
פרימה תשבייה בשל, ורוכמי כאילו לא לחשוב שזהו. את עכשיו איבדת את החיים שלך כל הזמן להאמין שהחיים ממשיכים, הרי לא יכול להיות שאת לא תהי יותר עם גברים, לא יכול להיות.
ואני חושבתי הכי טוב במצב הזה זה איזושהי נקטת פעולה. לעשות איזשהו משהו, להיות אקטיבי, גם אם זה יאללה, אני נרשמת לאפליקציות, אני לא רוצה, לא תומדת. אני יוצאת להרחיק את עצמי לעשות דברים.
ממש אבל כמו גם מה שאמא שלי אומרת לפעמים בן אדם לא עושה כלום עד שהוא לא מבין שהוא סובל כאילו כנראה היא לא סבלה מספיק
כן, תגיעי לתחתית. אני לגמרי בעד להגיע לתחתית ומשם פתאום להגיע… בדיוק. אז רגע, איך הגענו לזה בכלל?
אלה קנבסקי (29:51.918)
רוצה לקראת את השליח מהרצפה
על זה שכאילו התחלת לבקר אותי שאני לא חכיתי מספיק זמן.
אני אמרתי, ההייטריות, יגידו, בין נערכת יחסים ונערכת יחסים, את צריכה להיות לבד. יש לי חברה שאחרי גירושים, היא אמרה, לא, אבל אני בחיים אלה הייתי צריכה להיות לבד. ואמרתי, אחותי, ואני אגיד את זה גם על הספר, אני אוהבת את הנוסחות האלה, אני אוהבת חמש שפות אהבה, אני אוהבת, יש אחת בארצות הברית שדוברת על צבעי אורה, אילה. צבעי אילה שלך. ברור, אבל אני אומרת לכם כמה שאני אוהבת את זה, זה קרא את זה אותי. כן, הכל…
זה שטויות, אין חוקים. ברור. ואם את מרגישה שאני פעם אחת מישהי באה לקנות בגדים, והיא אמרה לי שהיא קונה את זה לערך דבש, שהיא מתחתנת עם מישהו, שהיא הייתה הדייט הראשון שלו אחרי הגירושים. אז אין חוקים. ממש. באמת, ואני יודעת, כולם רוצים את התוכן הזה של, הנה חמישה דברים שאת צריכה לעשות כדי לצאת עם איש היום. הנה חמישה דברים שאת צריכה לעשות אחרי פרידה. את צריכה לקחת את עצמה לעשות לעצמך ריסטארט. לא. את מבינה?
אל חוקים
אלה קנבסקי (30:50.638)
לא, נכון, אין נוסחות. אני כן, אבל בעד שכזה… לא כאילו להתחבר שנייה באמת לעצמך, לא עכשיו לשימר עמול הפות, אבל להגיד תודה על זה שעכשיו יש לי קצת זמן להרגיש את עצמי לבד, שניה להיזכר מי אני כי גם… לא יודעת, אני יש לי נטייה מאוד להתאמה ולהיבלה בתוך קשר ולהבד את עצמי. אז…
אני יש לי נטייה לבלוע. גם… לא ליטרלי, לא ליטרלי, אבל האמת ש… אני פחות האמת, את מהבולעות, אני פחות… אני לא… אני אגיד לך מה, עשיתי רק… עשיתי את זה רק לפעמיים.
פחותו!
אלה קנבסקי (31:24.782)
אני לא אוהבת לבלוע. שיימן היא ממש יפה. אני נראה לי גם אני משהו.
אה, לא, סליחה, איזה סתומני, אני אפילו לא בלעתי. אני רק… ענת בעולם לא? אני, הבנכה של הפודקאסט בנות שמדוברת על סקס, אני אומרת לך שבחיים לא בלעתי. אחותי, אני לא שותה אלכוהול, אני אשתה זרה. לא, לא, לא… זהו, ככה אומרים לי. אני אשתה… לא, אז את קולטת את הזרה, מה אני אומרת לך של פרודנס, של איזה חסודני, שאפילו… אני כאילו…
זה ממש בריא לאור הפריעי. ביידיסטית המרחית זה על האור ככה באמת.
אלה קנבסקי (31:59.15)
עושה שפס קלום
אני מאוד במחשבה של… את פול בכלל שתשם כאילו מה זה עוזר לך שזה בבית הש… אני לא מכריחה אותך תתאם, תתאם תתאם את הסושי הזה, הוא לא… תתאם, רק תתאם זה טוב
זה… כן, שמעי, זה קצת… לא יודעת, נראה לי יש פה קטעים שלו אולי גם כזה… טוב, אם אני לא יכול לגמור בתוכך אז לפחות ככה, לא יודעת, כל מיני… לא וגם כי זה בטח מהפורנו.
אני בחיים גם לא באמת…
אז אני שואלתיק רע לי את הבן זוג שלי פעם אחת עם את הישראלי אם זה כאילו עושה לו משהו ולא אחותי כשאני מדברת על האמריקאים אני מטט להם כינוי עם האפרוח האמריקאי לשרמה כבר יש כינוי כינוי למיתאולוגיה אבל כשאני מדברת על הישראלי זה באמת זה האווה המיוחד
אלה קנבסקי (32:34.926)
זה היה רק אחד ישראלי
אלה קנבסקי (32:50.382)
גדול
כן בקיצור אז אתה אומרת אז בואו רק נבהיר זה לא באמת את המערכת יחסים עמוקה שוב אפשר להגיע למערכת יחסים עמוקה תוך שישה דייטים לגמרי לגמרי אבל יצאתם כן ואז וממי אלה תכננת כבר כשבאת אליי להתראיין היית לא סגורה
לא, לא, לא, הייתי לא סגורה. הייתי ממש במצב פתוח, להכיר וגם היה בו הרבה דברים מאוד טובים שלא היו באנשים אחרים שיצאתי איתם כמו למשל הוא היה מאוד נחמד. כן. באמת, הוא היה ממש נחמד.
עצוב לי לשמוע שהישאר האנשים לא נחמד
לא, כאילו, כן, אבל הוא באמת, הוא היה איש טוב, ממש, והם ממש ראו את זה, והוא התייחס עליהם מאוד בנחמדות, והוא היה מתוק, אבל פחדתי שזה ילך לשם, שזה מה שבדרך כלל קורה לי עם אנשים מתוקים, שהם לא מספיק עושים לי את זה, כאילו, ואז… כן, אני כאילו קצת רוצה, לא, קונטרה, עזר, כן, נגדי, כזה, לא, כאילו לא רק מישהו שיעריץ את האדמה שאני דורכת לה, כי אז לא יהיה לי מעניין, הוא חייב, הוא חייב להריץ את האדמה שאני דורכת לה, ואני חייבת גם להריץ את האדמה שהוא דורכת
רעות (33:41.582)
להנקטות הבאדבוי
רעות (33:55.758)
אני תן פה איזשהו סייג ש… לא להריץ, אני חושבת שאם אתה מעריץ אותי בגלל שאתה מכיר אותי, מהיכרות מאוד עמוקה וראית לאורך השנים שאני בן אדם מדהים, אף אחד לא יודע באמת עד כמה אני מדהימה, ואם הם מעריצים אותי כבר, אפילו לא מדעית הראשון, היו לי שניים כאלה, שכבר מהאפליקציות כזה בונים עליי מגדלים, אוקיי? ויקחו את זה גם למקום שלכן, בנות, כאילו מה אתם עושות לגברים, זה מעצבן אותי כי זה מרגיש לי לא אמיתי.
ואני רק אתן לך את הדוגמה למי שצופה בלוויז בליין שבדיה זה קריסטוף כאילו אתה מעריץ את המחורה אבל אתה לא באמת יודע כאילו אני מדהימה נכון אבל תן לך תגלה את
זה? אני מה זה מבינה וזה גם תקף אגב לכל מערכת יחסים בחיים אני רוצה להגיד אני פעם לקחתי שותפה לדירה הייתי בתקופה לא טובה הייתי חייבת לסגור את זה מהר היה קורונה לא היה הרבה ביקוש היא הגיעה היא הריצה אותי מהרגע שהיא ראתה אותי היא הייתה כזה יואו וכאילו כן את נראית לי כזאת מגניבה ואני אשמח כל כך לגור איתך ומרתי יאללה מה יכול להיות היא ממש אהבה אותי אז אני אקח… תעוט תעוט תעוט כי אנשים שמסתכלים עליך מלמטה זה
רק עד זוות
אלה קנבסקי (35:01.55)
אתם לעולם לא תוכלו להיות בבחתי חסימה דדית כאילו להסתכל אחד על השני בגובה העיניים וזה מתכון לעשון
זה אחלה דוגמה, באמת שזה לא רק… ממש. שוב, תגידו מחמוד, זה נושא שהוא, מה זה… זה איזונים. קשה, קשה, אבל כאילו להגדיר אותו. את מבינה?
זה קצת מנגנון ריצוי להריץ מישהו מאוד וזה מעיד על חוסר ביטחון ואני חושבת שבגלל זה זה גם מוריד לך כי זה לא כנה.
וואי וואי את עושה לי קריסטוף קריסטוף קריסטוף נכון? ממש את מעלה לי אותו כן אני כן חושבת שזה
זה טוב, לויס בליין שבדיה, אני ראיתי שלא מריג
רעות (35:31.886)
ותקשימו לי טוב, אני הקבוצה, אני אלה טיימסטורי, זה הקבוצה גועשת הריוניאל, למה זה כל כך טוב? זה העונה הראשונה. זה העונה הראשונה, במדינה חדשה, אין להם את כל ה… אני רוצה פרסום, אני רוצה… יש, אבל זה לא כמו בעונות ה… את יודעת, הבאות. זה… תקשימי, את לא מבינה כמה… כמה סקנדלים. וכמה… את לא מבינה. וכמה הפתעות. היה לנו מלא מורים בקבוצה, אני עושה סקרים. ומי תתחתן, ומי תגיד לא, ומי זה… ובכלל…
וואו וואו אני חייבת להתחיל אז לצפות
כן, אז זה ממש… הוא מאותק לי קריסטוף בקטע הזה של… היא אומרת לו גם, אתה נחמד מדי, הוא כל הממן קורא לה אהבת הנצח, הפרח של חיי. ואת יודעת, את יכולה להגיד, הוא כן מכיר אותה, הם היו בפוץ והכול בסדר, הם באמת זה הכרות מאוד מעמיקה. אז אולי זה כן כאילו מוצדק, אבל אני כן יכולה להגיד שהוא בנה לה מגדלים, ואז כשאתה במציאות… זה מגיל אותי. ואתה רואה איך היא מתנהגת, ואתה רואה שהיא קצת ביץ'ת אליך, אתה לא יכול כאילו לסדר את זה בראש עם כל מה שבנית עליה. נכון. ואז שמה התחילו להס
והיא אמרה לו משהו שאת אמרת, כאילו, תיתן לי קונטראט, תהיה עזר לנגדי, ואז מה הוא אמר? ה-Bad boys always win. והוא אמר את זה גם באנגלית כי הם מדברים שם על האנגלית, אז זה פיפי. כן, כאילו, האנשים האלה שאומרים, רק הבנות לא רוצות good guys וזה, זה לא זה. זה לא זה. לא זה. זה לא נכון.
כדור
אלה קנבסקי (36:50.414)
הגוד גיא צריך בדיוק להיות אותנטי והוא צריך פשוט לדאוג לך וכזה להראות שהכפת לו מהחיים שלך ולהתעניין בחיים שלך ובמה עשית היום ולשאול אותך שאלות
ממקום אמיתי שזה בא כי אתה מתעניין
כן, אבל להתעניין קשה לזהיף. מה קל לזהיף? מחמות.
יפה אמרת, יפה אמרת. נכון? נכון. וגם אם אומרים לך כבר, אם מהירים לך על הדבר הזה, כאילו אומרים לך, זה קצת Too Much בשבילי, נגיד, אני גם הייתי אומרת לאקס שלי, שאימפיום המחמאות היו Too Much, כי הם היו באות בזמנים שהם לא הגיוניים כזה. זה היה נשמע כמו איזה דמות מסיטקום, חולס, זה אמריקאי, שרמה. אבל אם כבר מהירים לך, אז take a step back. כמה פעמים יש לי חברה עכשיו, שהיא גם אמרה לבחור שיוצאת איתו, שזה קצת מהר מדי בשבילה, הוא לא האט את הקצב.
או לא, את שבוע אחרי זאת דיבר איתה על תיסם שותפת. את מבינה? כן, כן. אבל הרגע היא אמרה לך שזה מוקדם מדי שנפגשים שבועיים אחרי עם החבר'ה שלך.
אלה קנבסקי (37:45.518)
מהניסיון שלי אי אפשר לשנות את הדברים האלה זה כאילו זה אנשים שרק ככה יודעים ליצור איזשהו קשורת
כן, כאילו מישהו לא יכול פתאום להפסיק להריץ אותך או לראות אותך או להכיל את זה שאתה בן אדם מורכב שיש לך גם צדדים, פחות טובים
פחות טובי, בדיוק, בדיוק. בסופו של יום האנשים האלה שמתחילים ממאה, בסוף כשזה לא עובד, יוצא מהם החיה. נגיד הקריסטוף הזה, בסוף כשאמרה לו, תקשיב, אנחנו לא מתאימים, בן אדם אחר, הוא אומר, סבבה, לא מתאימים, מה נעשה? בוחה קצת, סבבה. הוא לא מבינה, הוא לקח את הטבעת, זרק אותה לנער, בוא'נה, אז הטבעות של ההפקה קונה להם, הם יכולים למכור את זה. אתם מניעה שבי, אתם מניעה שבי, חייתכם, בציין.
קולי מתלו יצאה.
אלה קנבסקי (38:32.238)
לא תמשכן
אחותי הוא ממש בהתחיל לצאת עליה לצאת עליה על מי כאילו על מה
אתה לא עדת לך. אז טוב מאוד שעשיתה את זה, כי גם ככה, כשאת אומרת למישהו, כשאת נפרדת מהאם בן אדם רעיל, כל האמת יוצאת לאור בפרידה.
אבל את רואה אני מפחדת שאנשים יגידו אבל הם לא בני אדם ראי, כאילו את אמרת לה לא שהוא נחמד זה אנשים כאלה שהם נחמדים, אנשים לא סיימים להם כאילו ראי לאנשים חושבים שזה בן אדם רע נכון יש את הבחור שיצאת איצו שגם את מכירה? כן. אוקיי אז הוא נגיד את בחיים לא היית אומרת לך בחור ראי בחור חמוד, מותק, נחמד, לא? את ראית עליו זה משהו אין?
אני מבינה מה את אומרת, כן, כן. לא, אבל הרעילות היא באמת לא דווקא תמיד מתבטאת ביחסים בין חברים או קולגות. נכון. הרעילות יוצאת כי האנשים האלה לא ממקום רע כמובן. כן, זה ממקום של ריצוי, של חוסר ביטחון, של תחושה שאני לא ראוי מספיק אז אני חייבת מלא אישורים וכל הדברים הכי לא פתורים וחיוצאים במערכת יחסים, כי זאת המערכת יחסים…
רעות (39:23.374)
זה לא, זה ממכוח של ריצוץ
אלה קנבסקי (39:37.198)
הכי קרובה אלינו ובגלל זה זה גם כל כך יכול לצאת דפוק כי אתה בעצם מיישם פתאום פשוט משליך על מישהו רגע הכרת כל הפיצה אמא ואבא שלך זה פשוט מטורף
מה זה? מה זה שער?
רעות (39:49.422)
אז גם אנחנו היינו רק איזה שישה-שבעה דייטים. זה כן היה כאילו עמוק קצת, אבל רציתי לפעלת מקום, כבר בדייט השלישי, כמו שאת כבר כשבאת אליי, אמרת, יש לי ספק. עכשיו, אני לא יודעת אם הוא היה בנה עליי מגדלים, אני לא יודעת, כאילו, הוא לא באמת היה עושה לי לבוומינג, לא יודעת אם יש לו את היכולת הזאת אפילו, אבל כשאני נפרדתי ממנו, היא פורקת הילדה. וואלה. -יצאה עליי על 100, ואני הגבתי מאוד, כמו ההיא ב-Love is Blind, הייתי מאוד קרה.
עוד משהו שיש לך להגיד? עוד משהו? ואז הלכתי ובח… כמו ב… לא, כאילו, לא, תוציא הכל, תוציא הכל. הוא אמר לי את חייבת בסרט וזה וזה, דיבר עליי. זה מגעילה. רק כי אני אמרתי לו, תקשיב באמת שאין בינינו התאמה. באמת. יצא אליי, אחר כך חליתי אליי, הלכתי הלכתי לבקש לי, גרה מעלה, היא אמרת, תחלתי לפקות. אני כן הציין שאחרי זה הוא התקשר והוא
בוסית שמפטרת
רעות (40:45.358)
בסוף כשהכל מתפוצץ, יוצא מהם השד.
תגובה לא רצונית, כמו ילד קטן שלו, קחו לו צעצוע. באמת.
איי, איי, אבל בואי לעבור, נעושים יותר שמחים. אז רגע, אז אתה אומרת, היה איזושהי חפיפה, אבל אתה אומרת, ממילא הייתי נפרט, ממילא…
כבר זה התפייד איתו, ואני כזה לא מצאנו זמן גם להיפגש, בקוש היינו מסכים להיפגש, אז כאילו גם נראה לי מהצד שלו זה לא בער בו כמו שהוא.
אז אולי הוא הרגיש לפחות אהלו את האינטליגנציה הרגשית להרגיש שאת לא שם מאחור
אלה קנבסקי (41:12.622)
הוא הרגיש שאני לשם לו 100 אחוז ואז זה בא ממנו הוא שלח לי הודעה אני רק אשמח לדעת איפה אנחנו עומדים
ועודה מאוד בוגרת מאוד אוקיי
כן. וקצת לא על עיניים כי רציתי להספיק לעשות את זה לפני שהוא אומר, אבל באמת שזה היה ממקום תמים שכזה מנסה עוד בני לבן עצמי להבין, לא רציתי מהר לוותר על משהו טוב, כי הוא באמת היה נחמד, וזה לא מובן מאליו בימים האלה, למצוא מישהו נחמד באפליקציה שמתייחס עליך יפה.
בעצם כשהוא שלח את ההודעה הזאת, אז כבר את הכרת את הבן זוג הנוכחי.
כן, הכרנו במקרה כאילו בהופעה כזה, ודרך כזה כל מיני מקרים משותפים פתאום כאילו… זהו, ואז כאילו אמרתי, טוב, נראה…
רעות (41:50.478)
אבל זה היה מעניין איך התחלתי אותו
אלה קנבסקי (41:59.31)
אמרתי טוב, הוא נראה חמוד, אבל כאילו, גם יותר מבוגר ממני, מה הסיכוי, כאילו, אני לא יודעת מה הסטטוס שלו באמת בחיים וזה וזה וזה וזה. והוא פשוט כזה היה נראה ממש חמוד, אמרתי טוב, אני אעשה לו פולו באינסטגרם והייתי בטוחה שהוא לא יחזיר לפולו בכלל, אממי אני כאילו. לא רק שהוא לא יחזיר.
אההיייי
תוך סוד דקות כבר אני רואה שהוא פולוס מי וכזה שלח לי הודעה בפרטי כבוד. אז כתבתי לו, הכבוד הוא שלי.
יואו, מה ניתנו?
רעות (42:30.254)
זה כזה, הקבלו שלי!
תבלם. נמסה, ועדיין גם לא קולטת שכאילו הוא מתחיל איתי ושהוא בעניין.
ועל זה רציתי לעמוד על קנקנו של תיב הסיפור האהבה בעידן הדיגיטלי הזה שאנשים לא מבינים אני פעמים היית אומרת למי שעשה לי לייק בסטוריה הייתי אומרת לך זמן זה לא אומר כלום זה לא אומר כלום היום אבל זה מבחינתי סימן זה כאילו להותת לך משהו
ראיתי אותך, את נראה טוב, את חמודה
שזה לא אומר שאת באה ואת תחל לבוא ולעשות משהו בלידון. ממש לא, נשמע. אבל אני גם, לי היה מישהו שהתחיל הכובכרה, היה עושה לי לייקים על סטוריס. גם לי. ואז גיב לי על אלה סטורי, ואני הגבתי אליו לא בחזרה, ואז התחלנו לדבר ממש פלורטי בנטר, כמובן שזה נשאר שם באמצעות הפלורטי בנטר. לא היה… כזה דו שיח כזה פלטטני, הבנטר זה שאת כאילו מקפיצה כזה, יש לכם…
אלה קנבסקי (43:18.862)
רגע מה זה בנצ'ר?
רעות (43:27.374)
לא תכנית את זה אפילו. אוקיי. כמו שיח בעצדני כזה, אני ואת זה. כן, כן. ממש פרטל, אנלוגיות שם לעולם הכדורגל והכל, הוא גם מאזין לפוטקסה, אז אולי הוא מקשיב. באמת? כן, הוא מאזין. לא, לא, 30 % חבר'ה. 30 % גברים, כן. עדיין, מישהו אומר את זה, מה העונה ראשונה? כל הסוגות. אז הוא אמר לי כאילו, הוא אמר לי משהו בסגנון, מה, כולה ניסיתי להחליק לך ל-DM.
המאזינה הכי די שובן לא
רעות (43:51.118)
וזה רק מראה כמה זה לג'ית לבוא לעשות לבחורה פולור לעשות ללייק על סטורייז ומעבר ללייק לעשות כאילו להגיב לך באימוג'ה שנכנס לך לדי אם זה לגמרי מישהו שמנסה לבחור לדי אם כן כן והסושיל מידיע זה אפליקציה תקרויה
זה חלק מהמשחק
חד משמעית אבל אני רק אגיד משהו שזה לא יכול להישאר
לא שם. וזו בדיוק את הבעיה איתו. חודשיים של פרטוטים רק שם ואני כאילו אחי בוא ניפגש בסוף שאני פגש לא היה וייב, לא היה כלום בואי אני תמיד אומרת, שחקנים, אסור לצאת עם שחקנים.
לא אז לי זה קרה עם במי, זוכרת שאמרתי לך שגנבו לי את הטלפון בפרק הסילה בדייט, האו? הוא נראה לי יכול כל החיים שלו להיות מפרטל בטלפון בסטגר
רעות (44:35.374)
אני
אוקיי? בקיצור, והוא אומרת לי, אני לא מבינה למה הוא שולח לי ואנחנו לא נפגשים מה המטרה הוא יודע שאני עוד יומיים הולכת ואמרתי לה, את חייבת להבין שלפעמים גם הם צריכים את הסיפור כזה שחברה נותנת, שמערכת יחסים נותנת, של לשלוח הודעה מה אכלתי היום או הנה אני במסיבת בריכה, מה אתה עושה עכשיו, אבל הם לא רוצים שום דבר מעבר, אתה מבינה? ויכול להיות שזה משהו מספק אותם, תראו לזה, אני אומרת אל תתנו לזה יד לא לתת יד ולא פוט
לא,
לא, גם יהיה מאוד קשה להביטפות לסיטואציה שבכלל משהו קורה כי יש באמת הרבה בנים שהם נשארים גיבורי מקלדת
כזה, ממש, מעוננם קלטת של שניים. מעוננם קלטת של בדיוק. ממש. ולשמע, לא כאן כבר.
אלה קנבסקי (45:48.27)
וזה בדרך כלל בנים שגם יהיה להם מלא סטטוסים בפייסבוק מהחוקר…
עוד מתאומים… כמובן… די כבר! טוויטרים כאלה, לא יודעת. טוב, אז באמת ככה זה התחיל הרומן הזה.
ואז אני רק אגיד שכאילו כנראה גם בגלל, אני לא יודעת אם זה יכול להתחיל מהאינסטגרם ומה היה קורה, אבל כנראה בגלל שראינו אחד את השני הערב לפני וכזה, זה היה מאוד טרי וגם כאילו, אובייסלי כנראה כבר היה איזשהו משהו באותו ערב, אז מהאינסטגרם, הוא הוציא את זה מאוד מהר מהאינסטגרם.
אני כן חושבת שבגלל שאמרת שהוא מבוגר יותר, זה נטיעה טובה. אז זהו, אני אמרתי את זה לפני הפרק ואני אגיד שוב, נשמע, יש פה פרק עם חגית גינסבורג, עם ריל של מעל 170 אלף צפיות, שהיא מדברת על בולבולים של בני 50. והיא נגד. ואט עכשיו פה מביאה איזושהי… אנחנו בפודקאסט שואפים לכל הצדדי, להראות את כל הצדדים. אז בואי, תספרים מה הצד השני.
אני חיימת לציין שהצד השני, כאילו, אני לא מ… אני לא מ… אני בכלל לא מרגישה כשאני איתו שהוא בן 50. ויכול להיות שזה בגלל שאני באה 33.
רעות (46:56.878)
עירה 40, 45, כן, אוקיי
טוב, אני לא אגיב בנושא, לא, לא, באמת הוא, הגוף שלו נראה, חוץ מכמה קבוצות שיער…
האמת דווקא בזה פחות קריטילי אבל עכשיו הגוף איכשהו נראה עכשיו שאמר צעק נזכרתי שבגיל מתחיל מתי שהוא
אוו, יש שיער כתפיים, אתה יודעת בפעם הראשונה שראיתי אותו בלי חולצה אמרתי, מה זה עשית כוסות רוח? אה, לא, זה פשוט קבוצות שיער. זה הקורא, אבל חוץ מזה באמת, אחר דיו.
וואי חגית לצומת ליבף אוקיי ואז בעצם עכשיו את בזוגיות חדשה אפשר להגיד כן אז את אומרת כאילו סבבה הוא מבוגר יותר והסקס טוב אני תרשילי לאטיל לספק ולצעוק ולצעוק הוניםון פייז
אלה קנבסקי (47:42.83)
אחד משמעית יש ה' פייז ראות ואני לא אקח לך את זה ואני גם בן אדם שידוע בה אני פייזים המסוכנים שלו, אני בן אדם שמתאהב חבל על הזמן אני אוהבת את התחושה, אני אוהבת את הטריפ אבל יש לציין שזו ההתאהבות הכי בוגרת נראה לי שהייתה לי
גם נחמד או שהוא זבל כמו ש…
מדהים בקטע הזה. הוא גם נותן לי קונטרה והוא גם נחמד והוא גם מהחיים האמית.
אז זה מוכיח שכאילו,
לא, כי לא כל הנחמד מתאים לך, די, זה פשוט… לא צריך להיות עם כל בן אדם, רק בגלל שהוא בן אדם טוב. יש אנשים שהם פשוט לא מתאימים לנו. ומשהו במוזיקאי הזה, עם כמה שהוא היה חמוד, היה לי משהו שהכי חרא לי, טוב, מעזבים מעבר לניקיון, מעבר לכל, זה הקטע החברתי. שאני בן אדם כל כך חברתי וכל כך אוטגואינג, ואת יודעת, אני סטנדאפיסית ושחכמית. יותר אינטרוברט. והוא הכי מוזיקאי, רגיש אינטרוברט, אבל מפחד מהצל של עצמו.
אלה קנבסקי (48:42.542)
וזה כבר היה לי טום מאץ' וידעתי שיהיה לי גם קשה לצאת איתו עם חברים ולראות אנשים בכמות שאני אוהבת
ששוב אין שום דבר רבו למי שאחרת יסמאל ועכשיו שאת בזוגיות חדשה יש דברים שאת נגיד לא עושה או נגיד האם את מראה את כל הצדדים שלך תמיד יש את התאיה האם כאילו לספר הכל או לשמור דברים לעצמך
זה ירמדים, שיגעת כן
אלה קנבסקי (49:00.11)
יואו, איזה צלמה
אלה קנבסקי (49:06.414)
זה האמת שבגלל שזה התחיל בכזה חוסר סיכוי וכזה, טוב, יאללה, בוא נע… קלטנו שנדלקנו אחד על השני ולא חשבנו דווקא שנעשה מזה משהו רציני, כי המצב כמור מורכב קצת וכאלה, אבל… אז שכררתי, ואני אחי כאילו… התחלתי לספר לו עליי דברים, והוא גם רואה, אני מרשה לעצמי להיות עצבנית לידו, הוא נגיד, בא לבקר אותי במחזור, הייתי מפלצתית, וכאילו…
בגלל זה יותר שכרר
אלה קנבסקי (49:32.014)
וכזה והוא גם אומר לי אוקיי אם עליה אז יש את הקטע הזה שאת ככה וככה אבל אוקיי סבבה ואת רואה הוא כזה מסופג את זה שנייה וסבבה וממשיכים
נורא מעוששת את התחושה הזאת של מתי שאתם לא שמות זין ולא אובר טינקינג ודווקא באות עם ההרגשה הזאת של כאילו אני לא יודעת מה יקרה לזה ברור שאני אשמח שאני אכיר מישהו ואני אגיד וואי אני רוצה לנסח בו ברור שאני אשמח אבל דווקא שאת לא שמה זין הדברים הכי טובים קורים
באנו ממש, בשנינו, ממקום של, אוקיי, וואו, איזה כיף לנו ביחד, לא קורה דבר כזה הרבה, בואו לא נחשוב שנייה, לאן זה הולך ומה זה אומר, ורק שנייה נראה אם המשיך להיות לנו כיף, ואם הדבר הזה הוא אמיתי, וככה אמרתי לו, אחרי שלוש שנים, אם שקלטתי באיזה קצב, זה מתקדם, אמרתי, או…
נבין שזה באמת קשר שיחות לעשות אחרי שלושה ימים ששוב אם היית הולכת לפי החוקים של כאילו מלאה את מהר
אני הכי בעד להגיד לא עכשיו אני לא מחפשת משהו רציני אני כן מחפש כל האלה שאומרים שאני לא מחפשתי משהו רציני אין לי כוחות
רעות (50:36.686)
זה הם לא מחפשים משהו רציני? נכון. לא, תראי, אבא, אתה חי גירושים וזה, אני מבינה, אומרת… אבל אז אין לך צורך להגיד את זה גם. אני שהייתי אחרי פרדה, פשוט אמרתי שאני אחרי פרדה והלכתי וזיהנתי את הרוח.
אני, שניה לפני כן אמרתי למוזיקאי הזה, שאני לא מחפשת כרגע זוגים.
זוכרת? כן
הרגשתי שהוא נורא רוצה ולי זה לא התאים, הקצב שבו זה מתקדם והמשהו באנרגיה, כאמור שהיא הייתה מאוד חמודה, אך לא בטוחה שהיא מדויקת לי, ואז כאילו, ואז איתו אפילו כאילו לא היה צריך להגיד את זה וזה פשוט מין קורה כבר ולא תכננתי.
לא וגם זה שאתם מתקשרים את כל זה, זה מטורף. כן.
אלה קנבסקי (51:16.11)
כן
רעות (51:22.254)
היי, אני מאיה, מתל אביב, אתם מבחינות לפודקסטנות.
אבל הציינת פה כמה דברים שאורידו לך ואני אמרתי, אבל אלה דברים של מי שיכלת יכולים להתאים ואני יוצאתי להביא לך עוד תיאוריה חוץ מהתיאוריה הדייטינג שעכשיו אמרנו שכולנו מתחילות ממאה וכאילו אני יוצאת לדייט מדמינת אותו עם החליפת חתן וכביכול אנחנו עושים פה את ההכללה וגברים מתחילים… בוא נראה, כאילו אם יהיה סקס טוב, אולי נמשיך ואם יהיה עוד חודש סקס טוב אז אולי גם נתחתן, הם לא אז זה… אה, את גם עובדת בעבודה המגדיבה, נכון הם ככה…
ובכלל זה וזה, כאילו הם רואים את התמונה שלך ויש להם איזה רשימת מכולת אולי בראש אבל הם לא קולטים אותה ואז שאת מגיעה והם לומדים עלייך וכזה אה… כן, ואז הם כזה מופתעים, כן אני אחת המרכניבות אה, לא ידעתי את זה פשוט כן, ושוב, יכול להיות אף פוך, כמו אם הוא מילא וזה בליין, כן אבל יש לי עוד תיאוריה בשבילך של ג'ראד פריד, נשמע כמו פרויד אבל הוא לא פרויד, הוא ממש לא, הוא סטנדאפיסט יהודי הוא ממש הסגנון שלי בלוק, כן
כן
רעות (52:26.19)
ויש לו מלא פודקסטים. מלא מלא מלא. זה לא באמת שלא, אבל יש את המושג הזה שנקרא, מתי שהתגיב לי את האק, זה אומר ש… ברי, עשה לי איכסה. כן, ולא רציתי אבל להשתמש בקרינג' כי בקרינג' אנחנו משתמשים לדברים יותר כלליים, וניסינו ביחד למצוא כזה שם, אז פשוט בואי נקרא לזה, כאילו, עשה לי איכסה. כן. עשה לי איכסה. עשה לי פויה. פויה.
תודה את כזאת.
רעות (52:52.142)
ואני אשאיר את זה פתוח למאזינות ולמאזינות אם אתם רוצות ויש לכם איזה משהו איזה שהצעה לשם אני אשמח יש לנו הרבה קופירייטינג בקהל מעולה קופירייטרים אבל בואו נדאק את התיאוריה מה היא בעצם כי את אומרת טרנאפ תני לי דוגמה לטרנאפ
טרנאפ זה שאת פתאום מגלה על מישהו שיש לו שיניים צהובות וחומות
הגיינה. כן. או ריח רע מהפה. כן. עכשיו, אני יכולה להגיד לך שזה משהו שרוב האנשים יסכימו איתו. האם אני לא מכירה אנשים שיוצאים עם אנשים ויש להם ריח רע מהפה? מכירה. אבל אם את ישאלי בן אדם, האם חשוב לך הגינה? יגידו באיזושהי רמה מסוימת. הרבה אנשים יגידו, ביי ביי טוק, אוקיי, נגיד, השותפה לשעבר שלי האמריקאית, את אומרת לו, לא, אבל אני לא רוצה לך את אז ככה, בוא, אני אאיף לך כפה ואת…
אני רעב שבנות מתחילות להתאר.
אני חרמן. שהמדברות בלשון… זה בי ביטוח תמיד זה בלשון זכר. אני יפי. נראה אבי כווידיאו. אני יפי. אז זה טורנאפ שהוא כללי. אבל מה הקטע עם האיך, עם האיק? הוא מגדיר את זה ככה. בשבילך זה משהו שהוא בא לי לעבור ובמשווי אחרת זה יהיה בעלה. נכון. את מבינה? וזה יותר מזה, זה לא משהו שהוא טורנאפ בכללי. זה מישהו שאתה אוהבת אותו, הוא בעליך, נגיד, הוא הבן זוג שלך לא יודע מה?
אלה קנבסקי (53:42.35)
ושם זכר פתאום
אלה קנבסקי (54:00.942)
כן
אבל זה יגרום לך, זה עושה לך עיק בקטע שלא בא לך לעשות איתו סקס באותו ערב. כאילו זה מוריד לך ספציפית את הרמה של הסקס הפין של הבן אדם. אוקיי? כן, כן. זה מוריד לי מהבן אדם בכללי, יש לך, אתה לא שומר על זה, אל תדבר איתו, אוקיי? עכשיו אנחנו נעשה ככה, נקריא כמה וגם לך יש כמה ונראה מהעיק. עושה לי עיקסה איך שהוא מלקק גלידה בגביה. נכון?
כן, כן, אבנתי, כן.
רעות (54:30.382)
ככה תחשבי, את רואה גבר, את עכשיו סיימתם כאילו, עכשיו סיימתם קוויקי של אף תרנון, אתם עדיין באה נימון פייס ואז אתם הולכים לגולדה עם אכשמם, סתם, לא בוא ניתן שם ואז אתם הולכים לאוטלו, לא רוצה, ניטה לא רוצה את גולדה, גולדה יותר מדי, די, די, די, שתעלתתם על הגולדה ואז הוא בא והוא עושה אהם, טעים
כן מלקק פתאום
זה עושה לי איכסה, אוקיי? אני כן אגיד שהיה… זה היה בשימה של 400 איקס, אוקיי? אני רק לקחתי פה מספר מצומצם ואנחנו גם נורית חלק בעריכה, אבל היזיז הרוסי ששבר לי את התקופת יובש של שנה פלוס, הוא לקחתי אותו לאוטלו והגאילה אותי באמת ואחר כך כן שכבת, אבל אני לא… משפט לך זה לא, אבל זה היה… במידה שלי. הוא לא איכשהו ליקק.
חצי את כתבת.
רעות (55:20.046)
הוא לקח כל כך הרבה לדברים על הגלידה וביקש עוד שוקלד כמו ילד שלא רעמתקים בחייבת. אוקיי? ואז כשהוא בא, הוא פשוט אכל את זה מעל הפח וכזה. כזה לא הצליח להכיל את זה, כזה כמו לנסה לבלוע זין גדול. והכל נוזל, השפיך נוזל. אז זה עשה לי… שכבתי איתו, אבל אני לא אשכר, לא הייתי רדובה כמו ברגיל. אוקיי? אוקיי, עוד אחד כאילו רק כדי להרגיל אותך. עשה לי איכסה.
מזז.
אלה קנבסקי (55:42.702)
יואו גדול
רעות (55:47.502)
הוא ניסה להשתלב בצנועה והוא לא מצליח הוא לא מצליח אחותי הוא בנסה והוא לא מצליח עשה לי איכסה
אז זה משתלב עם אחד שאני כתבתי, שזה אחד של חברה, שאי פעם אי פעם מישהו על דייט על זה, ואני ממש, וממש צוחקנו עליה, כזה, איך היה בלי שמות, ליבי? איך היה ליבי? והיא כזה, היה אחלה, והיא מתחבטת כזה, ולא ידעתי להגיד את זה, ואז בסוף היא אומרת, הוא נסע על 80, בנתי בסמני.
איך? עשה לי איך? למה אתה על שמונים בנתי משמני? ואת לא רוצה לראות את Backseat driver? אני כן אגיד שאני נוהגת יותר לאט אם יש איתי אנשים באוטו רק כי אני מדברת איתם אז אני פחות בצומת לב נכון עושה לי איק, האקס שלי הישראלי באותו הרב בוא נגיד ככה לא שכבנו עשה לי איק הוא נכנס לרכב למושב האחורי בצורה מוזרה אני אגיעים מה זה אומר
תעבור, להם אני ותיהיה 80 זה גדול, אבל פחות.
אלה קנבסקי (56:42.35)
אני מזלמ הוא
היינו עם עוד זוג, הם עזו ואז הוא בא להיכנס למשב האחורי, עכשיו איך את תכנס למשב האחורי? אני כזה, מה? ומתיישבת ממצב של עמידה, מתיישבת ל-90 מעלות, מעין סקווט, רגל, רגל נכנסת. בדיוק. הוא נכנס בדוגי סטייל. אני אדגים. הוא הזדחל. כבר שהמצלמה קורה. הוא הזדחל ווופס, התיישב. באותו ערב לא היה כלום אחר.
בזצ.
אלה קנבסקי (57:06.03)
קורע
רעות (57:12.398)
היא קח אותי, עשה לי איק, אני לא אהיה בתנוחת דוגי אחרי שאתה נכנסת בדוגי לרכב.
אז אותי מעצבן או מגעיל או מוריד כשמתחילים לדבר איתי על הביטלס ושמאחסים יותר מדי חשיבות לתשובה שלי על הביטלס. אם לאחד פעם אמרתי, אני לא כזה אוהבת את הביטלס ואז הוא יתאהב בי בזכות זה ואז לאחד
יום כאילו
רעות (57:33.102)
אני חשבתי שאתה אחת כן את לא אוהבת את איך קוראים לו? אורינגו? כן
תרופה. כן. ובאמת שהיה לא כזה פשוט… לא כזה…
אלה קנבסקי (57:45.006)
אפילו גם מעצבן אותי, באמת, אין לי כוח הביטל, לא כזה מתחברת. מעדיפה סיימון גרפינג, כן, אבל כאילו, גם לא כזה מתלהבר.
אוקיי זאת אומרת זה אי כזה שהם שואלים אותך? לא, לא רוצה להפשיט אותך בעיניים שלי עכשיו אחרי שאתה שואל אותי כזה
אתה לא צריך לשפוט בן אדם כל כך על פי איזה מוזיקה הוא כן אוהב או לא אוהב
חבר'ה זה היה חשוב לו. לי מפריע שלסנומי שהוא כל כך חשוב, אבל אני מאוד אוהבת בונדינג על פי סינם משותפת. כן.
עשה לי איך כשאתי גב ממש ממש מעודק לגמתם זה מדהים
רעות (58:21.486)
אתה רואה מישהו ברחוב, אתה רואה את הדייט שלך מגיע על הדייט, והוא עם דייט בוקר, והוא עם עתיק גב, מעודק לגב, את יכולה לדמיין אותו עושה איתך סיימפי
לא. אין מצב? אז וי, עצם זה שהוא יביא גם תיגב לדייט זה גם כבר כנראה יורד. אגיד את זה איזשהו בסדר, רובע מהאבא. רובע כן, כמה ימירי, הייתי אם היית כסתך.
אלה קנבסקי (58:47.63)
מזעזע, מזעזע. זה איך? איך? איך פארקסלנס? שם בתקופת הבצפה.
אני מבחינתי אבל אני כן אגיד שיכול להיות שניצה עם מישהו כזה יצא יכול להיות אבל אני לא יודע אני לא יכולה לזן אותך זה גובל על הטרנוף האמת כן עשה לי עיק איך שהוא שם בלי סטקס כזה מוציא את הדק ליפס ושם את בלי סטקס
גבירה לתרנה
אלה קנבסקי (59:14.99)
באיכשהו שם פגדים ואיכשהו מסתכל על עצמו, לפני שהוא יוצא מהבית. בקטע של כזה.
הם עושים פוזות. מה עם האלה שעושים לך שקיבות צמיחה לפני שהם יוצאים?
אני אנסה לראות איך הוא נראה עם זה וזה
איזה הבן דוד שלי שהוא שותף שלי עכשיו לדירה, שזה באמת נושא לפרק בפני עצמו, לא משנה, הגעתי למצב הזה, גרתי בן דוד שלי, אני עשתה לו טובה כי הוא התגרש והוא לומד רפואה, לא משנה, הוא רוסי קטן שרירי, אגב בנות הוא מאוד חתיך, אם מישהי רוצה, אם מישהי בעניין, ראו? נדבר על… אה, ואתה מרצה את הדבט שורד קיינס!
זה לא שנייה! או מייגד נראה לי אתה עושית עוחבו שלם!
אלה קנבסקי (01:00:00.206)
אני לא צוחקת. הוא גם אוהב, הוא אוהב, הוא אוהב מזרחיות.
מה הוא יאהב? רוסיות? הוא גם אוהב לצלם טובה, הוא לפעמים מתפשר על איזה רוסיה, על איזה הולגה.
לא, הוא לא עבר.
אלה קנבסקי (01:00:14.062)
אז הוא דופק מדי פעם שקיבות סמיכה. אנחנו רואים נגיד טלוויזיה, כן הוא פשוט אוהב כושב, גם איפר אקטיבי אז הוא כאילו, חייבת לשביל.
עדיפי פרקטיבי מאשר זה אנחנו נעדכן את הביטשס בעיקר עשה לי איק שהוא קרא לאמא שלו החברה הכי טובה שלו זה כן איק בשבילך או לא איק בשבילך?
מזעז
וזה גם השני
זה נורא תזרה זה רד פלאק זה איקס זה טרנאפ זה רד פלאק כאילו אתה רוצה שהוא תהיה לו איזושהי אישה דומינטית בחייבת שהוא מחבד ומתייחס אליה טוב אבל זה לא את אמא שלך לא אמורה להיות החברה הכי טובה שלך אבל אני בדייגה גם שלי לא אמורה להיות יכולה להיות חברה יכולה להיות אבל גם לא
אלה קנבסקי (01:01:05.39)
הקשר לא בריא? לא, אם האמא אפשר להיות חברים, אבל…
אפשר לספר לתאר הפעם הראשונה שלך שעשית סקס, אבל אל תספרי לה על כל פעם שתוסע סקס.
וכן, זה תמיד מעיד על קשר עם גבולות לא
תחשבי שלך, אני מספרת שעשיתי סקס, אתה אומרתי כן, שאני עשיתי סקס, תדעו, תמיד יש איזה שהיא הזדהות ואמפתיה, כן? לא נרכיסית. בדיוק, תחשבי שאימא שלך תגיד כן, גם כשאני הכרתי את אבא שלך, בדיוק. ועשינו סקס בדוגי, בדיוק, זה לא יחזיגי ש… פעם… ותום אימא שלך ספרת לך, האזיז הצעיר שלי כשהרדתי וקבעתי מחזון.
עניינים, אתה עורי עדיין
אלה קנבסקי (01:01:36.91)
אי, חזבי, אמא שלי פולימורית למי שלא יודע. אז סיפורים שאני שמעתי, אגב, אמא שלי, אני גם שאני מסתובבתי בידיעה שכזה, יוא, אני ואמא שלי כמו חברות, אנחנו מדברות על מלא דברים, ואז אמרתי שזה ממש לא בריא, וזה מצלק אותי. אכססי פולימורית גם, אני צריכה לשמוע, שהכירה את החבר שלה בפסטיבל נודיסטי, מה זה, אני כבר מדמיינת אותה, ארומי, אי, אי, חזי.
זה בסדר,
רעות (01:02:00.782)
לא לא לא, צי זה מהראש, לא צי זה
עשה לי איך כשהוא ישב על כיסא בר בשילוב רגליים כזה כן אני הכי יכולה להמצא
כסאות קבועים ואז הם כזה באנגלית זה היה קריס קרוס אפל סוס שהם משווים כזה ככה הם ככה עם הרגליים על הבר, אוקיי? כאילו הרגליים, כאילו הכסא יותר גבוה לא זה באמת זה
זה נשי, זה גם יכול להרדת לי שמישהו בא עם תנועת יד כזאת, קצת מידעת זה יכול… זה קצת גיי לא, ככה אפשר לשבת ריק, אבל ככה היא מאגן בחוצה, מה אומרת? לא יודעת, לא יודעת, זה ת…
אתם יושבים ככה רגל על רגל ככה זה קצת גיי זה קצת גיי
רעות (01:02:37.038)
שוב אני אומרת לך אני לא יצאתי עם הגברים הכי גבוהים אני יצאתי עם חנבץים כן הם מגבול על פאמבויז אוקיי על פמינין בויז כן למי שלא מכיר את הווקאבל אלי אז הם על הגבול של הפאמב אז אני לא יצאתי עם מדנה מדי בוי אבל אני יכולה להגיד לך שאני אם אני רואה את הגבר שלי בואי בחור שלי הנוער יושב ככה עם הקריס קרוס אפלסטוס על הכיסא בר אני לא לא אני לא אוכל שכם איתו בוטויה עושה לי איזה
איך? לגמרי מוסכם אוקיי אז עשה לי איך כשהוא מנסה להשיג משהו מהרון אבל הוא נמוך מדי אז הוא עומד על קצות עצמו
ואתה עוד כזה… מותח את הידיים…
איזה חמוד, באת ככה שרפת את זה. לא, ואם הוא מוסיף גם קפיצות עם תנופה? תודה, מאמי, אני יודעת שממש השקעת בשביל להבין את זה.
יכול להיות שבאמת, כאילו, בן זוגך, בעלך, אבל באותו ערב… ערב סג? לא, יאללה, סליח. כחלק מהתיאוריה, בואי, לפי ממציא התיאוריקה וכל, הוא גבר, הוא יודע, הוא אומר, לגברים אין באמת X, כאילו, למה? כי ה-X קשור לסקס, אמרנו. זה לא עכשיו האמא תוצא לצאת איתו, זה האמא תוצא לזיין אותו. נכון. והוא אומר, אין משהו שתעשי…
אלה קנבסקי (01:03:32.302)
הוא לא יקבל
רעות (01:03:52.206)
אוקיי, שמת איילנר לא טוב, את זוכרת לצ'נדלר פעם, הוא אמר יש לגוש של מאסקרה בעיניים וזה אין משהו שתעשי שאימנע ממני להגיד אני לא אזען אותך אחרי.
תחתתים מולו באף כאילו ואת
זה אולי טרנאפ, זה לא איק, אבל זה לא איק, לא אין משהו, הוא אומר, תקרבצי, תעשית גרפסים. זה לא באמת כאילו, אה, אוקיי, עשית גרפסים, היה לך איזשהו משהו, אמרת משהו בדייט, תשאלי אותי אם רוצה, זה נותח, כן, זה נותח, כן, אתה יודע? נכון. אז הוא טוען שאין באמת איקס. אז זאת רשימת האיק, אני מתה לשמוע מה יש עוד למאזינים ולמאזינות להגיד. וואו. ואני מתה ללאת אם לבנים יש איק. כאילו, האם יש משהו שתגיד, וואלה, אני לא…
מעניין לי לשאול את הבנים, את השלושים אחוז שמאזים
כן, ממציא הטעוריה אומר שלא, אבל בואו, prove me wrong
אלה קנבסקי (01:04:42.062)
וואלה, כאן אני, בריאי
אני שוב אסכיר צ'נדלר בסוף גם שהיה לה את השכלי הזה שהיה לה את הגוש מסקרה שהיה לה בסוף הוא המשיך לשכב איתה להסכיר את זה
גוש, קרה? זה מה זה מעיד? שאת לא יודעת להתאפר אולי הכי טוב, לא נועה?
הוא ממש ניגל מזה, אני זוכרת בפרק. הוא אמר לה, הוא אמר לרייצ'ל, היא משעממת ויש לה גוש מזקרק כזה בעין ואני לא יכול לצייר, והוא המשיך לשכב איתה. אוקיי? אז באמת מעניין לדעת, תשלחו לנו את הרשימת X שלכם, אפשר גם טרנופס בסדר? דברים באמת לא הגיוניים, אוקיי? אני רוצה אתה… לא שכבתי אתו כי יש לו אצבעות קטנות כאלה. שלום. אז אלה, תודה רבה שבאת, בואי תספרי לנו איפה אפשר למצוא אותך.
איזה כיף אפשר למצוא אותי בכל הרשתות החברתיות באינסטגרם אלה נקודה קנבסקי בטיק טוק בפייסבוק. יש עוד בקרוב תעכבו.
רעות (01:05:30.542)
עוד גם, אני הכרתי אותך בעצם דרך הופה. אני באתי וראיתי אותך בבלאנג' של… נכון. כן, כן. אז ממליצה בחום. תודה שהזנתן. ביי, בנות. ביי.
בואו נראה
אז יש את תקופת הגדילה של הקשר שזה כל ההתחלה וההתאהבות וההכרות וזה ואז יש את השלב שכאילו גם העצים מגיעים אליו הפרי, שלב הפרי שבשלב הזה גם במערכות יחסים אנחנו רוצים להישאר שם הכי הרבה זמן אבל מה שקורה בסופו של דבר
הפרי נרקב. הוא בשל ואז הוא נרקב.
אי-די-וק ואז מגיעים לתקופת הרכבון שזו תקופה שכבר על קשר כאילו את יודעת שמשהו לא טוב ואת יכולה עדיין להציל אותו אבל
לשים אותו נגיד באוגה, עם הבריב כבר, הבנה נגמר בשלב. אין לכם ריבה. בדיוק, אוקיי.
אני ראות ואני המנחה שלכן ושלכם, אז ברוכים הבאים גם למאזינים שלנו. ווואו, אפשר שנייה לדבר על הפרק הקודם ועל הסטורי שהעליתי, על כמה מכן כפצתם למים. כתבתם ספרים, עשיתן הרצאות, פתחתם פודקסטים, תעשתם לחול, התגרשתם, התחתנתם, מה לא? ובאמת זה הודד אותי לזה שמעכשיו, כל יום שלישי תהיה לנו פינה של איך נקרא לזה, זה כתב צריך להיות כמו תאק או תיוסדיי, אבל זה לא קשור לקפיצה למים.
רעות (01:19.214)
אז אם יש פה קופירייטית מוצלחת, אז תעזרו לי לחשוב על שם לפינה. אז באמת, כל יום שלישי אני אפרגן למאזינות ולמאזינים המדהימים שכפסו על המים, וגם ספרו לי מה הייתן רוצות לעשות, אבל לא מעזדות, כאילו ממש הייתי רוצה לטוס לבד, ממש הייתי רוצה לכתוב ספר. ספרו לי גם את זה ואנחנו נעודד אתכן. כאילו אחת המאזינות כתבה שהיא לא מצליחה ללמוד לפסיכומטרי, אוקיי? אז אני יושבת עליה, שתלמד. אז בעצם לא רק הדברים שעשיתן, שנקעתן פעולה, אלא גם הדברים שהייתן רוצות לעשות.
והאמת שאחת התגובות שקיבלתי מכם, גם בהקשר לפרק, אבל גם בכללי, לפעמים אתם שוחות לי כזה, וואי, אבל איך את מספיקה הכל, איך אני עושה מלא דברים. אז אני חייבת להגיד שקודם כל, תמיד לזכור, הסורשאל מידיע זה לא המציאות, אבל כן, אני לא עכשיו אשכר להגיד אין לי איזושהי יכולת אספק שהיא מרשימה, היא כן מרשימה, אבל זה לא בגלל שאני עובדת נונסטופ, ממש לא. וגם הבנות שהייתי בקבוצה של הטרש טיווי, יודעות שאני רואה יותר טלוויזיה מכולן.
והתחלתי לחשוב, אולי זה באמת הסוד, להספק, מה שנקרא, כי באמת לכל אחד הסתם, חלקנו על ריטלין, והסם שלי זה טלוויזיה, וזו התמכות מגיל מאוד מאוד צעיר, זה בעצם איזושהי הבחנה שהיא ההפך מהפרעות קשב. זאת אומרת, אני חייב את טלוויזיה ברקע. זה כמו מוזיקה, זה כמו רעש לבן כזה, זה גורם לי להתמקד. אני יודעת, זה לא הגיוני, אני יודעת. וכמובן שאם כבר טלוויזיה, אסטראז' טבעי, לחבות את הראש, אוקיי? ואמרתי כאילו, באמת, למה אני ככה?
אז אמרתי, טוב, אני אחפש באינטרנט, ואתם לא מבינות, תקשיבו. מצאתי מאמר שמוכיח כמה זה חשוב לראות טלוויזיה וכמה זה עוזר בעצם להקשיב את המטרות. אוקיי? ואמרתי, אני חייבת להביא קצת מהמאמר, אז במאמר היה כתוב, ואני מצטטת, במחקר דאבל בליינד שנעשה ב-2018, בו נבדקו מעל לשמונה מאות מטופלים, הקבוצה שצפתה בטלוויזיה לפחות שעתיים, בסוגריים.
תוכניות עם תכנים שלא דורשים עכשיוה מעמיקה, ראו נספך שתיים, סגור סוגריים, גילתה, כאילו הקבוצה הזאת, הקבוצה הזאת גילתה, יכולות ריכוז מדהימות במשימות כמו, בלה, בלה, בלה. ואז בעמודים הבאים הם נותנים כאילו דוגמאות של נשים שראו ככה וככה שעות, ואז בעקבות זה פתחו עסקים וילדו ילדים וטיפחו זוגיות ו… ולא. כאילו לא באמת, יש סתומות, אין באמת כזה מאמר, אבל…
רעות (03:46.03)
אבל איזה כיפים היה, נכון? כאילו אתם מכירות את זה שיש לכם תיאוריה לגבי עצמכן ואתם אומרות יום, מעניין אם עוד אנשים ככה ואז כאילו זה איזשהו משהו אוניברסלי ואז אולי באמת זה גם מוכח, נכון? וואי אלוהים, זה כמו התיאוריה שהייתה לי שאם יש לך פיפי אז את גומרת יותר מהר וכל מה שהייתי מדברת על זה עם בנות כולם אמרו לי לא, זה שטויות דווקא שיש לי פיפי אני לא אגמור, אני אהיה בלחץ שיצא לי פיפי
שתמיד זה כאילו מצחיק אותי, מה אתם ילדות, אתם לא יכולות לשלוט על השטע שלכם. מזיל לי לחץ שיצא לי פיפי בסקס. בקיצור, אתם יודעים, זה גם לא, זה לא תחור, בקיצור, ואז אפרת זיב, אורחת יקירת הפודקאסט, מה שנקרא, העלתה סטורי, ובאמת חצי מהבנות שם כתבו, או לא חצי, לא זוכרת כמה אחוזים, אם אתם רוצים, אני אמציא לכם עוד מספר, בקיצור, היה שם, נגיד, לא יודעת, מ-40 אחוז מהבנות בסקר שלה.
שאמרו שכן, שפיפי כאילו כן עוזר לאורגזמה, ועד אז תחשבו שאני הסתובבתי בעולם עם התיאוריה הזאת וכולם מפריחות, כל מי שאני מדברת את המפריחה, והנה, הנה, בגלל סטוריה אחד הבנתי שזה לא רק אני. אז יכול להיות שגם אתם תגידו לי שאתם חורות טלוויזיה, וכן, הייתי חייבת להסביר שאני צוחקת, כי אחרי כל הסגה שהיה עם הסיפור על טונה…
ועל זה שהוא כתבת שיר סערה על התקופת יובש שלי, בעצם על הפות שלי ועל הרגשות שלה, הייתי חייבת להעביר שזו בדיחה, אחרי שאחת החברות שלי כבר התחילה לספר במשרד שהשיר נכתב עליי, כן, כן. מי שלא זוכרת במה מדובר, תחזרי לפרקים האחרונים של עונה שתיים דחוף, אוקיי?
אבל אוקיי, עכשיו ברצינו, די, כאילו באמת, מחמילי שאתם מאוד מתרשמות מהיכולת הספק שלי, אוקיי? אבל אני כן אגיד, תפסיקו להסתכל על מה אחרים עושים, תפסיקו להשוות, והכי חשוב, די לדבר על מה אתן לא מספיקות. בואו נדבר על מה שאתן כן מספיקות, אוקיי? מבחינתי, כל יום שעברתי בלי לעשות שנץ, זה יום כאילו מדהים, כאילו וואו, אתם לא מבינים, כאילו, הייתי אשכרה ערה במהלך שעות היום, זה מטורף, אוקיי?
רעות (05:59.438)
אבל האמת שגם מצד שני, כל יום שבו כן הצלחתי לעשות שנץ, זה גם איזה ניצחון. אתם מבינות? כי כאילו, איזה יום היה לי, אפילו דפקתי שנץ, אתם מבינות? אז הנה, מה שאני אומרת בעצם, שגם אם עשית שנץ וגם אם לא, בואו נסתכל על הבריי צייד, כן? זה יום מוצלח, גם אם מספקת, גם אם לא, אוקיי? ובאמת, זה לא משנה. מה שתעשו, אתן Wonder Woman, והנה, זה הסטגווי שלי, Speaking of Wonder Woman.
אז פורים, כן. בהשנה באמת כאילו, אין לאף אחד באמת חשק לחגור, כן? ועלו שאלות כזה, לצאת בפורים, לא לצאת, גם כי יצאו וגם כי מפחדים. בואו, זה מפחיד. ואין באמת שובה נכונה לשאלות האלה, אבל אני יודעת שאני לא רציתי לחיות בטרור, כאילו לא רציתי להישאר בבית, כי הם קבעו שאני אשאר בבית, אתן מבינות? ויכול להיות שאני סתומה וכאילו, למה את לוקחת סיכונים מיותרים? אבל לא יודעת, כאילו לא רציתי, רציתי לעשות להם דווקא.
מי אתם שתעיימו עליי בטרור ובגללכם אני אשאר בבית, אתם מבינות? לא יודעת אולי באמת, באתי תחושת הכנה כבר לא יודעת או שבגלל המלחמה הזאת יותר דחוף לי כזה, more than ever לחיות, אני רוצה לחיות, אוקיי במיוחד שבחודשים האחרונים הרגשתי כזה אתם יודעת, כלואה בבית, עובדת כל היום אין לי אפליקציות, אין לי פרטוטים אני כאילו… המקסימום שלי זה לצאת לבית קפה ולדבר עם איזה אמריקאי אחד שם שכל פעם שאני מדברת איתו הוא כזה…
מקווץ כזה את הגבות, יש לו טיקים כאלה, אתם מבינות? וואי, לא, הם משמור. בקיצור, so I'll skip to the end, אבל לא באמת, כי כמובן, מי אני יהיה אם אני פשוט אד אל אג לסוף ולא אלא אתכם בפרטים מיותרים? לא, אבל לא באמת. אז לא, לא. אז בעצם אתמול יצאתי למסיבת בית עם חברה ברזילייט, וממש לפני שההרגליים שלי קורסות.
תחת המגפונים של אבא שתי, שהיה להם עקבים, כמה דקות אחרי שכבר התחילו לזרום ישראלים ואמריקאים למסיבה, פתאום אני שומעת מכל עבר כזה, Where are you from? כן? אז אמרתי, די, די, מציתי, ליליאנה בואי נזוז, אבל אז פתאום היה שיר טוב, ואני באמת, תקשיבו, אתם שמות לי מוזיקה ברזילאית, עקבים, לא עקבים, אני אשאר עד הזריחה, באמת. אבל כאילו הייתי כבר אתם יודעות, שיר אחד גרוע, and I'm out of here,
רעות (08:18.062)
ואז התחלנו לדבר עם איזה ברזילאי והוא אומר לי שיש לו חבר ושהוא רוצה לדבר איתי אמרתי לו טוב אחי אני כאילו עוד מעט הולכת אבל מי זה כאילו תצביע עליו מה אתה אומר לי יש מישהו אני רוצה לראות מי זה אז אמרתי לו כזה מה התחפושת שלו והוא אומר לי שזה כזה מסכה שמסתירה חצי מהפנים וכאילו די נשמה זה תחפושת לא טובה כאילו אולי כן אם מישהי שותה ממש הרבה אבל אם אתה חצי מהפנים שלך מוזתרות אין דרך לדעת אם אתה חתיך או מזעזע
עזבו,
וזה להתנשק ואתי יכול להגיד היו כתב פה את סרמן ושכבתי איתו, אוקיי? אז גם בפורטוגזית ואז אני אומרת לו, רגע, בן כמה אתה בכלל? הוא בן 25! בן 25! אני רק מזכירה בנות, אני בן 34, הוא ידע שאני בן 34 ואני יודעת עכשיו שעברית את אומרת, אבל מה אכפת לך? סתם איתה פה, הוא ברזילאי ואני רק שניה אבטח סוגריים ואני אזכיר אני בחיים לא הייתי עם ברזילאי
ואני יודעת שמרית זה לא הגיוני, הרי הייתי בברזיל חמש פעמים, חייתי שם חמישה חודשים, מה נסגר איתי, אני יודעת. אבל אני רק רוצה להזכיר לכם, שרק בגיל 26-7 כשחייתי בברזיל, רק אז דברתי את השינוי הזה, מלספור את האנשים שאני שוכבת איתם, כן כן, אני הייתי סופרת את האנשים שאני שוכבת איתם, וכמובן, תוך כדי שאני שוקלת אם להיות איתם, אני שומעת את הקול של אמי היקרה, בתת תמודה, אומרת לי, את בת של מלך.
את שנולדת במתן תורה, בלה, בלה, בלה, אל תעשי אותו, אל תעשי אותו, אתם מבינות? אז בהחלט היה פה, חוץ שינוי, כן? והרבה מזה היה באמת בזכות סופיה, חברתי הארגנטיני, ציפרתי עליה בעבר, היא הבחורה היחידה שהייתי בחיים, שבאמת לא שמה זין על העולם, ורק אז התחלתי לעשות מה שבא לי ואת מי שבא לי, ובואו, היה לי ביטחון עצמי, גם נראיתי טוב, אבל לא חשבתי שאני הכי כוסית בעולם, ולא הבנתי איך המוח הגברי עובד באמת כאילו.
רעות (10:38.414)
כאילו בכל הקשור לסקס, לאו דווקא עכשיו מערכות יחסים. כאילו לא הבנתי את הדבר המאוד פשוט הזה, שגם הרבה ידידים ניסו תמיד להסביר לי, שמבחינתם את רוקדת במועדון עם איזה אוטפיט אורס, את נראית סבבה והכל, זהו, זה מספיק להם. כאילו הם ירצו לשקב איתך. אם ההצעה is on the table, הם יקרו את ההצעה, אוקיי? את לא צריכה to force the hand. את לא צריכה כזה הסנדק, I'll make you an offer, you cannot refuse, אוקיי? אם תשקב איתי, בלה בלה בלה. לא.
זהו, וכל הזמן חברים שאומרים לי את זה. בקיצור, אז רק אז התחלתי להבין איך זה עובד, והייתי יוצאת שם על מסיבות, וראיתי מישהו שם באחת המסיבות שהוא באמת, כמו הכוכבים הברזיליים של הסדרות שהייתי רואה שלה, תן על הובלות, מין פאולו כזה או צ'יאגו, איי, צ'יאגו כזה, שגר בלבלון כזה, וכשהוא יוצא מהמים הוא כזה מנהר את השיער שלו, והוא לובש את הקנגה, את הבגדים השחור של הברזיליים, וואי, וואי, וואי, אוף.
נהיה לי חם. בקיצור כך הוא נראה בחור במועדון בברזיל. אני לא אשכח את זה, הוא לבש כזאת מקופטרת חלט? אה, גאד'אמט, כמה אני אוהבת בנים עם מקופטרות חלט. וכן, עלי יודעת עכשיו, תוך כדי שאני כותבת ומקליטה לכן את האינטרו הזה, אני מבינה שבפרק עם כרמל נצר, ציינתי שאימא שלי לובשת כל היום מקופטרות חלט. אז כן, שמרית, עשית פה את הקפיצה הנכונה למסקנה.
שאולי
אבל באמת לא דעתי איפה לקבור את עצמי, רציתי כאילו למות. אבל תוך דקה הוא פשוט ניגש, התחיל לדבר איתי, תוך חמש דקות כבר התמזמזנו על הרחבה, אוקיי? ותוך עשר דקות הבן אדם ניסה לתפוס לי את התחת, בוחה, לפנגר אותי, כי אני לבשתי חצאית מיני, גזרת A, אוקיי? אם מישהי לא ידעת, זה כמו החצאיות האלה של בריטים, היא hit me baby one more time, כן?
רעות (12:59.182)
אז אני הייתי עם חצאית כזאת, אבל לא כזאת של סקולגור, חצאית אור שחורה כזאת, סקסית, כן? אני אשים לכם תמונה ב… אני עלה לכם, אני עלה לכם תמונה לאינסטגרם, ולא הייתה לי אם זה שום בעיה, כן? נתת תפוס, אני תפוס, תהנה, נשמה, אבל כמובן כמובן ש… היי היי היי! שהייתי במחזור, ואני לא שמה טמפונים, אוקיי? אז אני אשכרה, יצאתי עם חצאית כזאת, לוס כזאת, עם…
פד. כן כן, לא תחתונית, עם פד, אוקיי? והבן אדם מתחיל לגעת שם, בנות. אז אני כמובן, אין, הייתי צריכה לברוח הביתה, כן? ובואו, לברזילה הם לא באמת אכפת, כן? אבל אני רק התחלתי את השינוי, אז היה אכפת לי, ובואו, עדיין אכפת לי, כן? אז אתן רואות, הנה, הבחור הברזילאי הראשון שהתפספז, ובאמת הצעתי לו להיפרגש יום אחרי, כי כבר הייתי כזה בסוף.
אבל הוא לא רצה לראות אותי כי אין מה לעשות, הוא חרמן כאן ועכשיו ואני לא הייתי זמינה אז ביי, אני מבינה אותו לחלוטין גם אם אני רוצה את זה כאן ועכשיו ולא מקבלת את זה יכול להיות שיום מחרת, כבר לא בא לי אתם מבינות? בקיצור, אז זה היה הברזילאיה הראשון וכולכן זוכרות את הסיפור על הברזילאיה האחרון, יום לפני המלחמה מי שרוצה שתחזור לפרקי מלחמה, לפרק הראשון אם אני לא טועה היה חתיך, היה מדהים, אוקיי? ולמה לא שכבתי איתו? כי אני סתומה
אבל גם
שים על היד, תחמי לי, ענערף, כאילו תן לי להבין שאתה בכיוון שלי. ואל תדבר כל הדייט על זה שאתה הולך עם חבר שלך למסיבה אחר כך, ואז פתאום שנגמר הדייט, אתה מבקש ממני נשיקה, ותופס אותי בזרועות שלך, ומעלה אותי על המדרכה כדי שאני אגיע אליך, ואתה אוכז אותי, כאילו אני איזה אנתונאלה, ואתה גוסטבו ברמודס. רגע, רגע, אחי, כאילו הייתה נשיקה מדהימה, אבל אני הייתי עסוקה בלהתנשק, אני לא הספקתי שניה.
רעות (15:21.134)
לעשות את השיקולים של בעד ונגד ואני יודעת מה אתם אומרות, היא הסתומה פשוט היא זרמי אבל די, נו לא הבנתן שאני לא זורמת ובאמת באמת שהבית היה זוואה וכאילו היה דייט ארוך, הוא שטע שלוש בירות ואני שתיתי לימונדה אחת וכל הדייט לא קיבלתי סימן אחד ואז כשאני בא להגיד לו ביי, מבקש ממני נשיקה נו באמת, מי מבין אתכם? באמת בקיצור, וכל הסיפור הזה מובילו אותנו לאתמול
למסיבה שאני נכנסת אליה בלי חותמת של ברזילאי בדרכון, כן. והנה, אתמול אתם אומרות, הייתה פה הזדמנות. ואני יכולה להגיד, עם אולה אנסטי, שהייתי לוקחת את ההזדמנות, אם הוא היה חתיך מספיק, כי אני מזכירה פה לכולכן, שכל התנגדות שעולה לראש, תמיד יש לה כוכבית, easy hard enough. זה כמו שאומרים, הוא סבבה והכל, אבל הוא שם נעלי ספורטים ג'ינס, אוקיי? אז זה הגרסה הפוכה.
כאן זה, הוא שם נעלי ספורט עם ג'ינס, אבל הוא חתיך מוות. כל התנגדות נמחקת מהראש, אוקיי? אז כן, כן התמזמזתי עם הברזילאי, שזה היה כזה ממש ריפרשינג, כי it's been a while, כן. אבל לא רציתי להמשיך איתו הלאה, כי טוב, כאילו יש מגוון סיבות, ו… טוב, אתם יודעות מה שכנעתן אותי, אני אפרט. אני אתן לכן את כל הגורמים. אז גורם מספר אחד, התירוץ הידוע, הבית שלי היה מבולגן מוות, וכן, תשפטו אותי, תגור אתן 20 שנים עם מחולת ניקיון.
ונראה איך אתן חיות אחר כך, סבבה? אבל שוב, אם הוא היה חתיך מספיק, זה לא היה משנה, יפה מאוד. גורם מספר שתיים, תקראו לזה אוברטינקינג, אבל אני לא קיבלתי ממנו הרגשה, בסיסית, שהוא רוצה אותי. כאילו, הוא רצה אותי, אבל אני רציתי לקבל הרגשה שאתה רוצה אותי כי אני שווה, ולא רק כי יש לי דופק. מכירות הרגשה הזאת?
כאילו אין מה לעשות, זה מסיבה, גם אנחנו ככה, נגיד אתם רואות חמישה חתיכים במסיבה, ואתם אומרות, וואלה, I'll have either one, אוקיי? אחד מהם שיתחיל איתי, אני אסרום עליו, סבבה? זה קורה לשנינו. אבל זה קצת מוריד לי. ורגע, לפני שתצלבו אותי, כמובן זה לא רק זה, הנה מגיע גורם מספר 3, איך שהוא פתאום דיבר איתי על זה שבחיים לא הייתי עם ברזילאי, שוב, הוא לא אמר הייתי שכבת, הוא אמר את המילה הוקינג אפ בפורטוגזית.
רעות (17:40.334)
וזה בסדר לשאול, אין לי בעיה, אנחנו במסיבה ואנחנו באווירה מינית, סבבה? אני פשוט אונה שלא וזהו. אבל אל תתחיל להתעמק ולהגיד לי שוואי, אני תעש לעוד שבוע לברזיל לחודשיים, אם אני לא הוקינג אפ, וואי וואי, אני מת, מה פתאום? כאילו, למי אכפת מה אתה הולך לעשות בברזיל עוד שבוע? לא אכפת לי, אתמי אתה מזהן שם, אוקיי? זה לא רלוונטי לדיון. כאילו, אל תבר איתי על העתיד, אל תבר איתי על העבר.
אוקיי? שזה גם מקשר אותי לגרום מספר ארבע, הוא דיבר עברית, הוא דיבר עברית טוב, לא טוב מספיק, וזה הקישור פה לעבר, כי מה זה הזכיר לעברית שלו? בוא נראה מי יודעת. את שרמה! נכון, מאוד שמרית! שאגב, זה מדהים איך דיוויד בגאדבי, אבל שרמה שרת אותי יותר מכולם. מדהים, מדהים, מדהים. כאילו, הוא היה שמונה שנים בארץ, והוא היה מדבר עברית בכוונה כזה עם סלן, כדי להראות שהוא יודע, ואני מבינה.
גם כל הברזילאים במסיבה הזאת היו יכולים להגיד כן, אבל גם את לא דוברת פורטוגזית, מה, גם הוא שומע אותך מדברת שפה שהיא לא שלך ולכל אלה שאומרים את זה אני אגיד נשמה הפורטוגזית שלי יותר טובה מהעברית שלך Any day, son, אוקיי? אז בואו ומפה נעבור לגורם החמישי והסופי שלא באמת השפיע על השיפודת שלי, אבל אני מרגישת סורך מבחינה מוסרית להגיד אותו הגורם הזה היה שאמרתי לעצמי כאילו ראות, די להחתים את הדרכון כאילו די, זה לא פוקימון
תפסיקי לאסוף לך פיקצ'וים מכל העולם, לכדור האדום לבן הזה. זה לא יפה. למרות שבאותה נשימה, אני אגיד שלבחור הזה, לא נוי באמת היה אכפת אם הייתי אוספת אותו כמו איזה פיקצ'ו. סבבה? אז הנה, זהו. אלה כל הסיבות, לא כל הסיבות ללמה אין לי עדיין ברזילאי בדרכון, לא, לא דווקא. אלה ההוכחות שאני לא הבן אדם בריא בנפשו. אוקיי? אבל מישהו אמר שאני כן. סבבה? ואני רק אזכיר שהביטשס, שבקלוסט פרנדס, קיבלו תמונה שלו.
וזה עלה לי שאלה, אולי אני צריכה לעשות שאלון כזה של לזרום על הבחור או לא? כי עוד שבוע הותס לברזיל אז time is ticking אבל די נו נראה לכם שאני כזאת מוגזמת כאילו אני כן אני כן ובואו אתם באמת קבוצת מקרוד מדהימה אבל לא לא לא די די די לא די שמרית אני אשלח לך בפרטי סבבה אני אשלח לך את התמונה שלו
רעות (19:57.294)
ברוכה השווה לאלה קנבסקי
שחקנית, סטנדאפיסטיס, יוצרת תוכן, עורכת… עורכת… עורכת עבר כבר של הפורטקאסט, תגיע אלינו בימי המלחמה. אז את בעצם עכשיו עושה אצלנו מילויים.
בדיוק. אני הזדקיתי ועכשיו עוד פעם באתי לקחת את הנשק.
יפה, יפה, והיום יש לנו פרק מיוחד בשביל כן בסופו הולכות להיות פה, הדברים שאני מקווה שהכנסו לפנטיאון זה ממש זה הוק כזה, כן תישארו עד הסוף אז בואי ניתן אבל תאימה מההוק תאימה מההוק, אני אגיד לך תיאוריית דייטינג שכמובן מצאתי איפה, באיזה ספר? ספר אינסטגרם או טיק טוק? שמעתי על מחקר, איפה שמעת על המחקר הזה? קראת איזה מאמר? איפה קראת אותו? בטיק טוק
הכי טוב זה שלא יודעים מה
אלה קנבסקי (20:43.534)
בוודאי, מהיידעים עוד נעים.
אלה קנבסקי (20:50.542)
לגמרי, אבל ככה כולם צוחקים מהמדע.
ואם זה נכון זה יהיה ויראלי, סתם לא, אם זה מובנה זה יהיה ויראלי. אז מי שאמרה שהיא גם, היא שמעת את זה על איפה שהוא, על תיאוריה דייטים, והיא אמרה, נשים שהם מתחילות דייטים, הן מתחילות ממאה, וגברים מתחילים מאפס. ואז תוך כדי הדייטים, הנשים יורדות ממאה, פתאום מורידים להם מלא מלא דברים, והגברים מתחילים מאפס, לא יודע, נראה, בואו נראה, איך היא, ואז עולה להם עד שהם מגיעים למאה, אוקיי? עכשיו נתתי לכם את ההוק הזה, בואי נתחיל וזה יגיע בהמשך.
אבל לפני כן אנחנו רק רוצות קצת לתת עיתכון למאזינות שהזינו מימי המלחמה במלחמה סיפרת לנו שאת היית בזוגיות שאת לא סגורה
אני אוהבת שתעבירים פה, ישר לז'וס.
נקפוץ למים, אין צורך בגדים, לא להוריד את הפגדים, רק לשים את האייפון בצד, קפצנו. מה קורה, מה שלומך בימים האלה?
אלה קנבסקי (21:40.078)
טוב, בנות
לא, לא, זה שלא מתרגרת. כן, אז אני באמת, פעם שעברן דיברנו על זה, שאני יוצאת עם מישהו שהוא מורה למוזיקה, ושהבית שלו היה לא נקי וירד לי ממנו.
כן כן
כן, ומאז כבר יש להתפתחויות חדשות, בערך… אני לא מאמינה, פעם תמיד הייתי בטוחה שהיא לוקח לי איזו שנה לעבור בין משהו למשהו. זה כבר קצת היה סימולטנית, כאילו, זרקתי אותו יומיים אחרי שהכרתי את הבחור שעכשיו אני יוצאת איתו חשיים.
או מייגוד יש לנו פה יש לנו פה נטיבים מצטלבים אני רואה אני לא יודעת אם אני מחשיבה את זה אבל כן
אלה קנבסקי (22:21.23)
קצת איתו תלמוד.
לא כי כבר ידעתי שאני צריכה לזרוק את האור רק לא ממש ידעתי את זה ברמה המודדת
כל כך. כן, כן, ובוא נגיד אבל לפני כן כאילו היה לך רווקות כאילו כאלה שיגידו ולא הייתה טוב באמת בזוגיות עם הבחור הזה הרבה זמן עם ההומורה
לא, עם המורה זה לא היה זוגיות, יצאנו שש פעמים.
בדיוק, כן, זהו, כי אני לא רוצה שעכשיו יגידו… שבייאל… בתילביב זה סוג של זוגיות, אני פשוט תמיד כזה שומעת את ההיילרס בראש שלי כזה, אומרות, אולי כדאי שכאילו בין זוגיות לזוגיות, תהי קצת לבד עם עצמך ותכיר עצמך, שים עם הרב בבג'יינה ותגידי לה, הפות שלי יקרה. מה את חושבת עכשיו שנפרדתי מההוא?
אלה קנבסקי (22:41.134)
ימנו זה כבר סוג של זוגיות אבל
אלה קנבסקי (22:59.118)
לגמרי אגב קראתי ספר של ניסי ממון שאני ממליצה לקרוא אותו כן מתנת הזוגיות הטובה זה ספר אדום חדש יחסית שהוא עוצים
אוהבתי שאמרת את הצבע האם את חשבת בעצם כאילו את אומרת הוא יתאים לך בול פה בדיוק למי שלא רואה או בד, כמה מיני כזה לא יודעת ככה הריפוטרי כזה למי שבורדל מי שלא רואה אני מצביעה על הספריית ספרים שלי שהיא כאילו אך את צריך ככה ראיתי בנאטפליקס שמסדרים את יודעת אני לא אוקיי אז מה הספר הזה על מה מדבר
מסודרת לפי גווני
נראה פינטרסט ממש
אז בעיקרון אני לא מתחברת לכל מה שכתוב בספר, אבל יש שם כל מיני דברים ממש נחמדים על סוגי אישויות, בזוגיות וכאלה, והוא כן מדבר שם על תהליך של כאילו, לכל דבר בחיים כמו גם לזרע בטבע ומערכות יחסים, שזה מתחיל מניצן, מנוויתה, התחלה של קשר.
רעות (23:58.702)
אני נכנסת פה למוד ממש…
כן, אוקיי. בעצם הבאת היום, הומכית את הזן ולא הומכית…
בקלאות בעצם בקלאות באנלוגיות שלה
לא רגע תהיתי, תשאריתי. ואז יש את תקופת הגדילה של הקשר, שזה כל ההתחלה וההתאהבות וההכירות וזה. ואז יש את השלב שכאילו גם העצים מגיעים אליו הפרי, שלב הפרי. שבשלב הזה גם במערכות יחסים אנחנו רוצים להישאר שם הכי הרבה זמן. אבל מה שקורה בסופו של דבר… יש את תקופת… בדיוק ואז מגיעים לתקופת הריכבון, שזו התקופה שכבר הקשר, כאילו את יודעת שמשהו לא טוב ואת יכולה עדיין להציל אותו, אבל…
הוא בשל ואז הוא נרקע
אלה קנבסקי (24:36.878)
אבל אם התקופת רכבוני רבה מדי זה מגיע למאבק
אוגה, נגיד. הפריב כבר, הבנהל כבר פשוט ריבה. ביטיוק, אוקיי. קצת דטרמיניסטית, אומרת, כאילו, אם זה מעגל החיים של הזירון והפריב הזה, כאילו, כל רגע, כל קשר מיועד לריקוון, נכון. ולפעמים האוגה, לא תצא…
ריבת חבושים ואז
אלה קנבסקי (24:56.91)
אבל מתישהו כן כל קשר מיועד לריכבון ומבט לפחות של אחד הצדדים מישהו אמור למות בסוף
ויש פירות שהן יותר פשלים ויש כאלה שנשארים בו יותר
נכון? יפה, אהבתי את האנלוגיה. ואז קבלית, זה אחרי תקופת המוות, השלב השישי והאחרון במעגל הזה, זה שלב שהוא קורא לו תקופת ההכסון, שזה בדיוק השלב שהזרה מתחבא מתחת לאדמה. אנחנו במעגל, כן, זה מחזורי כמובן. זה מחזורי, כן, הכול מחזורי. אז כאילו, הזרה לפני שהוא נובץ שוב.
צריך לעבור תקופה של איכסון באדמה, לאכול גלידה שם, להיות מכוער באמת וכאילו להכיר את…
כן, נשים את המרה בפוט. אז את אומרת, אגב, אני צוחקת, צוחקת, אבל אני ממש ממליצה לעשות את זה, אבל…
אלה קנבסקי (25:42.862)
אבל באמת אני חושבת שזה דבר שצריך לעבור דרכו, כאילו איזשהו שלב פשוט… מהרחות יחסים. אצליך זה לא היה… בדיוק, אבל אצלי קצת, בגלל שהצלית תקופת הרכבון כבר הייתה הרבה בקשר, אז הייתי כבר מאוד מוכנה, כשהקשר נגמר, הייתי כבר מאוד מוכנה ובשאלה.
כן, אני אגיד שאני תמיד אומרת שבתקופת עבל שלי, על אחד הקשרים שלי, היה החצי שנה האחרונה בקשר, כאילו זה היה, או כמה חודשים האחרונים זה היה עבל, חברה שלי שהתגרשה, מתי שהיא כבר התגרשה, כבר היא הייתה מוכנה לצאת לעולם. היא כבר בסוף הקשר, החצי שנה שהובילה לפרידה, הייתה כל כך רעה, את כבר עוברת את העבל.
בדיוק, אז זה מאוד אלוהי ויש כאלה, נגיד עכשיו יש לי חברה שהיא הייתה בזוגיות מאוד מאוד ארוכה, מאוד ארוכה, כאילו מדברת אחר כזה 13 שנים, חתונה, ונפרדו ולוקח לה זמן.
וכשתתקח את הזמן הזה, את אומרת, מתחת במצב איכסון.
היא במצב יחסון אבל כבר כזה מעל שנה נראה לי והיא גם אוכלת על עצמא סרט ואני אומרת לה בסנאר תקחי את הזמן, כן היא לא נהנית אבל היא לא מצליחה להנות מה שלב הזה ואני מבינה אותה
רעות (26:47.342)
אם אני ממליצה על אפליקציות בקטרה לפעמים כדי להעלות לך קצת את זה כי באפליקציות בטינדר בחודש הראשון רוב הסיכויים בשבוע הראשון שאתה קבלים מלא לייקים נכון אז אולי כן צריך את זה שלא תעשה עם זה כלום נטו להרמת הרוב
חון
נראה לי גם עשיתה קצת כזה, אבל זה גם נראה לי דברים יותר עמוקים, כאילו שכזה… לא יודעת, דברים…
לא, אז צריך את השלב בכסון, באלימא את מעברת השלב בכסון, כאילו, את אומרת מתחת לזה ומתחבטה, אבל לפעמים את מציצה, עושה סקסים איזה חתיך וחוזרת.
זהו, אז אני אומרת גם, לא להתעכה בשלב הזה יותר מדי, כי זה שלב גם שיכול להיות גם נוח להתעכה בו. גם אני הייתי תקועה בו איזה… לא תקועה, הייתי צריכה הזמן הזה. כן, את כאילו כבר… זה כמו שכזה נפרדתי מהחבר' שלי אז-אז, ואז נכנסתי לאיזה שנה וחודשיים שלא עשיתי סקס בכלל, יצאתי לאיזה ארבע דייטים בשנה הזאת, שזה לא הרבה תכלס, וכאילו… והתחלתי להשמין ממש. וזה גם איזשהו כאילו נראה לי מנגנון, גם קצת הגנה כזה של…
אלה קנבסקי (27:43.822)
או כאילו לא יודעת, זה הרבה ביחד, גם, טוב, אני כבר שמינה אז אני אוכל עוד יום כבר, אני כבר אהיה עד הסוף כאילו בתחתית, וזה גם איזושהי שכבת הגנה כזאת, כאילו, את לא רוצה כרגליות עם בנים, את צריכה את הזמן הזה לעצמך.
לא רק הייתם יודעות שזה לא משנה איזה משקל אתם ובנים הלכו על זה
אחת משמעית אני אומרת שזה הרבה בראש שלנו הקטע של המשקל גם בתקופה הזאת היא שישה נכון בגלל זה את גם נראית לעצמך שאת פחות סקסית ממש היית פעם ואת מתבסת שיש מעט אז את פתאום חושבת שאף אחד לא ירצה ואז את לא יוצאת ואז את
זהו ואז את בעצם זה יותר מהשמנה אני חושבת מתי שהתקועה במצב הזה שאת רק מביעת את עצמך למטה למטה מכוחות עצמך כן זה יותר מה שאת משדרת בדיוק כאילו אף איך אם מישהו לא בא ומתחיל איתך בבר זה לא בגלל שהתעלה תסרקיל הוא לא מכיר אותך יותר אזה זה בגלל שאת משדרת
בגלל שאת משדרת וזה מה שאני גם כל הזמן אומרת לחברה הזאת שלי כי היא אומרת לי דברים ממש קשים בתקופה הזאת, אני לא מאמינה שאני אמצא משהו יותר טוב מזה
רעות (28:38.542)
רואה, באה לי להאף לקפה ולהגיד לה, את חיה בסרט נקרא לה ניצן, ניצן את חיה בסרט, mark my words זה רק מפה זה all the way up, all the way up אני אומרת לך סקס כזה בחיים לא היה לך, את לא יודעת מה יהיה לך אני, לפעמים אני אומרת כאילו בגלל זה פרדות זה טוב כי אחרי פרדה אחת, כשאת רואה שהתגברת את כמה שכואב לך וכמה שהיה קשה לי באחרון נגיד
אבל היא באמת מאמינה
אלה קנבסקי (28:50.67)
ניצן שמעט
רעות (29:06.67)
ידעתי שיקח לי כמה חודשים, אבל גם מזה אני יצא. כי זה, אמרנו, מעגל החיים, זה הלופ. זה בדיוק…
פרימה תשבייה בשל, ורוכמי כאילו לא לחשוב שזהו. את עכשיו איבדת את החיים שלך כל הזמן להאמין שהחיים ממשיכים, הרי לא יכול להיות שאת לא תהי יותר עם גברים, לא יכול להיות.
ואני חושבתי הכי טוב במצב הזה זה איזושהי נקטת פעולה. לעשות איזשהו משהו, להיות אקטיבי, גם אם זה יאללה, אני נרשמת לאפליקציות, אני לא רוצה, לא תומדת. אני יוצאת להרחיק את עצמי לעשות דברים.
ממש אבל כמו גם מה שאמא שלי אומרת לפעמים בן אדם לא עושה כלום עד שהוא לא מבין שהוא סובל כאילו כנראה היא לא סבלה מספיק
כן, תגיעי לתחתית. אני לגמרי בעד להגיע לתחתית ומשם פתאום להגיע… בדיוק. אז רגע, איך הגענו לזה בכלל?
אלה קנבסקי (29:51.918)
רוצה לקראת את השליח מהרצפה
על זה שכאילו התחלת לבקר אותי שאני לא חכיתי מספיק זמן.
אני אמרתי, ההייטריות, יגידו, בין נערכת יחסים ונערכת יחסים, את צריכה להיות לבד. יש לי חברה שאחרי גירושים, היא אמרה, לא, אבל אני בחיים אלה הייתי צריכה להיות לבד. ואמרתי, אחותי, ואני אגיד את זה גם על הספר, אני אוהבת את הנוסחות האלה, אני אוהבת חמש שפות אהבה, אני אוהבת, יש אחת בארצות הברית שדוברת על צבעי אורה, אילה. צבעי אילה שלך. ברור, אבל אני אומרת לכם כמה שאני אוהבת את זה, זה קרא את זה אותי. כן, הכל…
זה שטויות, אין חוקים. ברור. ואם את מרגישה שאני פעם אחת מישהי באה לקנות בגדים, והיא אמרה לי שהיא קונה את זה לערך דבש, שהיא מתחתנת עם מישהו, שהיא הייתה הדייט הראשון שלו אחרי הגירושים. אז אין חוקים. ממש. באמת, ואני יודעת, כולם רוצים את התוכן הזה של, הנה חמישה דברים שאת צריכה לעשות כדי לצאת עם איש היום. הנה חמישה דברים שאת צריכה לעשות אחרי פרידה. את צריכה לקחת את עצמה לעשות לעצמך ריסטארט. לא. את מבינה?
אל חוקים
אלה קנבסקי (30:50.638)
לא, נכון, אין נוסחות. אני כן, אבל בעד שכזה… לא כאילו להתחבר שנייה באמת לעצמך, לא עכשיו לשימר עמול הפות, אבל להגיד תודה על זה שעכשיו יש לי קצת זמן להרגיש את עצמי לבד, שניה להיזכר מי אני כי גם… לא יודעת, אני יש לי נטייה מאוד להתאמה ולהיבלה בתוך קשר ולהבד את עצמי. אז…
אני יש לי נטייה לבלוע. גם… לא ליטרלי, לא ליטרלי, אבל האמת ש… אני פחות האמת, את מהבולעות, אני פחות… אני לא… אני אגיד לך מה, עשיתי רק… עשיתי את זה רק לפעמיים.
פחותו!
אלה קנבסקי (31:24.782)
אני לא אוהבת לבלוע. שיימן היא ממש יפה. אני נראה לי גם אני משהו.
אה, לא, סליחה, איזה סתומני, אני אפילו לא בלעתי. אני רק… ענת בעולם לא? אני, הבנכה של הפודקאסט בנות שמדוברת על סקס, אני אומרת לך שבחיים לא בלעתי. אחותי, אני לא שותה אלכוהול, אני אשתה זרה. לא, לא, לא… זהו, ככה אומרים לי. אני אשתה… לא, אז את קולטת את הזרה, מה אני אומרת לך של פרודנס, של איזה חסודני, שאפילו… אני כאילו…
זה ממש בריא לאור הפריעי. ביידיסטית המרחית זה על האור ככה באמת.
אלה קנבסקי (31:59.15)
עושה שפס קלום
אני מאוד במחשבה של… את פול בכלל שתשם כאילו מה זה עוזר לך שזה בבית הש… אני לא מכריחה אותך תתאם, תתאם תתאם את הסושי הזה, הוא לא… תתאם, רק תתאם זה טוב
זה… כן, שמעי, זה קצת… לא יודעת, נראה לי יש פה קטעים שלו אולי גם כזה… טוב, אם אני לא יכול לגמור בתוכך אז לפחות ככה, לא יודעת, כל מיני… לא וגם כי זה בטח מהפורנו.
אני בחיים גם לא באמת…
אז אני שואלתיק רע לי את הבן זוג שלי פעם אחת עם את הישראלי אם זה כאילו עושה לו משהו ולא אחותי כשאני מדברת על האמריקאים אני מטט להם כינוי עם האפרוח האמריקאי לשרמה כבר יש כינוי כינוי למיתאולוגיה אבל כשאני מדברת על הישראלי זה באמת זה האווה המיוחד
אלה קנבסקי (32:34.926)
זה היה רק אחד ישראלי
אלה קנבסקי (32:50.382)
גדול
כן בקיצור אז אתה אומרת אז בואו רק נבהיר זה לא באמת את המערכת יחסים עמוקה שוב אפשר להגיע למערכת יחסים עמוקה תוך שישה דייטים לגמרי לגמרי אבל יצאתם כן ואז וממי אלה תכננת כבר כשבאת אליי להתראיין היית לא סגורה
לא, לא, לא, הייתי לא סגורה. הייתי ממש במצב פתוח, להכיר וגם היה בו הרבה דברים מאוד טובים שלא היו באנשים אחרים שיצאתי איתם כמו למשל הוא היה מאוד נחמד. כן. באמת, הוא היה ממש נחמד.
עצוב לי לשמוע שהישאר האנשים לא נחמד
לא, כאילו, כן, אבל הוא באמת, הוא היה איש טוב, ממש, והם ממש ראו את זה, והוא התייחס עליהם מאוד בנחמדות, והוא היה מתוק, אבל פחדתי שזה ילך לשם, שזה מה שבדרך כלל קורה לי עם אנשים מתוקים, שהם לא מספיק עושים לי את זה, כאילו, ואז… כן, אני כאילו קצת רוצה, לא, קונטרה, עזר, כן, נגדי, כזה, לא, כאילו לא רק מישהו שיעריץ את האדמה שאני דורכת לה, כי אז לא יהיה לי מעניין, הוא חייב, הוא חייב להריץ את האדמה שאני דורכת לה, ואני חייבת גם להריץ את האדמה שהוא דורכת
רעות (33:41.582)
להנקטות הבאדבוי
רעות (33:55.758)
אני תן פה איזשהו סייג ש… לא להריץ, אני חושבת שאם אתה מעריץ אותי בגלל שאתה מכיר אותי, מהיכרות מאוד עמוקה וראית לאורך השנים שאני בן אדם מדהים, אף אחד לא יודע באמת עד כמה אני מדהימה, ואם הם מעריצים אותי כבר, אפילו לא מדעית הראשון, היו לי שניים כאלה, שכבר מהאפליקציות כזה בונים עליי מגדלים, אוקיי? ויקחו את זה גם למקום שלכן, בנות, כאילו מה אתם עושות לגברים, זה מעצבן אותי כי זה מרגיש לי לא אמיתי.
ואני רק אתן לך את הדוגמה למי שצופה בלוויז בליין שבדיה זה קריסטוף כאילו אתה מעריץ את המחורה אבל אתה לא באמת יודע כאילו אני מדהימה נכון אבל תן לך תגלה את
זה? אני מה זה מבינה וזה גם תקף אגב לכל מערכת יחסים בחיים אני רוצה להגיד אני פעם לקחתי שותפה לדירה הייתי בתקופה לא טובה הייתי חייבת לסגור את זה מהר היה קורונה לא היה הרבה ביקוש היא הגיעה היא הריצה אותי מהרגע שהיא ראתה אותי היא הייתה כזה יואו וכאילו כן את נראית לי כזאת מגניבה ואני אשמח כל כך לגור איתך ומרתי יאללה מה יכול להיות היא ממש אהבה אותי אז אני אקח… תעוט תעוט תעוט כי אנשים שמסתכלים עליך מלמטה זה
רק עד זוות
אלה קנבסקי (35:01.55)
אתם לעולם לא תוכלו להיות בבחתי חסימה דדית כאילו להסתכל אחד על השני בגובה העיניים וזה מתכון לעשון
זה אחלה דוגמה, באמת שזה לא רק… ממש. שוב, תגידו מחמוד, זה נושא שהוא, מה זה… זה איזונים. קשה, קשה, אבל כאילו להגדיר אותו. את מבינה?
זה קצת מנגנון ריצוי להריץ מישהו מאוד וזה מעיד על חוסר ביטחון ואני חושבת שבגלל זה זה גם מוריד לך כי זה לא כנה.
וואי וואי את עושה לי קריסטוף קריסטוף קריסטוף נכון? ממש את מעלה לי אותו כן אני כן חושבת שזה
זה טוב, לויס בליין שבדיה, אני ראיתי שלא מריג
רעות (35:31.886)
ותקשימו לי טוב, אני הקבוצה, אני אלה טיימסטורי, זה הקבוצה גועשת הריוניאל, למה זה כל כך טוב? זה העונה הראשונה. זה העונה הראשונה, במדינה חדשה, אין להם את כל ה… אני רוצה פרסום, אני רוצה… יש, אבל זה לא כמו בעונות ה… את יודעת, הבאות. זה… תקשימי, את לא מבינה כמה… כמה סקנדלים. וכמה… את לא מבינה. וכמה הפתעות. היה לנו מלא מורים בקבוצה, אני עושה סקרים. ומי תתחתן, ומי תגיד לא, ומי זה… ובכלל…
וואו וואו אני חייבת להתחיל אז לצפות
כן, אז זה ממש… הוא מאותק לי קריסטוף בקטע הזה של… היא אומרת לו גם, אתה נחמד מדי, הוא כל הממן קורא לה אהבת הנצח, הפרח של חיי. ואת יודעת, את יכולה להגיד, הוא כן מכיר אותה, הם היו בפוץ והכול בסדר, הם באמת זה הכרות מאוד מעמיקה. אז אולי זה כן כאילו מוצדק, אבל אני כן יכולה להגיד שהוא בנה לה מגדלים, ואז כשאתה במציאות… זה מגיל אותי. ואתה רואה איך היא מתנהגת, ואתה רואה שהיא קצת ביץ'ת אליך, אתה לא יכול כאילו לסדר את זה בראש עם כל מה שבנית עליה. נכון. ואז שמה התחילו להס
והיא אמרה לו משהו שאת אמרת, כאילו, תיתן לי קונטראט, תהיה עזר לנגדי, ואז מה הוא אמר? ה-Bad boys always win. והוא אמר את זה גם באנגלית כי הם מדברים שם על האנגלית, אז זה פיפי. כן, כאילו, האנשים האלה שאומרים, רק הבנות לא רוצות good guys וזה, זה לא זה. זה לא זה. לא זה. זה לא נכון.
כדור
אלה קנבסקי (36:50.414)
הגוד גיא צריך בדיוק להיות אותנטי והוא צריך פשוט לדאוג לך וכזה להראות שהכפת לו מהחיים שלך ולהתעניין בחיים שלך ובמה עשית היום ולשאול אותך שאלות
ממקום אמיתי שזה בא כי אתה מתעניין
כן, אבל להתעניין קשה לזהיף. מה קל לזהיף? מחמות.
יפה אמרת, יפה אמרת. נכון? נכון. וגם אם אומרים לך כבר, אם מהירים לך על הדבר הזה, כאילו אומרים לך, זה קצת Too Much בשבילי, נגיד, אני גם הייתי אומרת לאקס שלי, שאימפיום המחמאות היו Too Much, כי הם היו באות בזמנים שהם לא הגיוניים כזה. זה היה נשמע כמו איזה דמות מסיטקום, חולס, זה אמריקאי, שרמה. אבל אם כבר מהירים לך, אז take a step back. כמה פעמים יש לי חברה עכשיו, שהיא גם אמרה לבחור שיוצאת איתו, שזה קצת מהר מדי בשבילה, הוא לא האט את הקצב.
או לא, את שבוע אחרי זאת דיבר איתה על תיסם שותפת. את מבינה? כן, כן. אבל הרגע היא אמרה לך שזה מוקדם מדי שנפגשים שבועיים אחרי עם החבר'ה שלך.
אלה קנבסקי (37:45.518)
מהניסיון שלי אי אפשר לשנות את הדברים האלה זה כאילו זה אנשים שרק ככה יודעים ליצור איזשהו קשורת
כן, כאילו מישהו לא יכול פתאום להפסיק להריץ אותך או לראות אותך או להכיל את זה שאתה בן אדם מורכב שיש לך גם צדדים, פחות טובים
פחות טובי, בדיוק, בדיוק. בסופו של יום האנשים האלה שמתחילים ממאה, בסוף כשזה לא עובד, יוצא מהם החיה. נגיד הקריסטוף הזה, בסוף כשאמרה לו, תקשיב, אנחנו לא מתאימים, בן אדם אחר, הוא אומר, סבבה, לא מתאימים, מה נעשה? בוחה קצת, סבבה. הוא לא מבינה, הוא לקח את הטבעת, זרק אותה לנער, בוא'נה, אז הטבעות של ההפקה קונה להם, הם יכולים למכור את זה. אתם מניעה שבי, אתם מניעה שבי, חייתכם, בציין.
קולי מתלו יצאה.
אלה קנבסקי (38:32.238)
לא תמשכן
אחותי הוא ממש בהתחיל לצאת עליה לצאת עליה על מי כאילו על מה
אתה לא עדת לך. אז טוב מאוד שעשיתה את זה, כי גם ככה, כשאת אומרת למישהו, כשאת נפרדת מהאם בן אדם רעיל, כל האמת יוצאת לאור בפרידה.
אבל את רואה אני מפחדת שאנשים יגידו אבל הם לא בני אדם ראי, כאילו את אמרת לה לא שהוא נחמד זה אנשים כאלה שהם נחמדים, אנשים לא סיימים להם כאילו ראי לאנשים חושבים שזה בן אדם רע נכון יש את הבחור שיצאת איצו שגם את מכירה? כן. אוקיי אז הוא נגיד את בחיים לא היית אומרת לך בחור ראי בחור חמוד, מותק, נחמד, לא? את ראית עליו זה משהו אין?
אני מבינה מה את אומרת, כן, כן. לא, אבל הרעילות היא באמת לא דווקא תמיד מתבטאת ביחסים בין חברים או קולגות. נכון. הרעילות יוצאת כי האנשים האלה לא ממקום רע כמובן. כן, זה ממקום של ריצוי, של חוסר ביטחון, של תחושה שאני לא ראוי מספיק אז אני חייבת מלא אישורים וכל הדברים הכי לא פתורים וחיוצאים במערכת יחסים, כי זאת המערכת יחסים…
רעות (39:23.374)
זה לא, זה ממכוח של ריצוץ
אלה קנבסקי (39:37.198)
הכי קרובה אלינו ובגלל זה זה גם כל כך יכול לצאת דפוק כי אתה בעצם מיישם פתאום פשוט משליך על מישהו רגע הכרת כל הפיצה אמא ואבא שלך זה פשוט מטורף
מה זה? מה זה שער?
רעות (39:49.422)
אז גם אנחנו היינו רק איזה שישה-שבעה דייטים. זה כן היה כאילו עמוק קצת, אבל רציתי לפעלת מקום, כבר בדייט השלישי, כמו שאת כבר כשבאת אליי, אמרת, יש לי ספק. עכשיו, אני לא יודעת אם הוא היה בנה עליי מגדלים, אני לא יודעת, כאילו, הוא לא באמת היה עושה לי לבוומינג, לא יודעת אם יש לו את היכולת הזאת אפילו, אבל כשאני נפרדתי ממנו, היא פורקת הילדה. וואלה. -יצאה עליי על 100, ואני הגבתי מאוד, כמו ההיא ב-Love is Blind, הייתי מאוד קרה.
עוד משהו שיש לך להגיד? עוד משהו? ואז הלכתי ובח… כמו ב… לא, כאילו, לא, תוציא הכל, תוציא הכל. הוא אמר לי את חייבת בסרט וזה וזה, דיבר עליי. זה מגעילה. רק כי אני אמרתי לו, תקשיב באמת שאין בינינו התאמה. באמת. יצא אליי, אחר כך חליתי אליי, הלכתי הלכתי לבקש לי, גרה מעלה, היא אמרת, תחלתי לפקות. אני כן הציין שאחרי זה הוא התקשר והוא
בוסית שמפטרת
רעות (40:45.358)
בסוף כשהכל מתפוצץ, יוצא מהם השד.
תגובה לא רצונית, כמו ילד קטן שלו, קחו לו צעצוע. באמת.
איי, איי, אבל בואי לעבור, נעושים יותר שמחים. אז רגע, אז אתה אומרת, היה איזושהי חפיפה, אבל אתה אומרת, ממילא הייתי נפרט, ממילא…
כבר זה התפייד איתו, ואני כזה לא מצאנו זמן גם להיפגש, בקוש היינו מסכים להיפגש, אז כאילו גם נראה לי מהצד שלו זה לא בער בו כמו שהוא.
אז אולי הוא הרגיש לפחות אהלו את האינטליגנציה הרגשית להרגיש שאת לא שם מאחור
אלה קנבסקי (41:12.622)
הוא הרגיש שאני לשם לו 100 אחוז ואז זה בא ממנו הוא שלח לי הודעה אני רק אשמח לדעת איפה אנחנו עומדים
ועודה מאוד בוגרת מאוד אוקיי
כן. וקצת לא על עיניים כי רציתי להספיק לעשות את זה לפני שהוא אומר, אבל באמת שזה היה ממקום תמים שכזה מנסה עוד בני לבן עצמי להבין, לא רציתי מהר לוותר על משהו טוב, כי הוא באמת היה נחמד, וזה לא מובן מאליו בימים האלה, למצוא מישהו נחמד באפליקציה שמתייחס עליך יפה.
בעצם כשהוא שלח את ההודעה הזאת, אז כבר את הכרת את הבן זוג הנוכחי.
כן, הכרנו במקרה כאילו בהופעה כזה, ודרך כזה כל מיני מקרים משותפים פתאום כאילו… זהו, ואז כאילו אמרתי, טוב, נראה…
רעות (41:50.478)
אבל זה היה מעניין איך התחלתי אותו
אלה קנבסקי (41:59.31)
אמרתי טוב, הוא נראה חמוד, אבל כאילו, גם יותר מבוגר ממני, מה הסיכוי, כאילו, אני לא יודעת מה הסטטוס שלו באמת בחיים וזה וזה וזה וזה. והוא פשוט כזה היה נראה ממש חמוד, אמרתי טוב, אני אעשה לו פולו באינסטגרם והייתי בטוחה שהוא לא יחזיר לפולו בכלל, אממי אני כאילו. לא רק שהוא לא יחזיר.
אההיייי
תוך סוד דקות כבר אני רואה שהוא פולוס מי וכזה שלח לי הודעה בפרטי כבוד. אז כתבתי לו, הכבוד הוא שלי.
יואו, מה ניתנו?
רעות (42:30.254)
זה כזה, הקבלו שלי!
תבלם. נמסה, ועדיין גם לא קולטת שכאילו הוא מתחיל איתי ושהוא בעניין.
ועל זה רציתי לעמוד על קנקנו של תיב הסיפור האהבה בעידן הדיגיטלי הזה שאנשים לא מבינים אני פעמים היית אומרת למי שעשה לי לייק בסטוריה הייתי אומרת לך זמן זה לא אומר כלום זה לא אומר כלום היום אבל זה מבחינתי סימן זה כאילו להותת לך משהו
ראיתי אותך, את נראה טוב, את חמודה
שזה לא אומר שאת באה ואת תחל לבוא ולעשות משהו בלידון. ממש לא, נשמע. אבל אני גם, לי היה מישהו שהתחיל הכובכרה, היה עושה לי לייקים על סטוריס. גם לי. ואז גיב לי על אלה סטורי, ואני הגבתי אליו לא בחזרה, ואז התחלנו לדבר ממש פלורטי בנטר, כמובן שזה נשאר שם באמצעות הפלורטי בנטר. לא היה… כזה דו שיח כזה פלטטני, הבנטר זה שאת כאילו מקפיצה כזה, יש לכם…
אלה קנבסקי (43:18.862)
רגע מה זה בנצ'ר?
רעות (43:27.374)
לא תכנית את זה אפילו. אוקיי. כמו שיח בעצדני כזה, אני ואת זה. כן, כן. ממש פרטל, אנלוגיות שם לעולם הכדורגל והכל, הוא גם מאזין לפוטקסה, אז אולי הוא מקשיב. באמת? כן, הוא מאזין. לא, לא, 30 % חבר'ה. 30 % גברים, כן. עדיין, מישהו אומר את זה, מה העונה ראשונה? כל הסוגות. אז הוא אמר לי כאילו, הוא אמר לי משהו בסגנון, מה, כולה ניסיתי להחליק לך ל-DM.
המאזינה הכי די שובן לא
רעות (43:51.118)
וזה רק מראה כמה זה לג'ית לבוא לעשות לבחורה פולור לעשות ללייק על סטורייז ומעבר ללייק לעשות כאילו להגיב לך באימוג'ה שנכנס לך לדי אם זה לגמרי מישהו שמנסה לבחור לדי אם כן כן והסושיל מידיע זה אפליקציה תקרויה
זה חלק מהמשחק
חד משמעית אבל אני רק אגיד משהו שזה לא יכול להישאר
לא שם. וזו בדיוק את הבעיה איתו. חודשיים של פרטוטים רק שם ואני כאילו אחי בוא ניפגש בסוף שאני פגש לא היה וייב, לא היה כלום בואי אני תמיד אומרת, שחקנים, אסור לצאת עם שחקנים.
לא אז לי זה קרה עם במי, זוכרת שאמרתי לך שגנבו לי את הטלפון בפרק הסילה בדייט, האו? הוא נראה לי יכול כל החיים שלו להיות מפרטל בטלפון בסטגר
רעות (44:35.374)
אני
אוקיי? בקיצור, והוא אומרת לי, אני לא מבינה למה הוא שולח לי ואנחנו לא נפגשים מה המטרה הוא יודע שאני עוד יומיים הולכת ואמרתי לה, את חייבת להבין שלפעמים גם הם צריכים את הסיפור כזה שחברה נותנת, שמערכת יחסים נותנת, של לשלוח הודעה מה אכלתי היום או הנה אני במסיבת בריכה, מה אתה עושה עכשיו, אבל הם לא רוצים שום דבר מעבר, אתה מבינה? ויכול להיות שזה משהו מספק אותם, תראו לזה, אני אומרת אל תתנו לזה יד לא לתת יד ולא פוט
לא,
לא, גם יהיה מאוד קשה להביטפות לסיטואציה שבכלל משהו קורה כי יש באמת הרבה בנים שהם נשארים גיבורי מקלדת
כזה, ממש, מעוננם קלטת של שניים. מעוננם קלטת של בדיוק. ממש. ולשמע, לא כאן כבר.
אלה קנבסקי (45:48.27)
וזה בדרך כלל בנים שגם יהיה להם מלא סטטוסים בפייסבוק מהחוקר…
עוד מתאומים… כמובן… די כבר! טוויטרים כאלה, לא יודעת. טוב, אז באמת ככה זה התחיל הרומן הזה.
ואז אני רק אגיד שכאילו כנראה גם בגלל, אני לא יודעת אם זה יכול להתחיל מהאינסטגרם ומה היה קורה, אבל כנראה בגלל שראינו אחד את השני הערב לפני וכזה, זה היה מאוד טרי וגם כאילו, אובייסלי כנראה כבר היה איזשהו משהו באותו ערב, אז מהאינסטגרם, הוא הוציא את זה מאוד מהר מהאינסטגרם.
אני כן חושבת שבגלל שאמרת שהוא מבוגר יותר, זה נטיעה טובה. אז זהו, אני אמרתי את זה לפני הפרק ואני אגיד שוב, נשמע, יש פה פרק עם חגית גינסבורג, עם ריל של מעל 170 אלף צפיות, שהיא מדברת על בולבולים של בני 50. והיא נגד. ואט עכשיו פה מביאה איזושהי… אנחנו בפודקאסט שואפים לכל הצדדי, להראות את כל הצדדים. אז בואי, תספרים מה הצד השני.
אני חיימת לציין שהצד השני, כאילו, אני לא מ… אני לא מ… אני בכלל לא מרגישה כשאני איתו שהוא בן 50. ויכול להיות שזה בגלל שאני באה 33.
רעות (46:56.878)
עירה 40, 45, כן, אוקיי
טוב, אני לא אגיב בנושא, לא, לא, באמת הוא, הגוף שלו נראה, חוץ מכמה קבוצות שיער…
האמת דווקא בזה פחות קריטילי אבל עכשיו הגוף איכשהו נראה עכשיו שאמר צעק נזכרתי שבגיל מתחיל מתי שהוא
אוו, יש שיער כתפיים, אתה יודעת בפעם הראשונה שראיתי אותו בלי חולצה אמרתי, מה זה עשית כוסות רוח? אה, לא, זה פשוט קבוצות שיער. זה הקורא, אבל חוץ מזה באמת, אחר דיו.
וואי חגית לצומת ליבף אוקיי ואז בעצם עכשיו את בזוגיות חדשה אפשר להגיד כן אז את אומרת כאילו סבבה הוא מבוגר יותר והסקס טוב אני תרשילי לאטיל לספק ולצעוק ולצעוק הוניםון פייז
אלה קנבסקי (47:42.83)
אחד משמעית יש ה' פייז ראות ואני לא אקח לך את זה ואני גם בן אדם שידוע בה אני פייזים המסוכנים שלו, אני בן אדם שמתאהב חבל על הזמן אני אוהבת את התחושה, אני אוהבת את הטריפ אבל יש לציין שזו ההתאהבות הכי בוגרת נראה לי שהייתה לי
גם נחמד או שהוא זבל כמו ש…
מדהים בקטע הזה. הוא גם נותן לי קונטרה והוא גם נחמד והוא גם מהחיים האמית.
אז זה מוכיח שכאילו,
לא, כי לא כל הנחמד מתאים לך, די, זה פשוט… לא צריך להיות עם כל בן אדם, רק בגלל שהוא בן אדם טוב. יש אנשים שהם פשוט לא מתאימים לנו. ומשהו במוזיקאי הזה, עם כמה שהוא היה חמוד, היה לי משהו שהכי חרא לי, טוב, מעזבים מעבר לניקיון, מעבר לכל, זה הקטע החברתי. שאני בן אדם כל כך חברתי וכל כך אוטגואינג, ואת יודעת, אני סטנדאפיסית ושחכמית. יותר אינטרוברט. והוא הכי מוזיקאי, רגיש אינטרוברט, אבל מפחד מהצל של עצמו.
אלה קנבסקי (48:42.542)
וזה כבר היה לי טום מאץ' וידעתי שיהיה לי גם קשה לצאת איתו עם חברים ולראות אנשים בכמות שאני אוהבת
ששוב אין שום דבר רבו למי שאחרת יסמאל ועכשיו שאת בזוגיות חדשה יש דברים שאת נגיד לא עושה או נגיד האם את מראה את כל הצדדים שלך תמיד יש את התאיה האם כאילו לספר הכל או לשמור דברים לעצמך
זה ירמדים, שיגעת כן
אלה קנבסקי (49:00.11)
יואו, איזה צלמה
אלה קנבסקי (49:06.414)
זה האמת שבגלל שזה התחיל בכזה חוסר סיכוי וכזה, טוב, יאללה, בוא נע… קלטנו שנדלקנו אחד על השני ולא חשבנו דווקא שנעשה מזה משהו רציני, כי המצב כמור מורכב קצת וכאלה, אבל… אז שכררתי, ואני אחי כאילו… התחלתי לספר לו עליי דברים, והוא גם רואה, אני מרשה לעצמי להיות עצבנית לידו, הוא נגיד, בא לבקר אותי במחזור, הייתי מפלצתית, וכאילו…
בגלל זה יותר שכרר
אלה קנבסקי (49:32.014)
וכזה והוא גם אומר לי אוקיי אם עליה אז יש את הקטע הזה שאת ככה וככה אבל אוקיי סבבה ואת רואה הוא כזה מסופג את זה שנייה וסבבה וממשיכים
נורא מעוששת את התחושה הזאת של מתי שאתם לא שמות זין ולא אובר טינקינג ודווקא באות עם ההרגשה הזאת של כאילו אני לא יודעת מה יקרה לזה ברור שאני אשמח שאני אכיר מישהו ואני אגיד וואי אני רוצה לנסח בו ברור שאני אשמח אבל דווקא שאת לא שמה זין הדברים הכי טובים קורים
באנו ממש, בשנינו, ממקום של, אוקיי, וואו, איזה כיף לנו ביחד, לא קורה דבר כזה הרבה, בואו לא נחשוב שנייה, לאן זה הולך ומה זה אומר, ורק שנייה נראה אם המשיך להיות לנו כיף, ואם הדבר הזה הוא אמיתי, וככה אמרתי לו, אחרי שלוש שנים, אם שקלטתי באיזה קצב, זה מתקדם, אמרתי, או…
נבין שזה באמת קשר שיחות לעשות אחרי שלושה ימים ששוב אם היית הולכת לפי החוקים של כאילו מלאה את מהר
אני הכי בעד להגיד לא עכשיו אני לא מחפשת משהו רציני אני כן מחפש כל האלה שאומרים שאני לא מחפשתי משהו רציני אין לי כוחות
רעות (50:36.686)
זה הם לא מחפשים משהו רציני? נכון. לא, תראי, אבא, אתה חי גירושים וזה, אני מבינה, אומרת… אבל אז אין לך צורך להגיד את זה גם. אני שהייתי אחרי פרדה, פשוט אמרתי שאני אחרי פרדה והלכתי וזיהנתי את הרוח.
אני, שניה לפני כן אמרתי למוזיקאי הזה, שאני לא מחפשת כרגע זוגים.
זוכרת? כן
הרגשתי שהוא נורא רוצה ולי זה לא התאים, הקצב שבו זה מתקדם והמשהו באנרגיה, כאמור שהיא הייתה מאוד חמודה, אך לא בטוחה שהיא מדויקת לי, ואז כאילו, ואז איתו אפילו כאילו לא היה צריך להגיד את זה וזה פשוט מין קורה כבר ולא תכננתי.
לא וגם זה שאתם מתקשרים את כל זה, זה מטורף. כן.
אלה קנבסקי (51:16.11)
כן
רעות (51:22.254)
היי, אני מאיה, מתל אביב, אתם מבחינות לפודקסטנות.
אבל הציינת פה כמה דברים שאורידו לך ואני אמרתי, אבל אלה דברים של מי שיכלת יכולים להתאים ואני יוצאתי להביא לך עוד תיאוריה חוץ מהתיאוריה הדייטינג שעכשיו אמרנו שכולנו מתחילות ממאה וכאילו אני יוצאת לדייט מדמינת אותו עם החליפת חתן וכביכול אנחנו עושים פה את ההכללה וגברים מתחילים… בוא נראה, כאילו אם יהיה סקס טוב, אולי נמשיך ואם יהיה עוד חודש סקס טוב אז אולי גם נתחתן, הם לא אז זה… אה, את גם עובדת בעבודה המגדיבה, נכון הם ככה…
ובכלל זה וזה, כאילו הם רואים את התמונה שלך ויש להם איזה רשימת מכולת אולי בראש אבל הם לא קולטים אותה ואז שאת מגיעה והם לומדים עלייך וכזה אה… כן, ואז הם כזה מופתעים, כן אני אחת המרכניבות אה, לא ידעתי את זה פשוט כן, ושוב, יכול להיות אף פוך, כמו אם הוא מילא וזה בליין, כן אבל יש לי עוד תיאוריה בשבילך של ג'ראד פריד, נשמע כמו פרויד אבל הוא לא פרויד, הוא ממש לא, הוא סטנדאפיסט יהודי הוא ממש הסגנון שלי בלוק, כן
כן
רעות (52:26.19)
ויש לו מלא פודקסטים. מלא מלא מלא. זה לא באמת שלא, אבל יש את המושג הזה שנקרא, מתי שהתגיב לי את האק, זה אומר ש… ברי, עשה לי איכסה. כן, ולא רציתי אבל להשתמש בקרינג' כי בקרינג' אנחנו משתמשים לדברים יותר כלליים, וניסינו ביחד למצוא כזה שם, אז פשוט בואי נקרא לזה, כאילו, עשה לי איכסה. כן. עשה לי איכסה. עשה לי פויה. פויה.
תודה את כזאת.
רעות (52:52.142)
ואני אשאיר את זה פתוח למאזינות ולמאזינות אם אתם רוצות ויש לכם איזה משהו איזה שהצעה לשם אני אשמח יש לנו הרבה קופירייטינג בקהל מעולה קופירייטרים אבל בואו נדאק את התיאוריה מה היא בעצם כי את אומרת טרנאפ תני לי דוגמה לטרנאפ
טרנאפ זה שאת פתאום מגלה על מישהו שיש לו שיניים צהובות וחומות
הגיינה. כן. או ריח רע מהפה. כן. עכשיו, אני יכולה להגיד לך שזה משהו שרוב האנשים יסכימו איתו. האם אני לא מכירה אנשים שיוצאים עם אנשים ויש להם ריח רע מהפה? מכירה. אבל אם את ישאלי בן אדם, האם חשוב לך הגינה? יגידו באיזושהי רמה מסוימת. הרבה אנשים יגידו, ביי ביי טוק, אוקיי, נגיד, השותפה לשעבר שלי האמריקאית, את אומרת לו, לא, אבל אני לא רוצה לך את אז ככה, בוא, אני אאיף לך כפה ואת…
אני רעב שבנות מתחילות להתאר.
אני חרמן. שהמדברות בלשון… זה בי ביטוח תמיד זה בלשון זכר. אני יפי. נראה אבי כווידיאו. אני יפי. אז זה טורנאפ שהוא כללי. אבל מה הקטע עם האיך, עם האיק? הוא מגדיר את זה ככה. בשבילך זה משהו שהוא בא לי לעבור ובמשווי אחרת זה יהיה בעלה. נכון. את מבינה? וזה יותר מזה, זה לא משהו שהוא טורנאפ בכללי. זה מישהו שאתה אוהבת אותו, הוא בעליך, נגיד, הוא הבן זוג שלך לא יודע מה?
אלה קנבסקי (53:42.35)
ושם זכר פתאום
אלה קנבסקי (54:00.942)
כן
אבל זה יגרום לך, זה עושה לך עיק בקטע שלא בא לך לעשות איתו סקס באותו ערב. כאילו זה מוריד לך ספציפית את הרמה של הסקס הפין של הבן אדם. אוקיי? כן, כן. זה מוריד לי מהבן אדם בכללי, יש לך, אתה לא שומר על זה, אל תדבר איתו, אוקיי? עכשיו אנחנו נעשה ככה, נקריא כמה וגם לך יש כמה ונראה מהעיק. עושה לי עיקסה איך שהוא מלקק גלידה בגביה. נכון?
כן, כן, אבנתי, כן.
רעות (54:30.382)
ככה תחשבי, את רואה גבר, את עכשיו סיימתם כאילו, עכשיו סיימתם קוויקי של אף תרנון, אתם עדיין באה נימון פייס ואז אתם הולכים לגולדה עם אכשמם, סתם, לא בוא ניתן שם ואז אתם הולכים לאוטלו, לא רוצה, ניטה לא רוצה את גולדה, גולדה יותר מדי, די, די, די, שתעלתתם על הגולדה ואז הוא בא והוא עושה אהם, טעים
כן מלקק פתאום
זה עושה לי איכסה, אוקיי? אני כן אגיד שהיה… זה היה בשימה של 400 איקס, אוקיי? אני רק לקחתי פה מספר מצומצם ואנחנו גם נורית חלק בעריכה, אבל היזיז הרוסי ששבר לי את התקופת יובש של שנה פלוס, הוא לקחתי אותו לאוטלו והגאילה אותי באמת ואחר כך כן שכבת, אבל אני לא… משפט לך זה לא, אבל זה היה… במידה שלי. הוא לא איכשהו ליקק.
חצי את כתבת.
רעות (55:20.046)
הוא לקח כל כך הרבה לדברים על הגלידה וביקש עוד שוקלד כמו ילד שלא רעמתקים בחייבת. אוקיי? ואז כשהוא בא, הוא פשוט אכל את זה מעל הפח וכזה. כזה לא הצליח להכיל את זה, כזה כמו לנסה לבלוע זין גדול. והכל נוזל, השפיך נוזל. אז זה עשה לי… שכבתי איתו, אבל אני לא אשכר, לא הייתי רדובה כמו ברגיל. אוקיי? אוקיי, עוד אחד כאילו רק כדי להרגיל אותך. עשה לי איכסה.
מזז.
אלה קנבסקי (55:42.702)
יואו גדול
רעות (55:47.502)
הוא ניסה להשתלב בצנועה והוא לא מצליח הוא לא מצליח אחותי הוא בנסה והוא לא מצליח עשה לי איכסה
אז זה משתלב עם אחד שאני כתבתי, שזה אחד של חברה, שאי פעם אי פעם מישהו על דייט על זה, ואני ממש, וממש צוחקנו עליה, כזה, איך היה בלי שמות, ליבי? איך היה ליבי? והיא כזה, היה אחלה, והיא מתחבטת כזה, ולא ידעתי להגיד את זה, ואז בסוף היא אומרת, הוא נסע על 80, בנתי בסמני.
איך? עשה לי איך? למה אתה על שמונים בנתי משמני? ואת לא רוצה לראות את Backseat driver? אני כן אגיד שאני נוהגת יותר לאט אם יש איתי אנשים באוטו רק כי אני מדברת איתם אז אני פחות בצומת לב נכון עושה לי איק, האקס שלי הישראלי באותו הרב בוא נגיד ככה לא שכבנו עשה לי איק הוא נכנס לרכב למושב האחורי בצורה מוזרה אני אגיעים מה זה אומר
תעבור, להם אני ותיהיה 80 זה גדול, אבל פחות.
אלה קנבסקי (56:42.35)
אני מזלמ הוא
היינו עם עוד זוג, הם עזו ואז הוא בא להיכנס למשב האחורי, עכשיו איך את תכנס למשב האחורי? אני כזה, מה? ומתיישבת ממצב של עמידה, מתיישבת ל-90 מעלות, מעין סקווט, רגל, רגל נכנסת. בדיוק. הוא נכנס בדוגי סטייל. אני אדגים. הוא הזדחל. כבר שהמצלמה קורה. הוא הזדחל ווופס, התיישב. באותו ערב לא היה כלום אחר.
בזצ.
אלה קנבסקי (57:06.03)
קורע
רעות (57:12.398)
היא קח אותי, עשה לי איק, אני לא אהיה בתנוחת דוגי אחרי שאתה נכנסת בדוגי לרכב.
אז אותי מעצבן או מגעיל או מוריד כשמתחילים לדבר איתי על הביטלס ושמאחסים יותר מדי חשיבות לתשובה שלי על הביטלס. אם לאחד פעם אמרתי, אני לא כזה אוהבת את הביטלס ואז הוא יתאהב בי בזכות זה ואז לאחד
יום כאילו
רעות (57:33.102)
אני חשבתי שאתה אחת כן את לא אוהבת את איך קוראים לו? אורינגו? כן
תרופה. כן. ובאמת שהיה לא כזה פשוט… לא כזה…
אלה קנבסקי (57:45.006)
אפילו גם מעצבן אותי, באמת, אין לי כוח הביטל, לא כזה מתחברת. מעדיפה סיימון גרפינג, כן, אבל כאילו, גם לא כזה מתלהבר.
אוקיי זאת אומרת זה אי כזה שהם שואלים אותך? לא, לא רוצה להפשיט אותך בעיניים שלי עכשיו אחרי שאתה שואל אותי כזה
אתה לא צריך לשפוט בן אדם כל כך על פי איזה מוזיקה הוא כן אוהב או לא אוהב
חבר'ה זה היה חשוב לו. לי מפריע שלסנומי שהוא כל כך חשוב, אבל אני מאוד אוהבת בונדינג על פי סינם משותפת. כן.
עשה לי איך כשאתי גב ממש ממש מעודק לגמתם זה מדהים
רעות (58:21.486)
אתה רואה מישהו ברחוב, אתה רואה את הדייט שלך מגיע על הדייט, והוא עם דייט בוקר, והוא עם עתיק גב, מעודק לגב, את יכולה לדמיין אותו עושה איתך סיימפי
לא. אין מצב? אז וי, עצם זה שהוא יביא גם תיגב לדייט זה גם כבר כנראה יורד. אגיד את זה איזשהו בסדר, רובע מהאבא. רובע כן, כמה ימירי, הייתי אם היית כסתך.
אלה קנבסקי (58:47.63)
מזעזע, מזעזע. זה איך? איך? איך פארקסלנס? שם בתקופת הבצפה.
אני מבחינתי אבל אני כן אגיד שיכול להיות שניצה עם מישהו כזה יצא יכול להיות אבל אני לא יודע אני לא יכולה לזן אותך זה גובל על הטרנוף האמת כן עשה לי עיק איך שהוא שם בלי סטקס כזה מוציא את הדק ליפס ושם את בלי סטקס
גבירה לתרנה
אלה קנבסקי (59:14.99)
באיכשהו שם פגדים ואיכשהו מסתכל על עצמו, לפני שהוא יוצא מהבית. בקטע של כזה.
הם עושים פוזות. מה עם האלה שעושים לך שקיבות צמיחה לפני שהם יוצאים?
אני אנסה לראות איך הוא נראה עם זה וזה
איזה הבן דוד שלי שהוא שותף שלי עכשיו לדירה, שזה באמת נושא לפרק בפני עצמו, לא משנה, הגעתי למצב הזה, גרתי בן דוד שלי, אני עשתה לו טובה כי הוא התגרש והוא לומד רפואה, לא משנה, הוא רוסי קטן שרירי, אגב בנות הוא מאוד חתיך, אם מישהי רוצה, אם מישהי בעניין, ראו? נדבר על… אה, ואתה מרצה את הדבט שורד קיינס!
זה לא שנייה! או מייגד נראה לי אתה עושית עוחבו שלם!
אלה קנבסקי (01:00:00.206)
אני לא צוחקת. הוא גם אוהב, הוא אוהב, הוא אוהב מזרחיות.
מה הוא יאהב? רוסיות? הוא גם אוהב לצלם טובה, הוא לפעמים מתפשר על איזה רוסיה, על איזה הולגה.
לא, הוא לא עבר.
אלה קנבסקי (01:00:14.062)
אז הוא דופק מדי פעם שקיבות סמיכה. אנחנו רואים נגיד טלוויזיה, כן הוא פשוט אוהב כושב, גם איפר אקטיבי אז הוא כאילו, חייבת לשביל.
עדיפי פרקטיבי מאשר זה אנחנו נעדכן את הביטשס בעיקר עשה לי איק שהוא קרא לאמא שלו החברה הכי טובה שלו זה כן איק בשבילך או לא איק בשבילך?
מזעז
וזה גם השני
זה נורא תזרה זה רד פלאק זה איקס זה טרנאפ זה רד פלאק כאילו אתה רוצה שהוא תהיה לו איזושהי אישה דומינטית בחייבת שהוא מחבד ומתייחס אליה טוב אבל זה לא את אמא שלך לא אמורה להיות החברה הכי טובה שלך אבל אני בדייגה גם שלי לא אמורה להיות יכולה להיות חברה יכולה להיות אבל גם לא
אלה קנבסקי (01:01:05.39)
הקשר לא בריא? לא, אם האמא אפשר להיות חברים, אבל…
אפשר לספר לתאר הפעם הראשונה שלך שעשית סקס, אבל אל תספרי לה על כל פעם שתוסע סקס.
וכן, זה תמיד מעיד על קשר עם גבולות לא
תחשבי שלך, אני מספרת שעשיתי סקס, אתה אומרתי כן, שאני עשיתי סקס, תדעו, תמיד יש איזה שהיא הזדהות ואמפתיה, כן? לא נרכיסית. בדיוק, תחשבי שאימא שלך תגיד כן, גם כשאני הכרתי את אבא שלך, בדיוק. ועשינו סקס בדוגי, בדיוק, זה לא יחזיגי ש… פעם… ותום אימא שלך ספרת לך, האזיז הצעיר שלי כשהרדתי וקבעתי מחזון.
עניינים, אתה עורי עדיין
אלה קנבסקי (01:01:36.91)
אי, חזבי, אמא שלי פולימורית למי שלא יודע. אז סיפורים שאני שמעתי, אגב, אמא שלי, אני גם שאני מסתובבתי בידיעה שכזה, יוא, אני ואמא שלי כמו חברות, אנחנו מדברות על מלא דברים, ואז אמרתי שזה ממש לא בריא, וזה מצלק אותי. אכססי פולימורית גם, אני צריכה לשמוע, שהכירה את החבר שלה בפסטיבל נודיסטי, מה זה, אני כבר מדמיינת אותה, ארומי, אי, אי, חזי.
זה בסדר,
רעות (01:02:00.782)
לא לא לא, צי זה מהראש, לא צי זה
עשה לי איך כשהוא ישב על כיסא בר בשילוב רגליים כזה כן אני הכי יכולה להמצא
כסאות קבועים ואז הם כזה באנגלית זה היה קריס קרוס אפל סוס שהם משווים כזה ככה הם ככה עם הרגליים על הבר, אוקיי? כאילו הרגליים, כאילו הכסא יותר גבוה לא זה באמת זה
זה נשי, זה גם יכול להרדת לי שמישהו בא עם תנועת יד כזאת, קצת מידעת זה יכול… זה קצת גיי לא, ככה אפשר לשבת ריק, אבל ככה היא מאגן בחוצה, מה אומרת? לא יודעת, לא יודעת, זה ת…
אתם יושבים ככה רגל על רגל ככה זה קצת גיי זה קצת גיי
רעות (01:02:37.038)
שוב אני אומרת לך אני לא יצאתי עם הגברים הכי גבוהים אני יצאתי עם חנבץים כן הם מגבול על פאמבויז אוקיי על פמינין בויז כן למי שלא מכיר את הווקאבל אלי אז הם על הגבול של הפאמב אז אני לא יצאתי עם מדנה מדי בוי אבל אני יכולה להגיד לך שאני אם אני רואה את הגבר שלי בואי בחור שלי הנוער יושב ככה עם הקריס קרוס אפלסטוס על הכיסא בר אני לא לא אני לא אוכל שכם איתו בוטויה עושה לי איזה
איך? לגמרי מוסכם אוקיי אז עשה לי איך כשהוא מנסה להשיג משהו מהרון אבל הוא נמוך מדי אז הוא עומד על קצות עצמו
ואתה עוד כזה… מותח את הידיים…
איזה חמוד, באת ככה שרפת את זה. לא, ואם הוא מוסיף גם קפיצות עם תנופה? תודה, מאמי, אני יודעת שממש השקעת בשביל להבין את זה.
יכול להיות שבאמת, כאילו, בן זוגך, בעלך, אבל באותו ערב… ערב סג? לא, יאללה, סליח. כחלק מהתיאוריה, בואי, לפי ממציא התיאוריקה וכל, הוא גבר, הוא יודע, הוא אומר, לגברים אין באמת X, כאילו, למה? כי ה-X קשור לסקס, אמרנו. זה לא עכשיו האמא תוצא לצאת איתו, זה האמא תוצא לזיין אותו. נכון. והוא אומר, אין משהו שתעשי…
אלה קנבסקי (01:03:32.302)
הוא לא יקבל
רעות (01:03:52.206)
אוקיי, שמת איילנר לא טוב, את זוכרת לצ'נדלר פעם, הוא אמר יש לגוש של מאסקרה בעיניים וזה אין משהו שתעשי שאימנע ממני להגיד אני לא אזען אותך אחרי.
תחתתים מולו באף כאילו ואת
זה אולי טרנאפ, זה לא איק, אבל זה לא איק, לא אין משהו, הוא אומר, תקרבצי, תעשית גרפסים. זה לא באמת כאילו, אה, אוקיי, עשית גרפסים, היה לך איזשהו משהו, אמרת משהו בדייט, תשאלי אותי אם רוצה, זה נותח, כן, זה נותח, כן, אתה יודע? נכון. אז הוא טוען שאין באמת איקס. אז זאת רשימת האיק, אני מתה לשמוע מה יש עוד למאזינים ולמאזינות להגיד. וואו. ואני מתה ללאת אם לבנים יש איק. כאילו, האם יש משהו שתגיד, וואלה, אני לא…
מעניין לי לשאול את הבנים, את השלושים אחוז שמאזים
כן, ממציא הטעוריה אומר שלא, אבל בואו, prove me wrong
אלה קנבסקי (01:04:42.062)
וואלה, כאן אני, בריאי
אני שוב אסכיר צ'נדלר בסוף גם שהיה לה את השכלי הזה שהיה לה את הגוש מסקרה שהיה לה בסוף הוא המשיך לשכב איתה להסכיר את זה
גוש, קרה? זה מה זה מעיד? שאת לא יודעת להתאפר אולי הכי טוב, לא נועה?
הוא ממש ניגל מזה, אני זוכרת בפרק. הוא אמר לה, הוא אמר לרייצ'ל, היא משעממת ויש לה גוש מזקרק כזה בעין ואני לא יכול לצייר, והוא המשיך לשכב איתה. אוקיי? אז באמת מעניין לדעת, תשלחו לנו את הרשימת X שלכם, אפשר גם טרנופס בסדר? דברים באמת לא הגיוניים, אוקיי? אני רוצה אתה… לא שכבתי אתו כי יש לו אצבעות קטנות כאלה. שלום. אז אלה, תודה רבה שבאת, בואי תספרי לנו איפה אפשר למצוא אותך.
איזה כיף אפשר למצוא אותי בכל הרשתות החברתיות באינסטגרם אלה נקודה קנבסקי בטיק טוק בפייסבוק. יש עוד בקרוב תעכבו.
רעות (01:05:30.542)
עוד גם, אני הכרתי אותך בעצם דרך הופה. אני באתי וראיתי אותך בבלאנג' של… נכון. כן, כן. אז ממליצה בחום. תודה שהזנתן. ביי, בנות. ביי.
בואו נראה